Wat je even kwijt wil #67

Ik zit in m’n kerst jumpsuit, een en al glitters, maar er zit hondenpoep op m’n knie omdat m’n dochter uitgleedt in de modder waar uiteraard ook poep tussen zat.
Nu moet ik me zo omkleden naar m’n matige kerst outfit.

6 likes

Pff hoop dat de trein dadelijk niet zo druk is…

3 likes

Ik kan vandaag maar moeilijk wakker worden.

2 likes

Bij bepaalde thema’s zul je op je avatar wel weer een mutsje krijgen, bij dark niet iig

Aaaah ok, wat leuk! Ik zie ze bij niemand trouwens

4 likes

Ja kerstmutsje! Happy holidays he :laughing:

Screenshot 2023-12-25 at 11.46.13

1 like

Bij mijn dark wel hoor, mss refreshen?

5 likes

Aaaaaaaaaaaaaah :heart:

Oh gek, misschien zie ik ze later nog!

1 like

Ik heb alle soorten modus geprobeerd ik zie ze nog steeds niet, maar het idee is superleuk!

4 likes

Heb je tips voor wijnbarretjes? Ik ben altijd op zoek naar nieuwe!

Ik heb griep, echt waarom nu? Wil alleen maar in bed liggen en alles doet zeer :sob:

3 likes

Jezus ik ben echt met 50 kg aan spullen onderweg, moet de eerste tram nog pakken maar nu al klaar mee

3 likes

Ik ben gister in een chocoladepinda gaan zitten en heb mn broek ff snel gewassen maar de droger is kapot. Die broek is van super dikke stof en wordt nooit meer droog. Er is hier ook geen föhn ofzo. Nu moet ik naar het kerstdiner in een spijkerbroek die ik al vier dagen aan heb. Die wassen en drogen gaat natuurlijk ook niet meer lukken. Echt stom

1 like

Oh jongens nog 1,5e dag en dan is deze poppenkast ook weer voorbij :smiling_face_with_three_hearts:

48 likes

Corona-test is positief dus de hele kerst is gecancelled :+1:t3::sob:

4 likes

Haha kan de broek wel bakken ja. We gaan even het straalkacheltje van zolder halen en hopen dat daarop roosteren werkt

1 like

Een broek drogen in een pan? Ik ben benieuwd hoe dat zou werken?

1 like

Anders op de verwarming leggen als dat een optie is en die aanstaat haha

2 likes

Is het droog bij jullie? Dan kan je ook die broek van 4 dagen even aan de lijn uit hangen. Of je broek in de diepvries stoppen. De natte kan ook dan vries droogt die en anders die van 4 dagen tegen geurtjes. Of de snel naar de super van die kledingspray kopen

3 likes