Beetje doorheen gekomen?
Ja, maar wel zwaar. Ook omdat diegene echt een jong iemand was.
Ik heb dat met mijn wenkbrauw. Die piercing groeide ook nog eens heel snel uit, dus weinig plezier van gehad en inmiddels ruim 20 jaar geleden. Ik probeer het maar te zien als een fase die bij mijn leven hoort waar ik een lelijk litteken aan over heb gehouden. Gaatje in mijn onderlip zie je ook nog steeds, maar die valt niet zo op omdat mijn lip er een beetje overheen valt.
Ja ik erger me er gelukkig niet zo vaak aan, maar tis wel een ding wat ik in de bevlogenheid als 15 jarige heb laten doen en waar ik nu echt van zou willen roepen “DOE HET NIET!”. Ik dacht ook dat ik er cooler van zou worden maar dat viel ook vies tegen.
Waar ik net zei dat ik bijna in mn broek poepte van de angst voor een tepelpiercing, kan ik nu mededelen dat ‘ie erin zit! Het deed eigenlijk niet eens zo’n pijn. Het voelt nu erger dan toen haha
Oke 2 dingen die ik kwijt wil;
Ik heb net bloemen voor mijn stiefvader gekocht en heb geen idee of hij dat wel leuk vindt maar ok gaat om het gebaar.
En ik kom net van mijn oma en opa vandaan en love them, ze willen altijd eten en drinken voor me
maken maar heel veel vergeten ze weg te gooien dus ik kreeg net chocomel met slagroom waarvan de slagroom 2 weken over datum was en de bus beschimmeld was
omg je hebt er toch niet van gedronken?
Jawel zag het pas later toen heb ik het weggegooid zal er niet dood aan gaan maar wel even reminder aan mezelf dat ik erbij moet staan als ze wat willen maken om de tht te checken
Goed voor je weerstand
wow dat je dat niet proeft of ruikt, je zou verwachten dat het zuur wordt
Nee hij proefde op zich nog oke maar na het zien van die bus (die restjes slagroom op de buitenkant waren dus groen) werd ik wel misselijk beetje
Ik heb blijkbaar een half brood zitten wegkanen vandaag wat ik blijkbaar moest afbakken en nu vrees ik echt dat ik iets heb opgelopen terwijl ik niet zou weten wat
Neejoh
Awh ik keek net op mn rekening en mn vader heeft me wat geld toegestopt met erbij “gewoon omdat je zo goed bezig bent”
Ik heb net een nieuwe baan en hij reageerde ook heel trots op het nieuws, zo lief.
Ik vraag me ineens af waar al die zangers die een soort junior song festival nummers voor volwassenen maken vandaan komen. Het is wel catchy tho daar niet van.
Omdat er een doelgroep is die daar naar wil luisteren. Er zijn ook volwassenen k3 fans. En volwassenen kunnen meer geld uitgeven dan die koters met hun zakgeld
Ik kom uit Den Haag en woon sinds vorig jaar september in een superklein dorp in Drenthe. Ik reed net terug van mijn werk en reed door het dorp hiernaast en er was een optocht van trekkers met kerstlichtjes. ZO schattig en echt een beleving voor een stadsmeid
het normale songfestival bedoel je? of is er nog één?
Ja ik vind eigenlijk vooral dat het me minder professioneel maakt .