Wat je even kwijt wil #66

Sorry maar ik moet dit even kwijt. Ik heb een collega van 60 die naar afrika gaat voor jonge mannen. En alles vind ze stom ze zeurt de hele dag er komt geen positief woord uit. Behalve als het over afrika gaat. Dan komen dr hele sex verhalen uit. Ik vind het zon energie zuigend vies mens.

16 likes

Afrika is geen land Soy! Waar gaat ze heen? En ze klinkt wel creepy, waarom per se daar?

4 likes

Jaa i know maar even om het iets anoniemer te maken haha. Ze vind donkere mannen leuk ze is hirr getrouwd en gaat daar vreemd. En dat stuurt ze allemaal geld en spullen.

8 likes

Dit maakt t nog meer weird en creepy haha

3 likes

Baaaaaah :rage:

3 likes

Tijd om haar te exposen voor nog meer drama op het werk?

3 likes

Omg gatverdamme, en die “jonge mannen” zijn hopelijk wel volwassen?

4 likes

nee alleen 1 op 1 met de mannen, dus iedere mannelijke collega heeft een bila 1 x in de week

Jaa vgm rond dd 30 maar die hebben ee n gezin enzo ook. Heel raar allemaal.

Ik vond het een beetje asociaal om te gaan vragen als het zo druk is maar ik had het wel eerder moeten doen want toen ik om 11 uur ging vragen zei de assistente: oeps je stond in de assistent agenda en niet in die van de dokter dus ik was je uit het oog verloren :smiling_face_with_tear:

1 like

Super vreemd, bijzondere manier van leidinggeven wel :sweat_smile::crazy_face:

Oh ik vind dit echt heel erg :cold_sweat:

5 likes

Jup naar dat land gaat ze dus @ZusjevanJoost

2 likes

Ik vind haar originele neus juist erg mooi, maar ze heeft op z’n minst wel een mooie neuscorrectie gehad.

Zo vaak gaan mensen voor zo een standaard wipneus die helemaal niet passend is of ze zo een basic gezicht krijgen. Er zit zoveel karakter in een neus, verandert echt heel je gezicht. Houd mij ook tegen om wat aan de mijne te doen ook al vind ik m lillek. Is ook gewoon een beetje een familie neus dus beledig er gelijk een hele lijn mee haha.

Ach, als die mensen er zelf maar zelf blij mee zijn moeten ze het vooral doen, maar ik vind vaak wel dat die bobbeltjes/ unieke vormen etc vaak ook heel karakteristiek kunnen zijn.

Edit: zie nu pas mijn titel maar :clap:

13 likes

Hoe komt het dat een ‘rotmens’ voor mij altijd een vrouw is? :sob:

4 likes

Ik heb echt een hele leuke klik met mijn Duits leraar maar morgen krijgen we een vervanger. En donderdag is al onze laatste les. :pensive:

2 likes

Ik wilde verder nog even dit horror verhaal delen. Ik zat in de wachtkamer te chillen toen er een man binnenkwam met één hand over z’n oor en die vertelde dat hij met wattenstaafje in z’n oor zat en toen was omgevallen/gestruikeld en dat dat hele staafje in z’n oor geramd was :skull_and_crossbones:

6 likes

Gisteren lag ik in mijn pyjama op de bank te chillen, en toen stond Albert Heijn ineens voor de deur met boodschappen. En ik heb dan zo’n kort broekje aan, net van die bootyshorts, dus ik wou daar niet de deur in open doen natuurlijk. Dus ik haast me en zie de korte broek van mijn vriend liggen. Ik doe die broek aan en hij zat echt heel raar :joy: veels te groot en weird bij mijn kruis, maar goed ga ook niet de deur in bootyshorts open doen. Die man keek een beetje raar naar die broek maar whatever. Ik was alleen vergeten met mijn pinpas of geld naar beneden te lopen, dus ik moest weer naar boven terwijl die broek half van mijn reet afzakte.

En terwijl ik loop hoor ik mijn vriend roepen:’ wil je dat ik betaal anders?’ , dus ik zeg:’ ja is goed!’. Komt hij de huiskamer in in zijn boxershort en ziet hij mij in zijn broek staan. Zegt hij zo:’ Wtf heb je mijn broek aan?’. En toen kregen we de slappe lach, zegt hij:’ Maar eh…mag ik hem even alsjeblieft. Ik heb hem ook nodig om naar beneden te gaan’. Dus hij trekt die broek weer aan om de boodschappen in te laden. En die vent moet wel niet gedacht hebben om mij eerst In die rare broek naar beneden zien te lopen en daarna hem :joy:

47 likes

Neeeee wat naar. :sob: Damn, dat lijkt me echt veel pijn doen.

1 like

Ik las dit met het verhaal van de jonge mannen van de collega van @Soy.peor in mn hoofd

2 likes