Hier word ik blij van

Waar kijken we naar?
Haha ja same Ik heb die van Tefal!
Flinke korting bij de Hunkemöller
Mijn vader mocht iets uitkiezen van een website voor zn kerstpakket maar het was zo random. Een mix van die dure brabantia vuilnisbakken en speakers van aliexpress. Hij is gegaan voor zoân grote broodtrommel voor op je aanrecht. Heel schattig
Ik zit op een familie feest⊠buiten⊠in zon party tent. Dat ik nog zoveel ellende moet meemaken aan het einde van het jaar. God sta me bij.
Met maar mn moeder is er wel
Ik heb net âA man called Ottoâ gekeken en ik moest er een beetje huilen. Love it als films dat voor elkaar krijgen!
Echt joy of missing out - mijn vriend is uit eten met zijn vriendengroep (waar ik inmiddels ook wel een beetje deel van maak) en erna uit en ik ben helemaal tevreden met mijn keuze om thuis te bleven en soep te eten na een hectische werkweek/voor de hectische feestdagen.
Ja zoân lieve film is dat
Rip @enna ik ben mijn wachtwoord kwijt en vervolgens kom ik niet meer in mijn email. Heb nu mijn wachtwoord wel goed vastgelegd
Op videoland staat de âorigineleâ Noorse variant van die film, Een man die Ove heet, en die vond ik echt supermooi. Heb de Amerikaanse versie niet gezien maar heb een voorgevoel dat de Noorse mooier is.
Zweeds toch?
Oh, ja, klopt oeps
vond ze even goed! maar vooral omdat niemand anders dan tom hanks deze rol goed had kunnen doen haha
en hij speelde ook wel redelijk in op wat problemen uit amerikaanse maatschappij
Morgen nog één dag werken en dan vakantie alleen eest even morgen overleven.
Heerlijk op de kerstmarkt geweest vandaag! GlĂŒhwein en warme chocolademelk gedronken, rösti en flammkuchen gegeten en ook nog gezellig gewinkeld tussendoor. En nu ga ik apfelschorle proberen Heb spijt dat ik maar 1 glĂŒhweinmok heb meegenomen naar huis
maar het was zo gezellig!
Ik bestelde vandaag apfelschorle gewoon in Nederland en toen kregen we Gerolsteiner en ik ben vroeger 10x op vakantie geweest in Gerolstein, zo grappig. Vond je het lekker?
Wat grappig, dat is ook degene die ik heb meegenomen! Erg lekker ja, voor herhaling vatbaar
wel fijn dat ik hierdoor voor het eerst in mijn leven doorheb wie iemand eerst was