Wat je even kwijt wil #66

Ik heb er een schurft hekel aan als andere mn telefoon opnemen. En dat je dan vraagt wie was het dan. Eh ja ene eh… weet ik niet meer. Jaa rot op blijf van mn telefoon af.

Mn moeder heeft dat dus een keer geflikt en die meid is een ramp als het gaat om namen. Dus toen had ze gezegd dat het een klasgenoot was waarvan ze de naam wel had onthouden. Dus ik bel het nummer terug dekent dat het mn klasgenoot is. " Heeey *naam waarom belde je" was het een of ander verlegen meisje wat heel zielig zei " sorry ik had het verkeerde nummer gebelt"…

4 likes

We hebben dezelfde telefoon en ik was op die van hem bezig met iets. Hij was met de baby in een andere kamer. Dus ik nam op. Ging automatisch eigenlijk en stond er toen niet bij stil dat het niet mijn telefoon is.

Maar we zijn daar ook heel makkelijk in normaal. Weten elkaars code en gebruiken elkaars telefoon vaker.

3 likes

Ja maar los van hoe makkelijk jullie zijn belde die vrouw in de veronderstelling je man aan de telefoon te krijgen dus snap dat ze in de war was.

Heeft even niks te maken met of jullie wel of niet in elkaars telefoon kunnen en gaan.

17 likes

Ik ben zo moe vandaag, ga denk nu gewoon lekker mijn bed in.

7 likes

Helpt dat?

Ja! Beetje tmi, maar het haalt eigenlijk net als bij een blaar het vocht eruit. Waardoor de druk iets verlicht en de plek ook weer platter wordt

2 likes

Mocht je ooit een Boomer zien met als ringtone three little birds van Bob Marley dan is het wellicht mijn moeder :heart:

6 likes

Ik las het alsof @Ladybug de situatie gewoon kwijt maar nu vallen mensen erover dat ze de telefoon van haar man opnam. Dat is toch verder geen probleem (bij hun althans). Ik snap niet dat iedereen het zo vagerino vindt, ging er toch gewoon om dat ze beide in verwarring aan die telefoon hingen. (Zonder te zeggen dat dat onterecht vreemd is voor die vrouw aan de tel, is nooit beweerd.) That’s it.

22 likes

Mijn collega van 60 heeft dit als ringtone! Maar ik heb een zwak voor hem want hij is 2 meter en heeft een diepe stem met Duits accent en hij heeft zulke droge humor. Maar dat hij zo lang en Duits is en wel opa-achtig is het heel schattig ofzo

4 likes

Ik zei laatst tegen m’n vriend: goh dat zijn ook echt alleen mensen van 50+ die een nummer als ringtone hebben. Heeft hij dat blijkbaar ook, denk dat ik z’n geboortecertificaat moet opvragen want begin te twijfelen of z’n leeftijd wel klopt

10 likes

Oh nee ik val er helemaal niet over dat zij de telefoon van haar man opnam. Ik snapte alleen de verwarring aan de andere kant en ging daar even op in.

1 like

mijn vader heeft tokkende kippen als beltoon 🫠

13 likes

Ik heb dit ook. :grimacing: Maar mijn telefoon staat altijd op stil dus niemand hoort het ooit haha.

Werkt dit ook zonder een gaatje te prikken / bij diepe onderhuidse puisten?

Volgens mij niet echt of in ieder geval minder. Het heeft wel iets nodig om het eruit te kunnen zuigen.

2 likes

Goals

3 likes

Mijn moeder had vroeger de indische waterlelies van de efteling als ringtone. Op maximaal volume. Altijd als we iets van ouderavond of een voorstelling op school hadden zei ik 100x dat dat ding op stil moest en altijd zei ze ‘jaaaahaaaaaa hij staat uit hoor!!’ en dat was dan niet zo en dan werd ze uitgerekend dan gebeld. En het dan eerst nog niet doorhebben ook :joy:

11 likes

Had er nooit over nagedacht dat ze zo’n toeslag zouden rekenen haha… zit nu te kijken voor evt stedentrip lissabon of porto.

1 like

Mijn ringtone is het intro van de serie madelief :joy: ben ik nu ook boomer?

7 likes

Niks mis mee.
Als ik een beltoon zou hebben zou het denk ik ook deze zijn

1 like