Wat je even kwijt wil #66

Als je dit gewoon even zou googelen (of aan je vader vragen) zou je weten dat de verzendkosten al via vinted betaald zijn.

13 likes

Ja zoiets is nooit makkelijk en je wil het ook niet te groot maken, dat snap ik. Hopelijk reageert hij er goed op.

Whaa zo blij mn werk gaat akkoord met het hogere salaris. Ga nu veel meer verdienen dan met mn vorige shit baan. Ben zo blij met mn leven nu baha.

157 likes

Gefeliciteerd!!

2 likes

Wat is vliegveld voedsel toch duur. Net €15 betaald voor wat iets met droge blaadjes sla wat een Griekse salade moet voorstellen

5 likes

yaaas girl

4 likes

Shoppen!

3 likes

Love mijn zusje ze appt “Dit is zon vrouw die septisch zegt en ekcetera” :joy::joy:

4 likes

En percies? Dat zegt m’n vader altijd :yum:

1 like

Nou maar echt hoor! Dat wordt op vakantie maar op water en brood dan😛

stop je bent nu aan het humble braggen!!

7 likes

Waar blijft een tas in het nieuwe aankopentopic? :sunglasses:

2 likes

Nee ik heb t nog in een topic gezet. Ik ga straks even een dure aankoop doen en dan herhaal ik het nog even. En dan post ik verder alleen nog maar succes verhalen want daar gaan zure mensen goed op.

25 likes

Ik sta al gereed om je aankopen een duimpje te geven. Maar gefeliciteerd met je nieuwe baan. Hopelijk (voor jou. Niet voor ons) heb je minder aparte collega’s/baas

3 likes

Succes maar ga wel je soap serie missen hoor

2 likes

Wat kwark?

1 like

Misschien een banaan ofzo? Voortaan misschien tussen werk en hardlopen even een banaan eten of iets kleins?

2 likes

Ja het zijn nu allemaal lieve vrouwen die de hele me de hele dag drinken willen geven. Maar goed misschien hebben ze wel een heel spannend leven daar moet ik nog achter komen.

5 likes

Stelen is natuurlijk niet ok maar sorry dit is toch briljant hahahaha.

97 likes

Nou ik zou toch wat meer eten na de lunch, of eerder gaan hardlopen. Want een appel is precies niks haha.

5 likes