Dat geschreeuw kun je toch niet omheen?
Dit klinkt niet als geschreeuw, maar als een bemoeizuchtige (camping)buur.
Haha ja ik heb echt exact dezelfde ervaring wat verbindend!
Ik zou als ik hem was gewoon lekker de hele dag ergens bij het zwembad gaan chillen!
@EllaFitzgerald inderdaad niks met lekker lezen toch?
@Sproetjes sommige mensen hebben echt geen idee hoe hard ze praten, ik ben uiteindelijk maar een rondje gaan lopen.
Knap als je op zoân camping niks meekrijgt, dat ontkom je gewoon niet tenzij je oordoppen in hebt. Is echt niet altijd bemoeizucht.
Hier is echt geen ontkomen aan inderdaad, hem konden ze 5 plekken verder nog horen. Die man werd met de week al mopperiger.
Ohh ik mis dat wel hoor, lekker judgen over alle andere campinggasten.
Wat sneu voor die jongen, klinkt alsof hij niet eens in zân eigen âhuisâ mag zijn van die vader.
Doordeweeks???
Die loopt echt op eieren.
Dit. Mijn vriend bezorgt voor het (groene) maaltijdboxen bedrijf (wil de naam even niet noemen lol) en hij staat op zondagochtend zo vaak voor een dichte deur en dat hij dan maar bij buren moet aanbellen. Vind ik echt asociaal van de ontvanger dan
Ouders willen waarschijnlijk relaxen zonder de kinderen, dus die moeten de deur uit. SneuâŠ
Ja heel sneu, vind dat echt belachelijk en niet liefdevol. Bah
Zou ik niet doen want je hebt gewoon de mogelijkheid te weigeren/deur niet te openen terwijl zij niet altijd de mogelijkheid hebben om het meteen naar een pakketpunt te laten komen
Ik ben deze maand meerdere nachten van huis en kan serieus zo genieten om dan terug te gaan naar mijn eigen bed. đ„č
Slaapt niets zo fijn als mijn eigen bed.
Ze zijn allang weer terug hoor, alleen niet bepaald emo en populair meer hahaha. Ben begin van het jaar nog naar een concert van ze geweest.
Ja dit is echt mân grootste ergernis, dat je te vaak niet kan kiezen voor een pakketpunt en je dan in dat tijdsframe van 4 minuten snel je postnl app moet openen om dat snel aan te passen ĂĄls dat al kan en je anders gewoon pech hebt
Ik kon daar alleen kiezen voor een automaat op 20 min fietsen
Nee maar dat was gewoon het dichtsbijzijde volgens de app terwijl er in het echt 30 andere plekken dichterbij zijn
Werk gelukkig een deel van de week thuis dus dat scheelt wat maar zou prettig zijn als je per pakket/bezorgdatum kunt kiezen voor thuis of een pakketpunt. Kan via de app ook geen locatie kiezen maar alleen pakketpunt?