Doordeweeks???
Die loopt echt op eieren.
Dit. Mijn vriend bezorgt voor het (groene) maaltijdboxen bedrijf (wil de naam even niet noemen lol) en hij staat op zondagochtend zo vaak voor een dichte deur en dat hij dan maar bij buren moet aanbellen. Vind ik echt asociaal van de ontvanger dan
Ouders willen waarschijnlijk relaxen zonder de kinderen, dus die moeten de deur uit. Sneuā¦
Ja heel sneu, vind dat echt belachelijk en niet liefdevol. Bah
Zou ik niet doen want je hebt gewoon de mogelijkheid te weigeren/deur niet te openen terwijl zij niet altijd de mogelijkheid hebben om het meteen naar een pakketpunt te laten komen
Ik ben deze maand meerdere nachten van huis en kan serieus zo genieten om dan terug te gaan naar mijn eigen bed. š„¹
Slaapt niets zo fijn als mijn eigen bed.
Ze zijn allang weer terug hoor, alleen niet bepaald emo en populair meer hahaha. Ben begin van het jaar nog naar een concert van ze geweest.
Ja dit is echt mān grootste ergernis, dat je te vaak niet kan kiezen voor een pakketpunt en je dan in dat tijdsframe van 4 minuten snel je postnl app moet openen om dat snel aan te passen Ć”ls dat al kan en je anders gewoon pech hebt
Ik kon daar alleen kiezen voor een automaat op 20 min fietsen
Nee maar dat was gewoon het dichtsbijzijde volgens de app terwijl er in het echt 30 andere plekken dichterbij zijn
Werk gelukkig een deel van de week thuis dus dat scheelt wat maar zou prettig zijn als je per pakket/bezorgdatum kunt kiezen voor thuis of een pakketpunt. Kan via de app ook geen locatie kiezen maar alleen pakketpunt?
Toen ik dit instelde was er geen pakketautomaat in de buurt. N.a.v. jouw bericht weer eens gekeken en er is er nu een 500 meter van mijn huis. Zo chill!!
Word altijd een beetje gestresst van pakketjes; wil niet dat ze voor niks komen, maar durf dan zelf op zoān dag nog geen boodschap te doen, omdat het tijdvak zo vaak nog verschuift. Automaat it is: voor alle partijen chill!
Wakker geworden met intense rugpijn, druk op mijn borst en het gevoel alsof ik niet diep kan inademen. Ben maar beneden gaan zitten om vriend niet wakker te maken. Vreselijk dit
Uhh dit is iets waarvoor ik zeker mān partner wakker zou maken? Tenzij je dit supervaak hebt en weet dat het niks is (maar zelfs dan: als je je zorgen maakt is het toch fijn om die even te delen met iemand?)
Vandaag is het de afscheidsviering van mijn oom. Ik kan niet zeggen dat ik veel zin heb. Maar ja, wat moet dat moet
Pfff ik ben 2 weken geleden aangenomen bij een nieuwe baan en ik merk gewoon nu al dat ik spijt heb dat ik hier heb gesolliciteerd. En dat vind ik zooo kut. Het is gewoon niet wat ik ervan had verwacht en ik kom er helemaal niet lekker in . Heb wel proeftijd natuurlijk, maar vind het zo lullig om nu al te zeggen dat ik ermee stop, omdat het nog maar zo kort is.
Oh wat vervelend! Is het zo anders dan je verwacht had dan?
Ik zou denken als je nu al zo zeker weet dat het niks voor je is en dat ook niet gaat worden waarom dan doorgaan? Als je dit nu aangeeft en ermee stopt bespaar je je collegaās ook onnodige tijd en energie om je in te werken.
Omdat je dan geen inkomen hebt?
@Michonne wat kut, weet je ook waar het aan ligt? De eerste periode is vaak minder leuk omdat alles nieuw is en je moet wennen wat veel energie kost. Maar misschien wordt het nog beter
En anders zou ik gewoon verder solliciteren in de tussentijd
Ze verwachtten in mijn eerste week al dat ik alles al alleen zou moeten kunnen. Ik zit privƩ ook niet helemaal lekker in mm vel en ik denk dat ik daardoor alle informatie niet goed kan opslaan.
Eigenlijk wil ik ander soort werk doen, ik kwam dit tegen en heb ervaring in dit soort werk. Het klonk als een leuk bedrijf, dus ik dacht nou dan ga ik toch maar solliciteren. Achteraf had ik dat dus beter niet kunnen doen denk ik.