Had je ook die gezien van baden in Yakutsk? Lijkt me de hel!
@Schorem Nee, we noemen het vanaf nu vierwerk. Dan is het minder erg!
Had je ook die gezien van baden in Yakutsk? Lijkt me de hel!
@Schorem Nee, we noemen het vanaf nu vierwerk. Dan is het minder erg!
Ik wil boerenkoolstamppot maken maar ik ben mijn aardappelen gewoon kwijt?
Ik draag nog steeds hele felle lippenstift. Fel roze en fel rood (oranje ondertoon). Sommige mensen zullen er echt wel iets van denken want ik heb ook dagen zonder make-up dus dan valt het extra op. Alleen ik voel me er goed bij en dat is het belangrijkste. En aan je post te lezen voel jij jezelf er ook goed bij dus lekker shinen met je nieuwe (rode?) lippenstiften zoals @crazyplantlady zegt!
De plaatser is gekomen en heeft vandaag het voorbereidend werk gedaan. Morgen wordt de vloer in de woonkamer al voor een deel gelegd. In de namiddag ga ik eens kijken (ik woon nu ergens anders en kan niet altijd heen en weer) en ik hoop dat dan al mijn zorgen weg zijn. Was echt helemaal opgefokt, ook nadat ik hem had gezien en gesproken. Maar ik ben rustiger geworden nadat hij me belde om me een update te geven, dat gaf weer wat vertrouwen.
Ik ging mijn telefoon opschonen en kreeg allemaal filmpjes terug te zien van begin corona dat we ons thuis gingen vermaken, echt bizar dat het straks alweer 4 jaar geleden is, ergens zag het er best gezellig uit thuis met het gezin terwijl dat natuurlijk een vreselijke periode was.
Het appartement van mn vriend is een tijd geleden gekocht door mensen die het nu verhuren. Nu zoeken ze weer een nieuwe huurder en gebruiken ze de funda-foto’s van onze advertentie toentertijd. Raar om ineens je oude woonkamer op het internet tegen te komen op Facebook.
Waar gaat dit over?
Dit is echt een van de leukere dingen aan een nieuwe baan
Ik heb ineens dikke craving naar koude appelsap
Kan er niet van slapen haha tering
Sorry dagboekpost ![]()
Ulg ik zit vandaag 4 uur lang alleen met mn irri collega. En dat zou minder kunnen zijn want ik kom altijd eerder. Maar nee mn trein besluit niet te rijden. Ook fijn dat daar geen melding van komt…
Ik had nog op bed kunnen liggen ![]()
Hahah heerlijk, beste advies wel!
Bij mij in de buurt is de oliebollenkraam steeds dicht als ik er langsloop
. Ik dacht gisteren oliebollen te halen en mijn vriend had eergisteren hetzelfde idee. Maar helaas, geen oliebollen.
Wat een ster. Nooit getrouwd, lekker zelfstandig. Na haar 100e verjaardag een paar weken bezig geweest met felicitaties beantwoorden, nu het schilderen weer opgepakt
vakvrouw
Ik was een kappersafspraak vergeten waar ik door omstandigheden niet meer heen kan en ik had gebeld, maar ze waren gesloten. Daarna 2 keer gemaild, maar kreeg een mail terug dat hun server mijn mail blokkeerde. Daarna een bericht via het contactformulier gestuurd, maar daar heb ik niets op gehoord en vraag me af of ik nu toch nog maar een keer moet bellen?
Ugh bijna te laat voor een call omdat ik beneden nog een zak chips zat te eten (the perks of thuiswerken)
Kan een aantal collega’s gewoon even niet handelen, tijd voor kerstreces pls ![]()
Ik heb twee afspraken buiten de deur (niet bij bedrijven) maar moet nu al naar het toilet hahaha. Hopelijk heb ik tijd om tussen de 2 afspraken door een wc te zoeken
.
Nou m’n moeder moest gelukkig gewoon huilen toen ik haar net vertelde dat we die hond gaan adopteren haha ![]()
Woon je in de biblebelt?