We hebben echt een hele fijne vakantie gehad, maar het laatste hotel hier is zoooo vreselijk dat we eerder naar huis gaan… echt zonde om het zo af te moeten sluiten maar nog een keer iets omboeken zit er niet in
Oh jammer, wat is er zo erg dan? Zonde! Wel fijn dat je het verder leuk hebt gehad.
Alles bedden zijn tering hard, mega gehorig en onvriendelijk personeel… hebben al andere kamer gevraagd maar geen verschil.
Verder was het inderdaad echt top, dus daar maar vooral van nagenieten!
2 daagjes!
Ik kan me hier zo weinig bij voorstellen, was er buiten het hotel niets te doen? Ik ben normaal echt weinig in het hotel of slaapkamer dat dat zo’n grote invloed zou hebben
Zijn vandaag hele dag op pad geweest! Hebben alle stadjes die we wilde bezocht. Maar hebben gewoon echt geen behoefte aan nog 2 nachten heel slecht slapen. Jammer, maar prima zo.
Zeik boomer ziel in een jong lichaam
Ik was nieuwsgierig dus even gezocht maar ik denk dat z’n butt hair video er al af is gegaald.
Maar algemeen vind ik een informatieve ontharingsvideo niet echt heel schokkend, ook niet als het veel bloot bevat. Je moet de huid die onthaard wordt toch kunnen zien, anders heb je ook niks aan een instructievideo. Er staan ook wel brazilianwaxvideo’s online en die zijn heel informatief. Het is ook niet iets seksueels ofzo?
Maar misschien mis ik iets aan context/achtergrond over deze jongen haha kan natuurlijk
De camera was letterlijk een closeup op z’n poepgat, het hoeft niet zo intens
Ik ben aan het inpakken voor 3 weken vakantie, maar ik weet niet eens wat ik morgen aan moet. Laat staan over 1 of 2 weken En het is ook geen strand vakantie, nee het is 3 weken lang touren. Dus iets comfortabels, maar ik wil er ook leuk uitzien en mehhh haha
Bij de vorige airbnb moesten jullie toch ook eerder weg? Balen dat het zo tegenzit
Ik dacht dat het zo erg niet kon zijn op YouTube, maar nee hoor. Binnen 4 seconden meteen vol een aars in beeld. Hoe dan.
Ik vind het echt zo vreemd dat dit kan.
Ik heb even de richtlijnen van YouTube bekeken, maar naaktheid mag dus wel zolang het niet seksueel prikkelend bedoeld is (+ consensueel, niet van minderjarigen, etc.)
Dit is feitelijk een informatieve video dus dan mag je gewoon vol inzoomen op je anus!
Haha wow! Ok dat wist ik niet. Weer wat geleerd. Naast hoe je je anus haarvrij kunt maken!
Maar dit moet toch enorm branden??
Nee
Nee moest niet, wilde we zelf in verband met de hitte/mijn zwangerschap. Maar dat was juist een hele fijne keus! Pakte goed uit Als ik wist dat ik zwanger zou zijn, hadden we uiteraard andere keuzes gemaakt qua accommodatie en activiteiten. Maar ik klaag niet meer hoor, haha! Lekker op weg naar huis,
Nee hoor helemaal niet.