Oh dat heb ik zo vaak met een hele oude smaak met rasberry en brownie, weet niet meer hoe die heet, was echt mn lievelings ooit.
Ik mis de vienetta calamel biscuit
Ik vond juist de koeklaag het lekkerst en de nieuwe salted caramel heeft dat niet meer
Heb je nu niets aan, maar de B&J store in Rotterdam heeft deze soms nog wel! Ik weet niet zeker of ik hem deze zomer nog heb gegeten maar zeker ergens dit jaar nog.
En dat is erg? Nu nog all stars aan en je bent helemaal 2008!
Ahhaha jaaa ik ook
Een vriendin van mij zei gister toen ze mijn kat (17 jaar) zag, deze er veel ouder uit zag dan haar kat (18 jaar). Ik voelde me intern bijna een beetje beledigd en was het er ook heel erg mee oneens, maar ik dacht dat ik misschien een blinde vlek had voor mijn kat haar verouderingsproces. Ik heb dus ook niks gezegd, maar vanochtend zegt mijn vriend ineens heel stellig tegen mij; Trouwens, -naam onze kat- ziet er echt veel jonger uit dan - naam kat van onze vriendin-!
Nooit gedacht te kunnen bonden over het ouderdomsshamen(?) van onze kat
Ik vind jouw kat zĂł cute elderly baby
mijn dierenarts noemde mijn kater een âseniorkatâ (hij is ongeveer 11) en ik zat al van PARDON??!?! Deze jonge god kijk hem rennen. Goed tuurlijk hij is officieel dan een senior maar daar wil ik nog echt niet aan.
Ik vind dat nieuwe concept van Eigen Huis en Tuin zo vreselijk. Vooral als ze in de keuken staan. Froukje staat er altijd een beetje bij en stelt stomme vragen. Geniaal maar tenenkrommend
Ik heb ook boobtape gekocht bij de Hema voor een feestje en ben echt benieuwdđ€Ł
Ik heb sinds kort een parkeervergunning en nu staat mn auto dus voor de deur en het is zo fucking heerlijk om in dit kloteweer gewoon met de auto naar een afspraak te kunnen gaan en niet doorweekt aan de komen.
Hahaha ik zou mân oma vanmiddag ophalen. Was haar traplift kapot en zat ze dus boven âopgeslotenâ. Dus terwijl we wachtten op de monteur vonden we een fotoalbum van mijn eerste jaren dus dat was echt genieten. Mijn oma heeft overal zulk droog commentaar bij geschreven (âHet stilzitten voor deze foto kostte veel moeiteâ). Kwam de monteur al na 30 min en onze reactie âOh jammer, nu al?â
Ik hou echt van kinderverjaardagen, kinderen rennen rond met teveel snoep en wij zitten aan het bier/wijn. Even mijn forum ego van een kater hoog houden
Jij bent niet goed.
Kater én trio hÚ, om je te onderscheiden van de gewone Kateraars.
Dus werk aan de winkel
Ik zie graag een uitgebreid verslag terug in het baktopic.
Denk het niet, maar het is wel lekker
Ik maak me echt zorgen om me zus. We hadden afgesproken vandaag en ze is de laatste tijd nogal gestrest vanwege haar studie en is gister ineens voor het eerst flauwgevallen. Nu appt ze me net dat ze nog bij haar studie is omdat ze zich niet goed voelt
Ik heb alleen geen auto hier en ze moet nog met de trein en in het donker naar huis
Dat was echt de beste b&j
Ja zo jammer dat die er niet meer isâŠ. belachelijk
Wtf is dit voor agressief plaatje van duolingo