Ja precies en dan mag de bezorger de hele straat af op zoek naar een gewillige bewaarder en daarna gaat het pas naar een punt
Ik ben na 4 weken thuiszitten vanwege een voetbreuk weer langzaam zittend/aangepast aan het werk. Het is zo leuk om m’n collega’s weer te zien, heb weer zoveel gelachen en gekletst. Ondanks dat het maar een bijbaan is, voel ik me echt een gezegend mens om zulke fijne mensen om me heen te hebben Ik werk hier niet heel lang meer dus probeer er nog maar van te genieten.
Ja dat vind ik dus ook, de afhaalkluis van Postnl staat hier notabene in de straat. Ik ga er maar wat van zeggen dan
I survived haha! Vond het een leuke film gelukkig. De ervaring was wel echt heel erg pittig maar ik ben wel blij (en een beetje trots) dat ik het wel gedaan heb

Ik vind hem ook lekker, ondanks ik normaal gesproken alleen neutrale dingen koop, haha! Ik vind het wel echt gek dat ik hem zo goed kan ruiken, af en toe opeens zo’n walm.
Super leuk! Ik was ook laatst voor het eerst alleen naar de bios gegaan toch weer een ervaring erbij!
Ik had vandaag zo’n enorme kater en moest werken van 11 tot 18. Weet niet hoe ik het gedaan heb, maar heb het overleefd .
Ik kon echt geen drank meer zien of ruiken, maar moest dus wel de hele middag biertjes tappen, echt verschrikkelijk
We staan op een camping en tegenover ons is een gezin waarvan de oudste jongen en puber is. Ik schat 14?
De eerste dag ging hij lekker vaak voetballen maar (puber) daar heeft hij niet zoveel zin meer in.
Maar ik heb zo’n medelijden met die jongen want die vader is niet normaal joh!
Moeten de koters naar buiten om te gaan spelen, puber komt naar buiten met een magazine en gaat buiten zitten lezen. Staat die vader naast hem GA… WAT…. DOEN! (Hij leest toch?)
Uurtje later komt puber weer terug geschuifeld en weer die vader over de rooie. Waarom hij niet gaat voetballen. Dat vond je toch zo leuk? Je bent normaal nooit zo lui op vakantie. Waarom ga je niet voetballen? Ga zitten en praat! (En dit klinkt niet lief)
Die puber zegt niet veel, maar hij moet blijven zitten totdat hij antwoord geeft.
(Papa gaat bier pakken en vraagt vanuit het huisje) en? Heb je al een antwoord?
Uiteindelijk zegt die jongen dat hij gewoon geen zin heeft in voetbal.
Nou, hij verzon het waar je bij stond vond de vader. Je gaat normaal doen of je merkt de consequenties!
Alles wat die jongen doet is fout,
Wat ontzettend sneu voor die knul.
Onze dochter is nu ook een puber en veel op haar kamer, wil ook niet meer elke dag zwemmen, of gaat niet meer telkens met ons mee. Zo zijn pubers! Laat ze toch.
Zo, klaagmodus uit. Ik was er vanmiddag zo verdrietig om.
Jezus echt m’n hel dat iemand me (en n hypothetisch gezin) de hele dag zo in de gaten zou houden.
Sommige gezinnen, Nederlands of niet, zijn nu eenmaal heel luid of opvallend.
Ik kan ook nog steeds de ouders van drie kinderen van twee jaar geleden op de camping nadoen. Ze waren gewoon zo opvallend in het corrigeren van hun kinderen en bij de jongste, amper twee jaar oud, telden ze steeds van 5 terug naar 0. “Ja, Pietje, je hebt 5 seconden om X te doen… 5, 4, 3…” De hele dag door dat getel, je kon het gewoon níet niet horen.
Vragen of hij bij jullie op de plek wil lezen en dan tegen zijn vader zeggen dat hij heel actief is geweest
Ah arme jongen, klinkt echt als een gezellig gezin zo…. Hoop dat ie zich af kan zetten.
Trouwens de pubers die ik ken zouden de hele vakantie op hun telefoon zitten, een magazine is een droom voor hun ouders
Dat geschreeuw kun je toch niet omheen?
Dit klinkt niet als geschreeuw, maar als een bemoeizuchtige (camping)buur.
Haha ja ik heb echt exact dezelfde ervaring wat verbindend!
Ik zou als ik hem was gewoon lekker de hele dag ergens bij het zwembad gaan chillen!
@EllaFitzgerald inderdaad niks met lekker lezen toch?
@Sproetjes sommige mensen hebben echt geen idee hoe hard ze praten, ik ben uiteindelijk maar een rondje gaan lopen.
Knap als je op zo’n camping niks meekrijgt, dat ontkom je gewoon niet tenzij je oordoppen in hebt. Is echt niet altijd bemoeizucht.
Hier is echt geen ontkomen aan inderdaad, hem konden ze 5 plekken verder nog horen. Die man werd met de week al mopperiger.
Ohh ik mis dat wel hoor, lekker judgen over alle andere campinggasten.
Wat sneu voor die jongen, klinkt alsof hij niet eens in z’n eigen ‘huis’ mag zijn van die vader.