Wat je even kwijt wil #66

Vind dat niet asociaal hoor, als je daar bijna een uur zit te wachten en van niks weet. Het is niet alsof je ze komt opjagen, je wilt gewoon even checken of alles goed gaat en wat je kunt verwachten, niks asociaals aan. Volgende keer gewoon eerder vragen dus hehe

4 likes

Ik ben met mijn baby een paar dagen bij mn ouders en het voelt als vakantie. Mn vader heeft de auto getankt en velgen gepoetst. Mn moeder zorgt voor de baby. Ik drink havercappu in de tuin.

60 likes

Omg

2 likes

Ik snap het niet :grimacing::joy:

4 likes

Rim a baby
En rimmen is het likken van de anus

1 like

oh dat heb ik ook, wel heel stom ja haha

4 likes

Omg :tired_face: heb hem nu pas door

1 like

Ohh gadverrrr ik zit net aan mn lunch :smiling_face_with_tear::joy:

@pastelzwart 60x60 is meer een xl theedoek. Zou wel groter nemen die je romp in een keer bedekt.

Deze zijn heel zacht. Kun je ook je naam nog op laten zetten

3 likes

Ik heb op werk een psychologische test gehad a la MBTI maar dan net even anders en word nu neergezet als een passief agressieve optimist :thumbsup:

18 likes

Mooi lullig want als jij nu zegt dat het onzin is, past dat precies bij jouw kleur/type

28 likes

Ja je bent altijd fucked daarmee

2 likes

Ik moet dsn altijd denken aan die actrice van dirty dancing. Zij heeft toen ook een neusoperatie gehad en mensen herkenden haar niet meer. Zo rot lijkt me dat.

1 like

Haha, sorry!!

1 like

Ongevraagd maar Action heeft ze.
Poets daar mijn bril vaak meešŸ™ˆ

4 likes

Next level ā€˜niet lopen met een lolly in je mond’

2 likes

ew ik word hier echt misselijk van, ik dacht ook al gelijk dat het dat land was. wat ook zo naar is, de naam van een bevolkingsgroep daar (mandingo) is een soort synoniem geworden voor groot geschapen mannen. echt smerige fetishization

6 likes

Jaa het is ook het enige waar ze over kan praten. Verder helemaal niet van ooh mooie reizen daar gemaakt ofzo. Nee alleen maar dr vriend die ze daar heeft.
Ze vroeg ook aan mij of ik een vriend had. Toen ik nee zei zei ze van oh dan moet je daar heen dan heb je er zo een. Nein danke

1 like

Net m’n kat in laten slapen, nooit gedacht dat ik zo kapot zou zijn van verdriet door een beessie :pensive:

17 likes

Zo verdrietig, heel veel sterkte :pensive:

1 like