Wat je even kwijt wil #66

Nee

Nee moest niet, wilde we zelf in verband met de hitte/mijn zwangerschap. Maar dat was juist een hele fijne keus! Pakte goed uit :relaxed: Als ik wist dat ik zwanger zou zijn, hadden we uiteraard andere keuzes gemaakt qua accommodatie en activiteiten. Maar ik klaag niet meer hoor, haha! Lekker op weg naar huis,

Nee hoor helemaal niet.

Wow goedemorgen. Ik had alles meegelezen en alsnog verbaasd met hoe vol in beeld je z’n anus ziet.

3 likes

Hij knipoogt ook naar je.

3 likes

Mijn unkissed loser zelf heeft zo de allereerste date in mijn leven ooit. Wie had dat gedacht. Ik zal het klooster uitbreken!!! (grapje zelfspot haha)

41 likes

Haha oke dit is inderdaad wel heel expliciet op de vroege morgen (en niet per se nodig ook om informatief te zijn) :rofl:

4 likes

Zo goedemorgen, ik dacht dat unkissed loser gewoon een voortzetting was van bovenstaand gesprek en een leuk woord voor je anus was.

Maar veel plezier op je date zo!

34 likes

Omgg :flushed: kijk die views ook, 42 miljoen in 2 maanden tijd

3 likes

Dankje!!

Voorzichtig met de nair op je unkissed loser, meiden!!

5 likes

Mijn kat komt altijd naast me liggen nét op het moment dat ik eigenlijk iets wou doen.

Ik wou koffie maar nu moet ik een half uur roxy aaien.

15 likes

Beetje laat, maar in zulke gevallen stuur ik ze een bericht dat het aan de straat staat omdat ik weg moet. Alles leuk en aardig, maar als ik iets anders te doen heb dan blijf ik niet thuis als ze te laat zijn. Het is graag of niet bij gratis.

3 likes

ik heb salarisverhoging gevraagd met hele duidelijke toelichting en voorstel en nu voel ik me een strong independent woman

87 likes

Net de doos met schoolboeken open gemaakt en voorbereid op 12 boeken kaften, zijn het er dit jaar maar 5. Fijne meevaller :grinning:

4 likes

Ben je de jongste van onze allemaal?

36 likes

Of moet ze boeken voor haar kinderen kaften?

3 likes

Of de oudste, een willekeurige stapel boeken met wat dementie kan ook de kaftpapierverkoop stimuleren.

9 likes

als ik m’n moeder had gevraagd of ze m’n boeken voor me wilde kaften was ik op m’n 12e het huis uit gezet :japanese_goblin:

13 likes

Dan ben ik extra dankbaar dat mijn moeder altijd hielp :joy:

7 likes

Haha nee maar misschien wel de oudste :wink:

3 likes