Wat je even kwijt wil #66

Lol ik opende een cadeautje dacht dat het iets van make up zou zijn. Maar nee het was een enorm kitcherig fotolijstje achtig iets van jezus haha. Lof it.

5 likes

Hoe ziet dat fotolijstje eruit?

Ik ga straks even foto maken heb er zelf ook maar even snel naar gekeken. Het was van oeeh wat is dit… oh het is jezus…

7 likes

Ach liever een plaatje van jezus dan een foto van de paus krijgen

2 likes

Zijn genoeg leuke foto’s van de paus hoor!

3 likes

Volgende week, na een lange vakantie, weer beginnen met werken. Toch wel een beetje zenuwachtig :face_with_spiral_eyes:

5 likes

Vast contract in the pocket!

116 likes

Ik zit er allemaal een beetje doorheen in Berlijn, de romantische fase is wel klaar, het leven is duur, ik verveel me, bla bla. Maakt mijn beste vriendin ineens geld naar me over om iets leuks van te doen 🄹🄹🄹 zo lief

75 likes

Ja hoor ik ben weer eens eƩn oorbel kwijt. Ik heb thuis nu letterlijk geen complete paren meer, van elke oorbel nog maar 1 :joy: dat wordt mix en match.

@Luzarl ahw dat is echt cute

4 likes

Ben je al naar VEB orange geweest? Echt leuk winkeltje

2 likes

ik zat illegaal in de eerste klas omdat de tweede klas vol was in de trein en de conducteur komt maar me hinten dat hij later gaat controleren haha kill all men behalve hem

27 likes

Net al mijn vakantiefoto’s geordend en de leukste uitgeprint en in mijn fotoalbum geplakt. Echt heerlijk taakje om op mijn laatste vakantiedag (sad) te doen.

3 likes

Hoe wist hij dat jij daar eigenlijk niet hoorde te zitten?

3 likes

Ik ben echt zo blij dat ik eindelijk echt een echte oven in plaats van zo’n combi ding heb. Binnenkort lekker oven frietjes of zoete aardappel ovenfriet eten. :drooling_face::ok_hand:t4:

6 likes

ik denk omdat het vaak dezelfde conducteur is

6 likes

Ik heb een contractverhoging gekregen :pinched_fingers::partying_face:. Woehoee

76 likes

Gaat lekker vandaag: vond mijn brood in de koelkast en wilde net mijn fles olijfolie in het gootsteenkastje tussen de schoonmaakspullen zetten :eyes: hoop dat ik het eten wat ik voor @TantePollewop aan het koken ben niet vernachel

8 likes

Nevermind ik ga wel maccie klappen.

17 likes

Mijn etentje van vanavond gaat niet door en ik voel me echt sad omdat ik me erop had verheugd. Mn vriend is ook de deur uit, dus ben alleen. En ik moet ongesteld worden. Nou ik denk dat ik maar vast naar bed ga :+1:t3:

4 likes

Nee maar gaat op de lijst, thanks! Kom je mee? @Nysmn maakt de brownie

3 likes