Niet voor alles toepasbaar maar ik haat dit ook zo erg maar een food chopper bleek al snel een van de beste aankopen van mijn leven te zijn geweest. Scheelt zo veel werk
het vervaagt toch snel! juist goed dat het fel is want dan heb je er langer plezier van
Echt he! Ik ga vanavond maar expres niet naar een mediocre kerst/werk borrel omdat ik het het risico op corona simpelweg niet waard vind. Beterschap aan alle arme snotterende zielen
Welke heb je?
Van Tefal, laatst gekocht bij de AH XL
Ooh ik heb dan denk ik alleen het eindplukje meegemaakt want ik zag er zelf enkel een paar. Maar het was zo leuk en schattig en dan stel ik me voor dat er paar van die stoere boeren op die trekkers rijden. Echt een beleving. Maar hopelijk als ik het niet vergeet kan ik volgend jaar echt naar de stoet gaan kijken
Ik ging bij de mediamarkt een inktcartridge voor mijn printer halen maar die was uitverkocht. Die verkoper: Ik heb wel deze printer, die print heel zuinig! Kun je 4000 pagina’s mee printen voordat je weer een nieuwe cartridge nodig hebt! Doen?
Gast?! Ik heb een perfecte printer alleen de cartridge is leeg. Was het proberen waard denk ik
Nouja Monique en André zijn weer bij elkaar en je weet wat dat betekent normaal gesproken
oh het is echt mooi denk ik! als het zo is als op die fotos
Ik heb even stress en kan niet helder nadenken. Is het verstandig om je energie prijzen vast te zetten met oog op het prijsplafond wat er af gaat?
Ik krijg het einde van het jaar altijd stress om dit soort zaken. Zelfde als met je zorgverzekering
Dat de wijze lessen in het leven niet altijd worden onthouden.
Die 2 kwamen altijd samen en vaak op dat moment waren de corona cijfers hoog haha
Haha ja dat vond ik ook het vreemdste van alles. Ik werd toen al redelijk snel opgeroepen maar ik vraag me nog steeds af of die vrouw weg is gegaan want daar schiet je al helemaal niks mee op . En dan waarschijnlijk thuis boos gaan bellen dat ze niet is geholpen sheehz.
Huh?
Huh ik heb jouw gezicht hier al super vaak gezien
Welke heb je? Love koken maar ik haat snijden.
Pff lig al 2 dagen ziek in bed en ben nu zo bang dat ik kerst niet lekker door kan brengen met mijn gezinnetje