Wat je even kwijt wil #67

Is voor hun wisselgeld

5 likes

Moet je bedenken hoeveel omzet dat het bedrijf maakt, om dat risico te nemen

3 likes

Ja daar zeggen jullie ook wel weer wat. En ik snap dat die paar lullige dingen naar China terugsturen niet uit kan maar dit is voor mij ook nieuw vooral als het niet kapot is. :rofl:

1 like

Haha wel grappig dat je je vorige week nog helemaal ging verantwoorden over je aankopen bij Temu en nu dus blijkbaar geregeld via AliExpress koopt. Ik zie het verschil niet.

10 likes

Nou misschien was het op hetzelfde moment? Ik begrijp je maar het was allemaal tijdens hetzelfde moment haha.

Ik heb nog steeds mijn les wel geleerd hoor. :rofl:

Ik had dit bij shein :joy: ik ging een retour etiket aanmaken en toen stond er ineens 'je krijgt je geld terug en hoeft het niet terug te sturen. Inderdaad vrij logisch maar toch gek om te zien

Omdat je schrijft ā€œin al mijn AliExpress jarenā€.

2 likes

Nou het is niet dat ik er elke week bestel en ik heb bij dat van Temu ook gezegd dat ik niet helemaal nuchter was op dat moment en dat ik erachteraf ook wel spijt van had.

Maar ja ik heb in al die jaren ook gewoon dingen op AliExpress gekocht waarvan ik wist dat ik het gewoon nodig was en daar is nooit iets terug van gegaan.

Maar AliExpress bestaat gewoon al best wel lang dus ja ik gebruik het inmiddels wel al jaren maar dat betekent niet dat ik er ook iedere week of maandelijks shit bestel.

Shit happends, moet ik gewoon niet weer doen.

1 like

Nou ik durf het bijna niet meer te zeggen (grapje) dat ik ook wel eens kleding terug retour heb gedaan van Shein maar dat moest ik wel terugsturen.

Gelukkig ook maar want het paste ook niet eens of het zat raar dus ik had er toch niks aan gehad haha.

Maar daar ben ik om andere redenen wel klaar mee want snel kapot of gekke stofjes alleen mijn broeken zijn gek genoeg best wel chill en gaan lang mee.

Ik heb nu ook een of andere glanzende polyester soort van tuinbroek in mijn kast liggen. Ik bewaar m maar voor klussen ofzo :joy:

Ja en het is ook niet echt iets waar je snel iemand anders blij mee kan maken denk ik. :rofl:

2 likes

Ik zou dit weekend mijn kerstboom opzetten maar tot nu toe lig ik half ziek op de bank en in bed. Ik stop maar niet met niezen, snuiten, rillen en hoesten en ik ben er nu al zo klaar mee.

5 likes

Ben echt late to the party maar ik heb net een pakje sneeuwmannen gekocht. Echt fantastisch :yum: heb echt wat gemist de afgelopen jaren.

23 likes

Zo leuk - in mijn nieuwe woonplaats is een ontzettend mooie onafhankelijke boekhandel die gerund wordt door twee vrouwen, waar ik uiteraard erg graag kom en waardoor ik me heb voorgenomen vaker fysieke boeken te kopen/bestellen (een onafhankelijke boekhandel buiten de stad is goud!!!). Ik ben er vanavond dus geweest om een boek dat al een paar weken op mijn wensenlijstje stond te kopen, en toen ik bij de kassa kwam vroeg de eigenaar me of ik ook mee zou doen met hun boekenclub, waar volgende week zondag uitgerekend dit boek wordt besproken. Helemaal zin in! :sparkles:

113 likes

Welk boek ga je lezen?

4 likes

Poeh ik heb een hele zak jelly beans achter de kiezen, ik weet weer waarom ik ze nooit koop, echt geen controle haha

4 likes

We waren vandaag op bezoek bij vriend van vriend en zijn vriendin. Een aantal weken geleden waren we er ook en ik had het de hele avond ijskoud. Echt geen gevoel meer in tenen en vingers koud. Maar ze hadden ons weer uitgenodigd dus ik dacht: nu ga ik voorbereid op pad. Ik had een body aan, hemd, lange mouwen shirt, dikke trui, een flared legging van een dikke stof en fluffy sokken. Ik had het nog steeds zooooo koud. Ze zetten de verwarming gewoon niet aan. Ik begrijp dat het allemaal erg duur is en ik kan niet in hun portemonnee kijken (daarom zeg ik er niks van), maar zo zou ik geen gasten willen ontvangen…

13 likes

Had het niet gepost omdat ik dacht dat hij niet vertaald was, maar dat is hij wel! Forbidden Notebook :blush:

Zit nu trouwens in een bar Nederlands te leren aan een stel vrienden van mijn schoonzusje die van plan zijn te emigreren (als dat nog mogelijk is/als er geen Next komt lol), echt een gezellige dag dit, gratis borrels om Nederlands te lullen en de betweter uit te hangen!!!

17 likes

Even het tekstje gelezen op Bol en lijkt me een mooi boek!

Kunnen ze de g al zeggen? In verband met de nieuwe premier

3 likes

Opeens heb ik last van een flinke kriebel en geĆÆrriteerde keel. Toen bedacht ik mij dat ik dit vorig jaar ook had, op de dag dat we de kerstboom hebben neergezet :smiling_face_with_tear:

1 like