Wat je even kwijt wil #67

Ik heb echt het gevoel dat dit de eerste winter ooit is ( als volwassene) dat ik mijn ik-heb-het-altijd-koud- issue onder controle heb. :cold_face:

Voor buiten nu eindelijk de aller warmste handschoen combi ( merino handschoenen met touchscreenvingers indien ik iets met mijn telefoon moet met daaroverheen waterdichte dikke wanten met ruimte voor eventueel een warmte elementje ( zo’n klikding).

Ennn voor snachts de allerbeste slaapsituatie: warme pyama en een extra wollen deken op voet hoogte.

14 likes

Sinds ik ook een deken heb bij m’n voeteinde slaap ik zoveel lekkerder omdat het minder koud is! Zo heerlijk

1 like

Ik ben deze week aan het slayen en zit voor mijn gevoel best lekker in mijn vel, maar toch dat waiting for the other shoe to drop gevoel elke keer weer. :woozy_face:

5 likes

Waar heb je die handschoenen vandaan? Ik ben echt vervloekt als het om handschoenen gaat, ik maak er elk jaar wel een paar stuk en ik vind het moeilijk om leuke èn warme te vinden. :smiling_face_with_tear:

Pfff trouwens ik ben pas gestart op mijn nieuwe werk en ik vind het echt heeel erg leuk/leuke sfeer/leuke collega’s (supererg gemist sinds ik op mijn vorige werk aan het thuiswerken was begonnen, wat totaal niet bij mij past)/veel te doen, maar ik werk ook op zaterdagochtend en het voelt oneerlijk!!! Voel me alsof ik weer op de middelbare school zit, daar had ik ook op zaterdagochtend les, en mijn vriend ligt nog zo lekker te snurken. :face_exhaling:

6 likes

De allerbeste slaapsituatie is voor mij echt 2 dekbedden in losse hoezen over elkaar. Echt zo heerlijk! Ik heb er nog een wollen sprei over, maar slaap dan ook zonder kleren.

3 likes

Toen mijn peuter en ik de vorige keer bij de kinderboerderij waren en wegliepen bij de ezels, begonnen de ezels heel hard en zielig te balken. Mijn peuter vond dat zo zielig dat ze niet meer weg wilde. Maar nu wil ze er ook nooit meer naartoe omdat ze het dan zo zielig vindt dat ze ook weer weggaat.
En dat vind ik zo zielig voor alle partijen.

47 likes

Ik had nog een half opgegeten salade met augurken en zilveruitjes in de koelkast staan, en ook een schaaltje met ontdooide diepvrieskersen om in m’n kwark te doen.

En nou hebben die kersen de geur van de salade deels opgenomen en smaakt m’n ontbijt naar augurk :sob:

4 likes

Dit voelt een beetje als humble braggen. Maar dr kwam net een vrouw naar me toe in de sportschool die even wou zeggen dat ze heel veel respect voor me heeft dat ik zo vaak kom.
En nu zit ik hier emo te wezen omdat ik dat zo lief vond.

80 likes

Neeee, ik vind het ook knap!

3 likes

Jouw sportschool klinkt in ieder geval als een fijne omgeving!

6 likes

Jaa zeker. Echt allemaal schatjes die er werken en sporten haha.

5 likes

Hopelijk word ik niet een one issue forummer maar ben zo blij dat ik eindelijk minder extreem pijn heb van mn schouderbladbreuk en ribben. Zoveel pijn gehad de afgelopen dagen maar het gaat ineens echt veel beter. Ik kan zelf op mn buik liggen, zo fijn. Na dagen kaarsrecht op mn rug proberen te slapen met veel pijn is dat al zo’n enorme verlichting! Hopelijk kiezen ze niet ervoor alsnog te opereren, denk het niet (hoor ik maandag). Ahhh hoop het zo. En so so cliche, maar dan bedenk je jezelf echt weer hoe dankbaar je mag zijn dat je gezond bent en gewoon alles kan bewegen zonder pijn en allerlei struggles. Normaal sta je daar gewoon nooit bij stil, logisch ook natuurlijk. Ik kan vnv op mn buik slapen, zoveel zin in.

52 likes

Fijn dat het beter gaat. Hoe lang duurt eigenlijk het herstel van een schouderbladbreuk?

4 likes

Ik heb dus een “scapula” breuk wat gelukkig echt heel zelden voorkomt. En nog een rib breuk wat heel veel pijn doet. Ze zeiden, de chirurg iig, 6 weken. En die zie ik maandag weer en wat er dan gaat gebeuren. Ik denk dat ik eerst weer fotos moet laten maken. Dat zei hij sws al. Hopelijk is het goed genoeg om niet alsnog te moeten opereren. En dan denk ik 4 weken.

1 like

Hopelijk krijg je maandag het goede nieuws dat je niet onder het mes hoeft :crossed_fingers:t2:

3 likes

Ik krijg net echt compleet onverwacht opeens een kerst pakket bezorgd. Zo leuk! Op een ding na was alles ook glutenvrij en mag ik het allemaal gewoon zelf eten?!? Dat gebeurt echt nooit haha.
Mijn mood is helemaal goed nu haha.

83 likes

Heeele lelijke simpele van de decathlon. Zwarte wanten van 15 euro. De warmte elementen los gekocht bij de Lidl vorige week!

1 like

Ik wil voor het eerst in al mijn AliExpress jaren wat terug doen of naja twee dingen. Nu krijg ik mijn geld terug en mag ik het nog houden ook. :rofl: Bijzonder. Ik deed nog als reden niet meer nodig.

Duh, je gaat toch niet iets naar China terugsturen? :sweat_smile:

14 likes

Ja maar hier kunnen mensen toch ziek misbruik van maken.

1 like