Neem je het volgens de voorschriften? Met of zoveel uur na het eten? Dat kan echt veel schelen in misselijkheid!
Wat leuk dat je ondanks de afstand zo een leuke band hebt.
Jaa! Heb met mijn eigen familie helaas geen goede band maar met mijn schoonfamilie echt een hele goede! Bof ik zo mee
Amazon prime is ook echt een kut site. Elke x als ik inlog krijg ik een ander ken getal voor mn telefoon nummer. Moet ik steeds eerst mn nummer invullen en dan mn kengetal veranderen anders lukt het niet.
En dan kan ik de helft van de dingen niet eens kijken want daar heb je weer een ander abbo voor nodig. Wat een gezeik.
Ik was vergeten pizza mee te nemen in de supermarkt dus nu laat ik ze bezorgen
Ik heb vandaag goed nieuws gekregen dus ik zit nu aan een soort van girl dinner in mijn eentje met rode wijn en camembert.
Ik had hiervoor al een tonijnsalade gegeten maar die was niet te nassen!
Na weken lang elke dag om 05.00 wakker worden van de pijn in mijn lichaam heb ik eindelijk een ander matras. Maar nu moet hij 24 uur luchten voor ik erop mag liggen Zo kut als er een lekker matras klaar staat voor je en je nog 1 nacht pijn moet hebben.
Ben zo blij. Onze nieuwe bank is er en hij is zooooo mooi en zit zo relaxed. We zijn op aanraden van een medewerker voor een soort warme groen/blauwe kleur bank gegaan in een mooie velvet rib achtige stof. En omg wat een verbetering tov de vorige bank die grijs was want “lekker veilig”. Er is opeens sfeer in onze woonkamer.
Oja en de bank is opeens 330 cm lang ipv 245. Dat is ook nogal een verschil zeg qua opvulling van je woonkamer.
Foto in het interieurtopic!
Oja dat kan ik morgen wel even doen als ik goede foto’s heb!
Op de meeste matrassen mag je al wel liggen maar is het ligcomfort optimaal na 24 uur.
Gewoon gaan liggen joh
@Philo @Alpacamybags Hij is pas 3 uur uit de verpakking Las op internet dat je meer kans hebt dat er snel kuilen inkomen als je hem niet goed laat luchten en zou dat echt zonde vinden.
Ik ben zo teleurgesteld. Mijn vriend is net positief getest op covid en nu vallen mijn plannen voor deze week in duigen. O.a. de verjaardagen van mijn ouders. Word er helemaal sip van omdat mijn vader op leeftijd is (wordt 77) en mijn moeder haar gezondheid nogal fragiel en ik wil alle verjaardagen die ze nog hebben vieren. Maargoed, we verschuiven het maar gewoon naar een later moment.
Omdat er 5 weken geleden een auto met zijn wiel op mijn onderbeen stond zit daar nu vocht in mijn onderbeen en ik had me een beetje verkeken op hoe lang dat kan duren want ik moet volgens de dokter er rekening mee houden dat het zeker maanden tot een jaar kan duren voor het helemaal weg is waarschijnlijk.
Whut.
Ik voel me altijd zo trots als ik iets heb gerepareerd in mijn eigen huis. Heb inmiddels ook een mega kist vol met gereedschap. Toen ik nog bij mijn ouders woonde en daarna tijdens samenwonen mocht ik nooit klussen. Ofwel mijn vader of mijn ex wilden altijd alles zelf doen. Maar nu woon ik alleen en hang ik een lamp op aan het plafond of zojuist heb ik een verstopping in mijn badkamer opgelost.
Girlboss it is
Oh nee wat klinkt dat eng en naar! Hoe is dat nou gebeurd? Beterschap
Je kind is ziek en moet opgehaald worden van de opvang
Explosieve diarree