Wat je even kwijt wil #67

Ik ben op een punt dat ik waarschijnlijk een woedeaanval krijg van een ‘get sleepy’ podcast want dan is het weer de schuld van de podcast dat ik niet kan slapen natuurlijk

3 likes

Hahaha de zalvende stem van die meneer doet het meestal wel goed. Van de tropical waterfall sounds moest ik 5x plassen en van het haardvuur werd ik een beetje zenuwachtig
Maar ik was net wel even beneden en zag dat ik de vriezer open had laten staan :smiling_face_with_tear::sob: dus gelukkig kwam ik hier niet morgenochtend achter.

5 likes

Ik hoor het al :sparkles: the stars were aligned​:sparkles:. Zou toch de tandjes krijgen als je niet kan slapen ‘s nachts en dan in de ochtend een ontdooide vriezer ziet met alle rotzooi die daarbij komt kijken.

Ik ga proberen naar die man te luisteren als het werkt doe ik morgen verslag!!

2 likes

Waarom zit ik nu nog op de bank wijn te drinken? Morgen weer spijhijjjtttt

4 likes

Zet de fles weg!

2 likes

Ik werd wakker van kneiter harde pijn in mijn buik. Het was zo pijnlijk dat ik geeneens normaal rechtop kon staan. De oorzaak er zat blijkbaar een scheet ergens vast en ik moest wat gaan eten.

Ik ben voor eeuwig een dreumes :woozy_face:

6 likes

Net terug van een ochtendwandeling, het is echt lekker weer nu

2 likes

Het waait hier al heel de nacht en ochtend zo hard, nauwelijks geslapen. Ben zoals iemand hier boven zegt net een kleuter kennelijk

1 like

Ja ik heb ook zo wakker gelegen vannacht van de storm. Zelf met oordopjes in bleef ik zo onrustig.

2 likes

Ik heb geen cola in huis :pensive: verlang echt naar een ijskoud blikje cola maar de winkels gaan pas om 12:00 open.

Tankstation? Als de nood echt hoog is :joy:

1 like

Er zit wel een tankstation vlakbij maar die hebben alleen petflesjes en ik prefereer blikjes of nog beter een glazen flesje. :heart_eyes:

7 likes

@anon50301661 ik kreeg echt een aanval van die kerel ik heb tot 06:30 wakker gelegen

Ik voel me wel verrassend fris!!

2 likes

is de veggie mckroket nou WEER uit assortiment gehaald?:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Ik snap echt niet waarom het zo fucking moeilijk lijkt te zijn om dit gewoon standaard in hun assortiment op te nemen, damn

6 likes

Ik heb het weleens gevraagd en “daar is de keuken te klein voor” :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

1 like

Bullshit toch, Burger King kan het ook dus waarom maccie niet

BK heeft zelfs hun hele menu vega

6 likes

Ja het slaat ook gewoon nergens op!

1 like

Ik niet :smiling_face_with_tear: maar een knus verhaal over een bakkerij heeft wel geholpen want ik denk dat ik uiteindelijk rond 3en sliep.
Ga zo maar even in bad ofzo denk ik

1 like

Was niet ooit gezegd dat hun standaard inrichting hier niet voor geschikt was? Omdat ze niet een vrije grill plaat hebben hiervoor, zoiets
Had dit bij Teske gelezen dacht ik, zij had contact opgenomen met Mcdo

Onzin natuurlijk

1 like