Iets met je kleding dat dringend thuis vervangen moet worden
Hebben we suggesties is het weer niet goed
Je moet met spoed naar de tandarts want er is een stukje van je tand afgebroken
De buurvrouw is gevallen en moet naar het ziekenhuis, iemand moet op haar hondje letten
Er is een stroomstoring/lekkage/whatevs bij je thuis en ze moeten in je huis om het te fixen dus iemand moet open doen
Pak hem gewoon uit boeien. Dan heb je die teleurstelling al gehad
Er is vandaag onderhoud vanuit de makelaar, controle cv ketel of kruipluik oid haha
Dankjewel. Er heeft een auto opgestaan na een aanrijding. Door een combinatie van te weinig afstand gekregen van de auto en een ruk wind.
Echt nice als je via Facebook moet lezen dat je oom 2 dagen geleden is overleden. Ik stuurde al kwaad mijn vader een berichtje maar die wist helemaal van niks.
Er staat bij begrafenis is in besloten kring. Mijn vader en ik voelen ons niet welkom maar ik ben ergens ook weer bang dat het ons kwalijk genomen wordt maar ja zonder Facebook wist ik het niet eens.
Ik heb vanavond kerstborrel van werk maar zie er zooo tegenop. Werk er nog niet zo lang en ben in de awkward fase dat ik mensen nog niet goed genoeg ken. Bleh
Ik werkte er pas vier dagen toen de borrel was en het was inderdaad een leuke manier om iedereen wat beter te leren kennen!
Bleh ik had cravings naar wat zoets dus ik had een salted caramel mugcake gemaakt en was heel goed gelukt maar veeeeel te veel en nu ben ik misselijk đ„č
En dan is er mijn moeder die koppig Miro blijft zeggen .
Ik vind corona echt een bitch. Ik herstel echt super traag. Dan denk ik: ja het gaat wel nu!!! En dan 2 uur later wil ik weer gewoon slapen en terug in mijn cocon omdat alles kut voelt
Ik heb net 40 minuten gereisd om een pakket op te halen wat niet op mijn normale pakketpunt bezorgd kon worden ivm drukte. Om er net achter te komen dat het beide niet past.
Wat kut! Hoezo zou je die niet krijgen dan?
Bah dat heb ik deze keer dus ook. Heb voor de derde keer corona gehad maar deze keer is echt klote. Heb al drie keer gedacht ânu is het klaarâ en even later, bam weer gevloerd. En deze keer ook echt met vlagen mega misselijk erbij.
Ik zat even op indeed en toen zag ik een vacature om als (amateur)kok te komen werken bij een zorgvilla voor ouderen. Dat ze veel waarde hechten aan goede verse maaltijden en tussendoortjes voor de bewoners. Maaltijden zoals stoofpot, stamppot etc. En dat je op verjaardagen van de bewoners hun gerecht naar keuze moet bereiden. Ik vond het zĂł leuk om te zien. Zou eigenlijk overal standaard moeten zijn.
Ik voel me mega beroerd en nu is ook mijn smaak weg. En was al misselijk van de prille zwangerschap. Iemand die me wil wakker maken als het lente is?
Het Preston Palace van Limburg
Was net naar 1 van mân favo wijnbarretjes, lekker een kaasplank en alles. En bij het afrekenen gaf hij me de bon en stond er 0,00 euro. Nu al een goed kerstcadeau
was je de top 0,005% customer