Wat je even kwijt wil #66

Dat klinkt heel chill. Inmiddels is de verkoudheid niet meer zo’n alleroverheersend vol hoofd, maar ik ga het sowieso halen als ik in België ben.

2 likes

@Jumpsuit en ik willen een reis programma maken. Helemaal naar belgie

5 likes

Ik heb ook een keer sinutab gehad en na verhalen van mijn collega’s verwachtte ik echt wonderen. Ik merkte echt helemaal geen verschil tov gewoon paracetamol. Shotje neusspray doet bij mij veel meer.
@Nefertiti en de anderen met fomo van Belgische medicijnen

1 like

Ik heb twee weken geleden te horen gekregen dat m’n contract niet verlengd werd, daar ben ik een week lang heel verdrietig van geweest, want fijne werkplek. Deze week heb ik al 2 sollicitatie gesprekken gehad en 3 reacties op mailtjes die ik had gestuurd n.a.v. een vraag op een vacature, allen met de vraag of ik mijn cv wilde sturen en een kennismaking wilde inplannen. Hoezo personeels tekort? Het duizelt me gewoon een beetje.

Oh en ik had mezelf een verjaardags kadootje gegaan en ben gisteren naar een optreden van Iris Hond en Kamerata Zuid geweest en het was prachtig! Ze deed een pianostuk van Einaudi wat nog maar 3 maal eerder gespeeld was :smiling_face_with_three_hearts:

41 likes

De ochtendwandeling in de regen is de best.

15 likes

Vind het echt zo leuk en spannend. Het is al bijna zover!

:rofl:

Ik vond het wel echt goed werken! Puur symptomatisch. Maar kreeg er echt energie van, mn hoofd voelde niet meer vol watten aan en kon er weer ff tegen. Maar verschilt per persoon natuurlijk. Is in NL verboden omdat het een soort epo is blijkbaar… en in NL zijn we wat gezondheidszorg betreft best calvinistisch.
Heb dat echt gemerkt toen ik als verpleegkundige in België werkte voor een tijdje. De patiënten willen voor elke scheet, minimale klacht een pilletje of drankje. En dat wordt dan ook redelijk snel voorgeschreven. Dat is op mn Nederlandse werk heel erg anders!

2 likes

stond je niet in 20 minuten weer buiten? Ik ben ook heel benieuwd, maar lees wisselende recensies!

3 likes

Ik heb gisteren gemerkt dat ik in de bieb echt veeel productiever ben dan thuis, maar ik wil in dit weer toch helemaal niet naar buiten :sob:

We zijn een weekendje onderweg naar Friesland maar de hond heeft sinds vannacht diarree. Zo sneu voor hem maar wat een timing, zowel qua weekend als met al die regen. Hopelijk voelt hij zich snel beter en trekt de regen ook snel weg haha, pff :crossed_fingers:t2:

1 like

Nee wij zijn 40 minuten binnen geweest. Het kan zijn dat je de uitgang snel vind, wij niet in ieder geval. Maar dan kan je alsnog ronddwalen en andere kamers zoeken. Wij vonden het iig echt een hele leuke ervaring en hebben het er nog veel over samen

3 likes

Ik heb dit ook gedaan en was echt een hele tijd binnen. Ik heb alleen geen idee hoe lang precies want je moet je telefoon inleveren en we hebben daarna nog een drankje gedronken. Wij waren met 4en en ik ben maar 2 anderen tegen gekomen, een van ons had vrij snel de uitgang gevonden maar die is toen door gelopen en kon daarna de uitgang niet meer vinden :joy:. Ik vond het echt heel leuk, zeker een aanrader!

1 like

Als ik verkouden ben gedraag ik me echt alsof ik de manflu heb, sorry not sorry.

15 likes

Ik voel me ook alsof ik een manflu heb terwijl het obviously gewoon een kater is :smiling_face_with_tear:

2 likes

Echt elk apparaat dat ik vandaag gebruik piept. Wat haat ik de sportschool toch

1 like

Ik moet elke keer dat jij weer post over een (al dan niet mega-) kater weer lachen dat uitgerekend jij die influencer ging veroordelen om haar dagelijkse wijntjes na haar bevalling :joy:

25 likes

Mijn bakpapier in de combioven vloog in de brand en ik raakte zo in paniek :sob: uiteindelijk ging die vanzelf uit door alles uit te zetten en het gewoon dicht te houden, maar mijn hoofd stopte al helemaal met werken. Echt nul survival skills

8 likes

Wel net de survival skills voor deze situatie :ok_hand:

3 likes

Gisterenavond ben ik bij een garage gestopt om een auto door het raam te bekijken. Ik leunde voorover net voor de schuifdeuren en ineens gaan die deuren open en gaat dat alarm af. Ik ben zo snel weg gegaan maar dan voelde ik me schuldig en heb ik de politie gebeld.

Politie vraagt dan of ik aan iets ben gekomen: “Meneer als je de camerabeelden opvraagt, dan ga je zien dat ik sneller dan usain bolt terug in mijn auto zat”

64 likes

Ik ben ongesteld en heb een intense craving naar b&j baked alaska maar die wordt niet meer verkocht

2 likes