Ik zat net met Alexandra Daddario in een brunchplekje in Boedapest. Ze stond al achter ons in de rij en ik vond haar op een model lijken dus ik zei dat al tegen mijn man. Binnen die naam van dat model even opgezocht en dat model bleek van Hongaars-Italiaanse afkomst te zijn (hoorde haar Italiaans spreken) en even wat foto’s opgezocht en toen was ik 1000% zeker dat zij het was. Echt leuk! Zag er super undercover uit.
Top. Ik sta met een lekke band in Volendam. Vast over een palinggraat gereden
He wat irritant, maar moest wel even lachen om je verklaring. Succes daar!
Mijn ouders waren heel toevallig in de buurt dus mijn vader is komen helpen om mijn band te verwisselen
Huh dat is die actrice uit White Lotus, kan zij Italiaans?
Volgens mij werkt Henk Krol bij de kerk
We zijn al 2 keer gefeliciteerd met de verjaardag van mijn oma. Er is zelfs een verkaardagskaartje gestuurd?
Het geluk is weer aan je zijde
Ja denk het wel? Het klonk echt als italiaans tenminste maar ik spreek geen italiaans dus weet het niet 1000% zeker
Ik ken haar niet als model. Als actrice wel, of lijkt ze op een bekend model bedoel je? maar leuk!
Een vriendin van me liep te mopperen dat haar man haar naar een restaurant meeneemt waar ze wel vaker komen. Ik vond dat verwend en nu ben ik jaloers
Ik dacht toen dat ze een model was bedoelde ik! Vond haar lijken op een bepaald model maar dat was dus een actrice, had haar beroep verkeerd in mijn hoofd.
Is deze oma overleden? Want als dat het geval is, is het sowieso Henk Krol.
omg de teleurstelling bij het Sint Maarten lopen wanneer ze alleen mandarijnen hadden
moest ik even aan denken
Tenzij het in een zakje zat met een gulden!
Yesss, we hebben al tegen ze gezegd dat ze er niet meer is, maar toch komt er post binnen? Ze zeggen zelfs met haar verzorgingshuis gebeld te hebben om te checken of ze nog leeft, maar denk dat daar toch wat mis is gegaan
Zolang we volgend jaar maar geen felicitaties krijgen. Bij mijn opa heeft het 25 jaar geduurd voordat de bank snapte dat hij er niet meer is.
Ik heb net weer allemaal schimmel ontdekt thuis, echt heel frustrerend. Al eerder gedeeld hier op het forum, toen succesvol verwijderd na tips van hier (Washcat van Action) maar het zit nu op een andere plek. Laatst moest ik ook al mijn badkamer aanpakken. Ik wil hier zelf graag weg want het is duidelijk dat dit (huur)huis een probleem heeft qua ventilatie, maar ik heb nu al medelijden met de volgende bewoners.
(Tips zijn na de vorige keer niet meer nodig)
Mijn opa kreeg jaren na zijn dood nog steeds post van een of ander bedrijf (ondanks meerdere keren gezegd te hebben dat ie dood is) totdat mijn tante de post terugstuurde met de boodschap: hij is niet verrezen uit de dood xD
Doet me denken aan de keer dat mijn oma het abonnement van Veronica Magazine wilde opzeggen. Stond op naam van opa en die is dus dood. Heeft maandenlang gezeik opgeleverd want de klantenservice bleef volhouden dat hij zelf moest opzeggen.