Sowieso… haar huis, haar regels. Ze wilt het risico niet nemen (logisch)
Vind het altijd grappig wat er kan gebeuren in een jaar. Had begin dit jaar niet per se voorspeld dat ik een Belg tegen zou komen in de kroeg in Amsterdam en dat ik dan met 3 Belgen het nieuwe jaar in Sölden zou beginnen.
Jeetje mina, ik weet dat ik een forum oma ben, maar dit is een nieuw dieptepunt… Ik ga volgend jaar naar een ABBA Bingo
Ja, je moet er echt snel bij zijn! Soms krijg ik een dag na het bekendmaken al berichtjes van de organisatie dat het al uitverkocht is. Nu was ik gelukkig een van de eersten die het zag en heb meteen mijn moeder en schoonzus gedwongen mee te gaan.
Ik kocht online (want goedkoper dan bij dierenarts) stronghold tegen mijten voor mijn ratten.
Ik las op de website kantoor in Austria. Das niet om de hoek natuurlijk. Maar nu na een week wachten toch eens kijken waar mijn pakje blijft. Lees ik nu kantoor in Australia!! En mijn pakket wordt verzonden vanuit Nieuw Zeeland!!
Fuck, dat was niet zo’n milieuvriendelijke bestelling . Januari maar weer de opticien bezoeken
Omg waar is dit? Ik ben groot fan van Abba 🥹
Kun je het niet annuleren? Kan me niet voorstellen dat het naast vervuilend uiteindelijk ook nog eens een duur grapje wordt, zodra je de douanekosten etc erbij krijgt!
O nee oeps, ik lees nu dat je al een week wacht. Nouja, ik hoop dat het snel aankomt en het meevalt met de extra kosten!
Dit ga ik even kopieren voor de zomer alvast.
Het is inderdaad al ingevlogen zag ik. Dus zal nu wel bij de douane zijn. Heb mij dat nog niet beseft over de douanekosten tot jij er over begon. Prut.
Ik zeg niet dat ze haar grens moet verleggen. Nee is nee, daar kan ik niks aan veranderen. Maar mijn ouders vinden het natuurlijk ook jammer als kerst niet doorgaat, terwijl ik dus niet ziek ben. Er is niks met mij aan de hand. Haar kids lopen de hele dag de grond te likken en alle andere kinderen van het kdv te kussen en daar maakt ze zich geen zorgen om, maar ik die niet ziek is is dan opeens spannend. Vind ik zelf een beetje gek.
Maar kerst kan toch gewoon doorgaan zonder jou en je vriend? Ik weet niet hoe oud je ouders zijn, en hoe oud de kinderen, en wie er nog meer bij is, maar als mijn vriend nu positief zou testen voor covid zou ik sowieso ook geen kerst meer met mijn familie vieren, ook al zou ik negatief testen. Wil echt niet het risico lopen dat ik mijn oma van in de negentig, ouders en ooms en tantes van eind zestig/begin zeventig of de kleine kindjes van mijn neefjes en nichtjes aansteek. Het blijft toch gewoon covid, ook al doet iedereen ineens alsof het maar een onschuldig verkoudheidsvirusje is…
Edit: is natuurlijk wel jammer, maar niks aan te doen. Zou gewoon lekkere dingen inslaan en er een leuke kerst van maken met je vriend, en dan als hij weer beter is en jij ook gevrijwaard bent gebleven een andere keer ‘navieren’ met je familie
Ja, maar dat is toch gewoon zuur ook wel? Snap wel dat @Nude haar beklag daarover doet hier. En iedereen z’n eigen grenzen etc, maar het is alsnog kut als je verder niet ziek bent, er eigenlijk niks aan de hand is, maar je alsnog niet kan komen. Of je dat nou rationeel ook wel kan begrijpen of niet
OMG ik heb zwangerschapsverlof. Zoooo blij, 8 maanden niet werken 🥹🥹🥹
Ik voel me een eekhoorn, deze weken verstop ik overal traktaties, cadeautjes voor juffen, kerstcadeautjes voor de familie, kerstcadeautjes voor het gezin, verjaardagscadeautjes.
Ik hoop dat ik in tegenstelling tot de eekhoorn wel alles weer kan terug vinden.
Hahaha I know! Maar de prijzen zijn wel echt nice!
In het centrum net zo. Mensen vergeten vaak dat er nog mensen wonen.
Nouja kerst gaat dan door zonder mn zus en haar gezin. Mijn ouders willen gewoon kerst vieren met mij. Maar ja ik vier het liever ook met mn zus natuurlijk, dus zou dat wel jammer vinden. Mn vriend blijft uiteraard thuis. Anyway ik zie wel wat er gebeurt. Eerst maar eens die covid zien te ontwijken.
Ik was bij de plastisch chirurg vandaag en ik vond het een hele rare gewaarwording dat die man mijn borsten vast had terwijl mijn vriend er ook bij stond
Ik ga zaterdag even langs bij mijn Islamitische schoonouders, en zij vieren natuurlijk geen kerst, maar ik wil ze toch graag iets lekkers geven voor de feestdagen namens mijn gezin (wij krijgen ook altijd heel veel lekkers tijdens ramadan en suikerfeest, dus ik denk dat ze dat wel leuk vinden). Ik denk dat ik chocolade ga halen bij een chocolatier en misschien nog even bij een bakker ga kijken.
Mocht iemand trouwens een goede (ik denk zwarte?) thee weten voor Marokkaanse muntthee dan heel graag! Ze drinken natuurlijk geen wijn/alcohol maar wel heel graag thee dus dat wil ik er misschien ook nog bijdoen (@Nysmn misschien?)
Freudian slip