Wat je even kwijt wil #66

Im loving it :sparkling_heart:

6 likes

omg je hebt mn dag zo veel beter gemaakt

7 likes

Die reactiesssss, echt hopeloos. ‘Vega propaganda’ :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik ben per ongeluk bij de loting voor de champions league beland, maar ik ben nu helemaal invested?

4 likes

Ik heb net een factuur gekregen van de apotheek van 22 juli voor een medicatie in mei, die ik nooit gekregen heb want er was een tekort op. :confused:

Ik heb ook nooit een mailtje gekregen dat ik het kon ophalen of een herinneringsmailtje.

En normaal haal ik het uit zo’n apparaat mijn medicatie, dan moet je gelijk betalen.

1 like

Mits je geen zuur mens aan de telefoon hebt die gelooft in zijn/haar gelijk

3 likes

We worden allemaal gehersenspoeld! Wake up mensen, nog even en we mogen alleen nog tofu eten met transgenders.

8 likes

Dat en bel angst

4 likes

Let maar op straks zitten we allemaal weer in de lockdown door die nep kroket.

21 likes

Gaat het niet via je verzekeraar? Ik heb die gebeld met de melding dat de rekening niet klopt. Kregen ze niet betaald. Na 3x financiële fouten en 2x medicijnfouten heb ik wel een andere apotheek gezocht, trouwens. Geen tijd voor dat soort gasten.

3 likes

Nee, dit bedrag klopt wel. Met deze medicatie moet je een beetje bij betalen. Het is ook echt een bedrag van niks, maar het is vooral schijtes irritant. Ik ga ook morgen vragen of ze nu wel het product in huis hebben, dan wil ik met alle liefde het betalen.

1 like

dat heeft artis dus gedaan, nooit geen klachten gekregen, opgelost.

1 like

Hebben jullie je wasmachines al ontkoppeld en wat denken jullie dat er in de chemtrails zit!?!

6 likes

En elk bekende persoon ooit, zelfs Sita, heeft een deal met de duivel gesloten, bescherm je kinderen!

3 likes

Meteen naar buiten gerend toen je dit postte. Niet meer rood maar wel mooi en groot.

5 likes

Ik had je naam en nieuwe ava nog niet bekeken en wist gewoon der jij dit was :smile:

3 likes

Ik ben vandaag gevallen en heb een grote schaafwond en kan nu niet slapen van de pijn :frowning_face:
Het is droog en niet warm oid, maar het brand zooo erg, wordt helemaal gek

3 likes

Ik ging weer even door de veggie mc kroket comments en dit zegt een anti veggie persoon.

Ik gier echt. Wat doe je dan in de mc. Ook al die mensen die zeggen dat vlees gezonder is. Ja maccies “vlees” is vast heeel gezond.

33 likes

Verhuisservice staat over een uur voor de deur, ondanks dat krijg ik er toch stress van :joy: ben ook uiteraard al sinds 5 uur klaarwakker

18 likes

Ik heb vannacht ook uit stress gedroomd over mijn verhuizing en ik ga morgen pas :laughing: succes vandaag!!

3 likes