Haal je wel plezier uit de dingen die je doet verder? Want anders zou het misschien wel een idee kunnen zijn om er met iemand (niet per se in therapie, ik bedoel ook een vriend of iemand anders die naast je staat en jou goed kent) over te praten, het lijkt me erg vervelend om de dagen zo te ervaren.
Als je het niet gewend bent is het wel logisch denk ik dat je er snel zat van bent. Nieuwe dingen eigen maken kosten tijd. Van heel druk en snel wat anders willen naar meer focus valt in het algemeen wel te trainen, maar dat kost wel tijd, geduld en aardig zijn voor jezelf als het niet lukt.
En ik weet niet of het voor je geld, maar het kan zijn dat je door stil staan met dingen geconfronteerd word waar je niet op zit te wachten. Dan is in rust stand gaan super lastig.
Maare ik denk trouwens dat het idee tering wat duurt deze dag lang wat kan ik nu doen? Verveel me! Ook heel normaal is. Soms heb je zulke dagen en momenten.
Ik heb vaker in therapie gezeten en daar heb ik dit ook aangegeven, hun gaven mij de tip om dan maar gewoon twee keer per dag te wandelen ,als ik dat als enige een beetje te doen vind. Ik vind het een groot woord om te zeggen dat ik plezier beleef met dingen. Ik vind het allemaal wel prima altijd of juist helemaal niks. Met wandelen vind ik de natuur altijd zo fijn en baal ik er altijd zo erg van als ik mensen tegen kom dat het mij wandel plezier flink kan verstoren als het druk onderweg is.
Mijn vrienden worden wel eens gek van mijn gedachten gang maar ik probeer er echt iets mee te doen, maar ik loop er echt vaak tegenaan.
Fijne kerstdagen allemaal.
Misschien is dat wel een punt, en moet ik eens flink mentaal aan het werk gaan. Waarom kan ik dit allemaal niet, i.p.v. elke keer maar weer doorgaan/doorzoeken . Gitaar spelen bijvoorbeeld bij les 8 gooide ik in mijn gedachten bijna de gitaar door het raam omdat het niet lukt en het mij heel veel energie kost om die vorige 7 lessen die gitaar niet al weg te gooien.
Vind je vrij zijn wel fijn? Ik niet, dus ik heb nog een bijbaantje vanuit huis, artikelen schrijven voor een website. Zo hou ik me een beetje bezig
Hatsiekiedee 3e keer ziek achter elkaar.
Man man man ben er zo klaar mee en zo moehoeee
Omg same, eerst griep toen buikgriep nu corona gaan je kerst plannen wel door?
Dat weet ik nog niet.
Nu net wat gegeten even afwachten hoe de middag gaat.
Hele ochtend nog geslapen
Eerst mega verhouden - daarna overgegaan in Covid en nu een soort buikgriep achtige klachten.
Ik heb al 2 banen (beiden enorm flexible) maar wie weet is er een 3e die er tussen past !
Is het normaal om een heel paragraaf aan kerstwensen in de werkapp te plaatsen? Heb daar zo geen zin in
Nee, stuur een kerstgifje
Nee waarom zou je? Even ervan uitgaande dat je niet op zondag werkt zou ik die werkapp lekker negeren
Haha nou “fijne dagen ” is toch zo getypt, ben je weer even collegiaal geweest en weer door.
Dat ik op mijn vrije dag mijn werkapp niet lees maakt me toch niet minder collegiaal
Er hangen kerstkaarten in de hal en eerst negeerde ik het , maar inmiddels zijn het er al 6 (van de 10 appartementen) en nu voel ik peer pressure, dus heb een kerstkaart gebietst bij mn zusje en geschreven, maar nu zijn er geen punaises meer om hem daar ook op te hangen
Heb je zelf geen veiligheidsspeld ofzo?
Tape?
Yes, hij hangt!
Niet lezen of negeren maar joh, mij prima