Ze hebben een x aantal frituurpannen en dan is het bij de kroket dus of de normale of de vega. Anders sta je ze in dezelfde pan te bakken en volgens mij zijn er best wel wat vega’s die dat liever niet hebben. Ze hebben per product+baktijd een pan en er is geen reserve pan. Er zijn wel filialen die voor goedlopende producten twee pannen gebruiken (bijv voor nuggets), maar als je daarvan een pan afstaat aan de vega kroket is dat met voorraad bijhouden weer niet te doen. Al kunnen ze er natuurlijk ook gewoon voor kiezen de kroket standaard door de vega te vervangen
Ja grote kans dat ze dat bij burger king dus wel doen of is dat niet zo?
Ik zou vandaag naar de kerstmarkt in Aken gaan naar de bestuurder wist niet dat je een milieusticker voor de auto moest hebben. Dus nu hebben we voorgesteld of we dan naar Maastricht kunnen gaan maar de helft reageert niet.
Omdat de Nederlandse McDonald’s gewoon kut is. Je zou denken dat ze de Veggie McKroket goed promoten bij alle fans en toeristen, maar ze verkopen liever 20.000 van die kut cheeseburgers. Al die andere landen hebben steeds leuke specials en Nederland pleurt gewoon een extra plakje kaas op een burger en noemt het een limited edition.
@Baron Maar als je na een tijdje merkt dat er veel vraag naar is dan koop je toch meer frituurpannen? Die veggie McChicken wordt ook gefrituurd?
Ja maar dat moet wel in de keuken passen dan. Die staan vaak al propvol en die pannen zijn nogal groot en lomp. Het zijn geen huis/tuin/keuken frituurpannen.
Denk dat ze voor de veggie chicken dus een normale chickenpan opofferen, maar als je die nog eentje gaat gebruiken voor wat anders, dan moet de normale mcchicken eruit. Dus met de standaard uitrusting kan er best een vega optie bij. Maar nog meer vega kan dan dus alleen als je nietvega producten uit het assortiment haalt of de hele kiet verbouwt zodat de keuken groter is. Meeste filialen stammen denk ik ook nog wel uit een tijd waarin je alleen die groenteschijf had en verder niks
Hij was toch al niet meer lekker ook (vind ik) sinds ze het recept ineens met jack fruit maken. Zó jammer. Dacht wel dat hij voorgoed terug was, dat ze dat zo brachten iig. Stom hoor.
maar het is vooral zo stom dat ze enkele maanden geleden aankondigden de normale mckroket standaard te veranderen in de veggie mckroket en nu hebben ze dat teruggedraaid en de veggie helemaal laten verdwijnen
@ZusjevanJoost oh ik vond m nog wel (net zo) lekker!!!
Nee we hadden een paar p&rs gezien maar die bussen rijden op zondag maar een keer per half uur en dat past niet echt in het tijdschema helaas…
Bij tankstations net over de grens kun je vaak stickers kopen! Of bij GWK kantoren
Ik was laatst bij een normale bakkerij en een man wilde graag een saucijzenbroodje hebben. Ze hadden alleen nog de vegetarische variant en dat ontwaakte toch een bepaald vuur bij die man. Godverdomm je zou maar een saucijzenbroodje moeten eten zonder echt vlees.
Ik ben niet vega maar vind dit altijd kinderachtig. Boohoo een keer geen vlees.
(Ok eerlijk misschien zou ik wel balen als ik me er op verheugd had, maar ik zou niet en plein public gaan janken).
De grap is dus dat sommige saucijzenbroodjes behoorlijk smaken naar de real deal en ik meerdere vleeseters ken die de vega variant lekkerder vinden. Iets kruidiger.
Ja we zijn helaas met een grote groep en we moeten rekening houden met elkaar, dus we kunnen niet eerder dan 15:00 weg. En morgen moet iedereen ook gewoon weer werken dus we kunnen ook niet te lang blijven. Maar dit was een van de weinige dagen dat we allemaal konden dus we moeten maar blij zijn
Je zou dan voor glutenvrije snacks kunnen kiezen. Als een snackbar vafoods snacks heeft moeten ze deze apart frituren.
Wellicht zit er eentje dichtbij
Oh god ik zit op t station naast een gast met barefoot tenen schoenen. En ik moet nu naar heel zn weekend luisteren.
hahaha ik bestelde laatst een groentehotdog bij de hema en de vrouw na mij kreeg een halve mental breakdown omdat ze die medewerkers ‘vegetarische hotdog’ hoorde zeggen omdat zij wel een normale wilde bestellen hoor!!! wel gewoon met vlees want zij eet NOOIT vegetarisch hoor!!!
Die reacties zijn tegenwoordig echt wel erger geworden dan 5 jaar geleden.
Ik heb echt zin om domme dingen doen, namelijk om wederom een pony te knippen terwijl ik dit jaar al voor de 2e keer een poging onderneem om dat ding uit te groeien.
Ik was vandaag op een event van een vriendin en daar kon je tooth gems laten zetten (kristal steentjes op je tanden) en heb dat laten doen en voel me echt zo sexy nu
Love it! Die van mij zit er echt al heel lang op, misschien al wel 3 jaar? Gezet door de vriendin van @safkina. Heb je een foto?
Die Takkie en Siepie reclame van de HEMA is wel erg snoezig