Wat je even kwijt wil #67

Originele gedachte, moet ik toegeven! Ik weet niet of ik het zou durven, daar zou ik dan nog eerder de spijkerbroek aan wagen

4 likes

Nee we hebben alleen vloerverwarming :frowning: en boven dus straalkacheltjes dus die staat nu even aan maar dat is wel zonde

1 like

Gaat hier een vrouw van middelbare leeftijd volledig uit haar plaat in de AH omdat de statiegeldautomaat kapot is en ze haar flesjes niet kan inleveren. Oprecht met stemverheffing ‘is gewoon een euro kwijt als ik ze achterlaat!! Ik kom helemaal uit Brabant en ga naar een show en mn auto staat ver weg dus ik kan ze toch niet allemaal meenemen???!!?’

Echt hoe wordt je zo? Terwijl er op serieus 3 minuten lopen ook gewoon een inleverautomaat is :clown_face:

9 likes

Kerst haalt bij veel mensen juist de lelijkheid bij mensen naar boven.

8 likes

Lol ik stond net heel vrolijk 3 eiwitten te kloppen maar ik moest het ei geel kloppen.

12 likes

Echt he

Ik hoop dat ze de slechtste stoelen met beperkt zicht blijkt te hebben bij haar show

5 likes

Ik hoop dat Pharrel voor haar gaat zitten:

10 likes

Het is kerst en ik ben vandaag jarig maar mijn favoriete persoon aka mijn broertje heeft corona dus die kan niet komen. Had allemaal lekker eten bedacht om te maken, maar nu komt de grootste afnemer niet, dus dat kan ook allemaal retour in de vriezer. Heb de halve ochtend zitten janken in zelfmedelijden maar goed we gaan weer door. En natuurlijk vergeet iedereen m’n verjaardag weer.

18 likes

Hopelijk heb je alsnog een fijne kerst/verjaardag en haal je het driedubbel zo goed in met je broertje zodra hij weer beter is :heart:

2 likes

En degene naast haar constant aan het kuchen is

3 likes

Een van mijn beste vriendinnen en ik zijn allebei vrijgezel en we doen eerste kerstdag samen omdat we anders allebei lonely zijn en we hebben besloten dat we een fancy ‘familiefoto’ gaan maken bij de kerstboom met mijn katten. De dag dat zij of ik een relatie krijgt is een verdrietige dag haha

64 likes

Hoeft niet verdrietig te zijn toch, dat klinkt als een traditie om in stand te houden ook als jullie een partner hebben (met of zonder partner erbij)

3 likes

Het favoriete eten van mijn nichtje zijn olijven en paling. Volgens mij is dat niet heel typisch voor een tweejarige

11 likes

Twee matrassen naar beneden gesleept, dekens en kussens mee, slechte kerstfilms op
Tapas op de tafel, lekker avondje met zijn twee zo

24 likes

In de praktijk loopt dat toch altijd anders haha want dan hebben ze toch ineens de schoonfam en later ineens kinderen enzo. En met zn 3en is het net niet.

7 likes

Ik wil altijd Love Actually kijken met Kerst (het is geen Kerst als Emma Thompson niet gehuild heeft) en iéder jaar zeggen mijn ouders dat ze die nog nooit helemaal hebben gezien, dus leuk idee!

Dit is echt al minstens jaar 5 op rij dat we die film kijken. En tegen het einde komen ze tot de conclusie dat ze hem wel ooit gezien hebben. Volgend jaar weer!

70 likes

Ben nu erg beinvloed door een bepaalde tv programma en wil graag een keer een ski lesje gaan volgen, maar misschien beter niet doen nu met de kerstvakantie en drukte.

1 like

Ik heb net ruim een uur in een heet bad gelegen met hapjes en wijn (ik ben in een hotel) en mijn eten is net bezorgd en pff wat heerlijk. Ben nu al helemaal rozig en moet nog eten en wil de rest van de avond graag foute kerstfilms kijken en top 2000 luisteren en nog meer eten en drinken :upside_down_face: wat een heerlijke luxeproblemen :joy:

82 likes

Goals :dizzy:

7 likes

Ben m’n ring kwijt geraakt wrs bij m’n zus maar heb het gevoel alsof ze niet goed zoeken en ben zelf alweer onderweg :sob:

1 like