Wat je even kwijt wil #67

Hier word ik blij van :money_mouth_face:

13 likes

Waar kijken we naar?

1 like

Haha ja same :skull: Ik heb die van Tefal!

1 like

Flinke korting bij de Hunkemöller

1 like

Mijn vader mocht iets uitkiezen van een website voor zn kerstpakket maar het was zo random. Een mix van die dure brabantia vuilnisbakken en speakers van aliexpress. Hij is gegaan voor zo’n grote broodtrommel voor op je aanrecht. Heel schattig

9 likes

Ik zit op een familie feest
 buiten
 in zon party tent. Dat ik nog zoveel ellende moet meemaken aan het einde van het jaar. God sta me bij.

34 likes

Met maar mn moeder is er wel :rage:

4 likes

Ik heb net “A man called Otto” gekeken en ik moest er een beetje huilen. Love it als films dat voor elkaar krijgen!

23 likes

Echt joy of missing out - mijn vriend is uit eten met zijn vriendengroep (waar ik inmiddels ook wel een beetje deel van maak) en erna uit en ik ben helemaal tevreden met mijn keuze om thuis te bleven en soep te eten na een hectische werkweek/voor de hectische feestdagen. :dancingbanana:

34 likes

Ja zo’n lieve film is dat

7 likes

Rip @enna ik ben mijn wachtwoord kwijt en vervolgens kom ik niet meer in mijn email. Heb nu mijn wachtwoord wel goed vastgelegd :zipper_mouth_face:

8 likes

Op videoland staat de ‘originele’ Noorse variant van die film, Een man die Ove heet, en die vond ik echt supermooi. Heb de Amerikaanse versie niet gezien maar heb een voorgevoel dat de Noorse mooier is.

5 likes

Zweeds toch?

1 like

Oh, ja, klopt oeps

3 likes

vond ze even goed! maar vooral omdat niemand anders dan tom hanks deze rol goed had kunnen doen haha

en hij speelde ook wel redelijk in op wat problemen uit amerikaanse maatschappij

3 likes

Morgen nog één dag werken en dan vakantie :v:t2: alleen eest even morgen overleven.

2 likes

Heerlijk op de kerstmarkt geweest vandaag! GlĂŒhwein en warme chocolademelk gedronken, rösti en flammkuchen gegeten en ook nog gezellig gewinkeld tussendoor. En nu ga ik apfelschorle proberen :stuck_out_tongue: Heb spijt dat ik maar 1 glĂŒhweinmok heb meegenomen naar huis :frowning: maar het was zo gezellig!

18 likes

Ik bestelde vandaag apfelschorle gewoon in Nederland en toen kregen we Gerolsteiner en ik ben vroeger 10x op vakantie geweest in Gerolstein, zo grappig. Vond je het lekker?

1 like

Wat grappig, dat is ook degene die ik heb meegenomen! Erg lekker ja, voor herhaling vatbaar :grin:

3 likes

wel fijn dat ik hierdoor voor het eerst in mijn leven doorheb wie iemand eerst was

24 likes