Wat je even kwijt wil #67

Mijn eigen auto was bij de garage dus ik had een leenauto mee. Deze had nog draai-raampjes. Draai ik vannacht dat raampje stuk waardoor die niet meer omhoog wil. Dan is een rit naar huis over de snelweg heeeel erg koud ook met capuchon op. :snowman:

9 likes

Lief dat je je zorgen maakt maar hij is gewoon een lul

58 likes

Ik vind dit echt een veel te lieve en empathische reactie op iemand die ongevraagd en uit het niets een foto van z’n lul stuurt, iets wat volgens mij zelfs strafbaar is.

47 likes

Ik zou hem van harte adviseren om eens langs de dokter te gaan omdat het er wat afwijkend uitziet. En of ie wel helemaal lekker is daarboven.

Echt hoor? Ik denk dat er precies nul mannen zijn die ongevraagd een pussypick krijgen. Wtf

16 likes

Waar heb je de tips gekregen want ik zit helaas met hetzelfde issue…. Huishoudtopic?

Als ik zoek op schimmel + geplaatst op mij vind ik deze post terug en daaronder veel ideeën

1 like

Oeps, dat had ik zelf natuurlijk ook kunnen bedenken haha. Heel erg bedankt!!

1 like

Kleine moeite, geen probleem :blush: Ook handig voor meelezers

3 likes

Ja dat werkte dus niet :sweat_smile:

🫨 Is dit niet de vriendin van Douwe Bob haha

1 like

Hahaha ja! Wat wil ze van je?

1 like

Niet vriendin, wel een van de babymommas

5 likes

ze is al jaren een notorious volger-ontvolger

ze hoopt dat je haar gaat terugvolgen om je over een paar dagen weer te ontvolgen zodat haar volgers groeien

ben al meerdere keren door haar gevolgd hahaha

9 likes

Jep same here :joy:

6 likes

Zielig

5 likes

Ulg ik wil beginnen met rijlessen en ik dacht ik vul even online wat gegevens in en klaar. Maar neee hoor. Moet ik weer heel ouderwets bellen. Zo geen zin in.

1 like

Dan maar een fatbike

10 likes

Hahahaha ja daar ging ik al van uit, heb haar ook niet geaccepteerd! Vind het wel bizar dat ze bij mij terecht is gekomen, ik volg helemaal geen publieke pagina’s/personen lol, wat pushy

Dit filmpje:

Met deze reactie :joy:

14 likes

ik ben vandaag naar de hairspa geweest. dit wil ik echt elke week

17 likes