Hoop op goede karma
Pff ik heb dit jaar opeens last van een soort winterdepressie. Had ik eerder nooit, ik werd juist wel blij van winter. Maar deze duisternis, bah. En dan doet mân familie ook nog lekker kut over de kerstdagen dus heb mân plannen moeten omgooien dus heb gekozen voor een kerst zonder familie en gezeik en gewoon een lekker hotel geboekt (een kamer met bad
) in een andere stad. Helemaal zin om weg te gaan van de doffe ellende hier
Mn vriend heeft corona en nu wil mn zus geen kerst meer met mij vieren, ook niet als ik negatief test ervoor en geen klachten heb Echt kut.
Oh stom
Zelfs toen er nog regels golden was het 5 dagen isolatie en dan weer op pad als je klachtenvrij was dus wat streng van haar. Is ze bang dat ze het zelf alsnog krijgt via jou?
Mijn vriendin belde net tijdens haar dienst. Haar collega is ziek geworden en nu moet ze 19 ouderen naar bed brengen. Andere afdeling wil/kan niet helpen omdat er een buikvirus heerst op haar afdeling en die andere afdeling heeft dat virus niet. Bizar de verhalen die zij verteld over werken in de ouderenzorg.
Ik heb echt zo hard gehuild vanavond bij the Crown (S6E8). Nog twee dagen en dan vakantie, ik ben er blijkbaar aan toe.
Ja ze heeft twee jonge kids en wil niet dat zij ziek worden. Ze vindt dat er alsnog een risico is, ook als ik negatief test. Als ik positief ben of klachten heb zou ik uiteraard niet gaan. Maar mn ouders gaan nog even met dr praten, dus hopelijk alsnog kerst voor mij haha. Tenzij ik t straks wel krijg
Maar die aflevering was ook gewoon verdrietig. Toen die begon wist ik al dat het een tranentrekker zou worden
Ik weet dat het voor sommigen misschien overdreven is, maar ik wilde dat ook nooit in die corona tijd. En zou het nu ook geen chille gedachte vinden. Toch inderdaad de zorg en het risico dat diegene het met zich meeneemt, 100% weet je het toch nooit met die testen, sommigen hebben geen klachten en wel corona, ik blijf t een risico vinden. Vooral als een directe partner het heeft. Maar dat is echt persoonlijk natuurlijk.
Dus ik kan dat vanuit je zus wel begrijpen @Nude al helemaal met kleine kinders
Kan me voorstellen als je verder geen angst hebt voor besmetting dat je er ook anders in staat
Jaaaa en het beste moment is ook als er dan meer mensen live zijn en het dan willen sussen. 'Luister schat koel even af buiten de live er zijn nu 400 kijkers mariska stop even" en ondertussen gaat die mariska helemaal psycho Love it. Of dan komt er iemand bij die dan gaat zeggen âja ik ben heel eerlijk jose, dit gedrag van jou kan echt niet door de beugel, ik snap wel dat ze boos isâ en dan schreeuwt Johan er doorheen âJOSE IS GEWOON EEN TYFUSHOER KLAAR IK PAK DRâ en dan gaat Mariska Johan gelijk geven en ondertussen de ruzie 100x uitleggen aan nieuwe kijkers.
Ik moet dit ook⊠waarom zie ik dit nooitâŠ
Meestal rond 2:00 snachts, in het weekend heb je vaak geluk haha
Ja maar ook heel mooi. Toen Elizabeth haar ging voorlezen in bed brak ik echt haha.
@Nude Nou hopelijk gaat het jou voorbij en heb je een fijne kerst (liefst met zus)
@Enthusiasm Ik snap wat je zegt! Ik zit zelf ook niet op een besmetting met welk virus dan ook te wachten, maar het is op het moment toch zo dat het gros niet test dus in dit geval weet je dan wat het is maar had ie zijn schouders opgehaald en gezegd joh beetje verkouden, tijd van het jaar⊠Zou je dan ook de kerst skippen in deze?
Ik begrijp dat het niet leuk is. Zeker omdat jij niet ziek bent. Maar ik vind het wel gek dat je zus een duidelijke grens aangeeft en dat je ouders dan nog even met haar gaan praten. Hoezo worden die erbij gehaald om haar te overtuigen om haar grens te verleggen?
Ik woon tegenover een huisartsenpraktijk en de hoeveelheid mensen die denken dat je een (privĂ©) gesprek over de carkit kunt houdenâŠ
Echt doe het niet⊠je hoort alles.
Voor iedereen die in de kerststemming is en geen zin meer heeft om te werken: kijk Thesugarcoatedsisters op Instagram, ik moest echt hard lachen (nouja, van binnen dan)
Yugh, weer corona
Het is weer zo rustig op mijn werk. Verveel me de pleuris.
Ik luister altijd true crime potcasts in de auto via bluetooth. Dat hoor je net zo goed, maakt mij verder niet uit maar als het een nederlandse is en er komen kinderen langs op een spannend stukje zet ik hem vaak even op pauze haha.