Ja gebeurt ook vaker bij hotels. En bij groepsreizen (heb ik bekeken bij verschillende organisaties) slaap je vaker met een andere deelnemer samen op een kamer (wel zelfde geslacht), als je daar alleen wilt liggen betaal je ook een toeslag.
Morgen krijgt mijn zoontje buisjes, hij moet daarvoor onder narcose. Begin het nu wel spannend te vinden merk ik hopelijk slaap ik een beetje vannacht.
Norwegian Cruise Lines heeft schepen met ‘solo cabins’, heb ik me laten vertellen.
Het buschauffeurs knikje is mijn favo onderdeel van de Nederlandse cultuur. zo gezellig
Mijn vader heeft een scheet als geluid als hij een appje krijgt👍 Top pa!
Ah en mijn vriend wil dit heel graag maar weet niet hoe die dat kan doen. Dus je hebt generatie oud en nog ouder.
Ik probeer dat wel steeds meer te doen (weer). In de hoop dat ik dan minder op mijn telefoon zit steeds & pas ga kijken als ik een melding krijg
haha de moeder van mijn collega had shape of you van ed sheeran en ik vond dat ZO grappig echt een perfect boomer ringtone liedje
Tandarts had vanmorgen zelf dus ook geen zin om door de regen te gaan
Ik wou al zeggen, geen idee wat mijn ringtone is waarschijnlijk zou ik die niet eens meer herkennen. Het trilgeluid daarentegen hoor ik gewoon
Ik zit bij het zwembad even te wachten tot ik de moed heb om mijn jurk uit te doen en in mijn bikini te gaan. Toch even spannend voor het eerst in 101 jaar
Tuurlijk net een aangetekende brief gekregen dat ik eind oktober mijn huis uit moet. Kan er ook nog wel bij
Jurk uit!
Ok mama
Zo kut! Hier in het gebouw komen wel veel woningen vrij steeds. Let me know als ik je ergens mee kan helpen!
Hoezo!!!