Bedoel je artiesten zoals Pommelien Thijs?
Is dit een persoon zoja wat een rare naam.
Ja hahaha dat is een zangeres die in België heel populair is.
oh gadverdamme
In Nederland heeft ze ook een populaire liedje gehad met Jaap Reesema! Ze timmert hier wel aan de weg.
Ik zag het inderdaad bij Boulevard! En mijn buurmeisje is fan van haar dus ze heeft al fans in NL
Maar de slagroom die aan de buitenkant zit is niet hetzelfde als de slagroom die in de bus zit. Wat in de bus zit wordt niet blootgesteld aan zuurstof en gebeurt in principe niks mee.
Het tuutje moet je eigenlijk ook telkens afspoelen na gebruik. Maar in dit geval is de slagroom alleen langs de schimmel gegaan. Schimmel of zuur ruik of proef je echt wel dus als je niks hebt geproefd zal het wel meevallen.
Jaa weet ik is ook zo maar het is wel een vies idee schimmel aan de buitenkant in combinatie met slagroom die 2 weken na de tht is
15 jaar geleden heb ik op vakantie in Thailand van mn ouders een zilveren ring met een saffier gekregen en die draag ik altijd. Net tijdens karaoke in een cafe ben ik de steen kwijtgeraakt, heel kut natuurlijk, maar nu wil het feit dat ik volgende week voor 5.5 week naar Thailand ga dus ga hem denk ik laten vervangen daar en het voelt heel erg meant to be
Ik heb net party & co gedaan met mn broertje en een van zn 12 vriendinnen (hij heeft elke maand een nieuwe) en ik heb echt helemaal dubbel gelegen
Zo chill een vriendin vanavond was met de auto en moest eerst nog langs de supermarkt. Toen vroeg ik aan haar of zij allemaal flessen drinken kon meenemen voor mij zodat ik morgen niet twee keer naar de winkel hoef te fietsen en dat heeft ze dus gedaan.
Scheelt morgen echt een gesjouw.
Ja wat waren ze mooi he! En ook zoveel!! Volgens mij 70.
Dit was het 2e jaar, hopelijk komt het volgend jaar weer
Ik schrok er laatst zelf van. Ik zat te wachten bij de afdeling chirurgie, en daar is wel bekend dat je vaak vrij lang moet wachten. Er kwam iemand na mij, na 20 minuten stond die vrouw op, ging naar de baliemedewerker en zei dat ze NU geholpen wilde worden anders ging ze weg. Ik snap echtniet wat zo’n persoon dan verwacht?! Oh sorry mevrouw we laten u voorgaan. Smh
Ik werd vanochtend wakker van twee keer een vuurwerkbom achtig iets waaaarom
Haha ja inderdaad, ik zou als baliemedewerker ook gewoon zeggen Oké is goed?
Op de een of andere manier verwachten ze ook totaal niet dat je dat zegt? Echt lachwekkend. Ik heb zo vaak mensen voor mn neus gehad die dachten iets te bereiken met “dan neem ik maar geen medicijnen meer! Dan ga ik maar dood!”. En mijn meest gebruikte antwoord “dat staat u vrij om te doen” was dan toen niet echt wat ze wilden horen
Ik zag op insta een receptenboekje van Dr. Oetker, waarbij je hun bakmixen kan gebruiken. Bovenaan elk recept staat de bereidingstijd, bij 1 recept is dat 20 minuten. Maar het moet wel 40 min in de oven en een uur in de diepvries. Ik zou echt een half uur hebben ingepland en dus compleet in tijdsnood komen, omdat ik dan opeens zie dat het nog een uur in de diepvries moet
Krijg ook wel eens ‘ik ga een klacht indienen!’ en dan ben ik altijd heel makkelijk in ‘dat mag, wilt u het nummer van de patiëntvertrouwenspersoon? Die kan u ondersteunen als u naar de klachtencommissie wil gaan.’
Ook wel eens van die boze patiënten ‘wat is je naam??? En die van je baas!?!!’ en dan ga ik rustig zitten, vraag ik of ze het handig vinden als ik het even voor ze opschrijf.
Nu klinkt het of ik alleen maar boze, ontevreden patiënten heb maar dat is niet zo hoor (denk ik)
Ik heb voor het eerst Corona en sinds gisterochtend zat er een nies vast en hij komt er net uit GOD BLESS het is nu al een goede dag