Er is hier een stroomstoring en zo random: om 04:00 uur ‘s nachts appt mijn buurvrouw dat in de buurtapp en er wordt (ook om 04:00 uur ‘s nachts) door een andere buurvrouw op gereageerd. Mijn baby wilde voeding, maar ik zou anders nooit gemerkt hebben dat er een stroomstoring was.
Licht aan doen bij plassen misschien? Of als je een elektrische wekker hebt erachter komen dat die uit is.
Is toch niet heel gek om erachter te komen dat je geen stroom hebt
Straks brood halen bij de parkwinkel en pinnen met de ogen dicht 🫣
Tweede kerstdag is altijd mijn chill dag, omdat ik geen schoonfamilie heb en kan daar altijd zo van genieten na een drukke eerste kerstdag. En het zonnetje schijnt ook nog eens
Ja je hebt ook gelijk. Ik had gewoon niet verwacht dat er om 4u ‘s nachts door meerdere mensen geappt werd.
Heb een hekel aan de donkere winter, maar zit nu op de bank met een grote kop koffie, een boek en een heerlijk zonnetje dat naar binnen schijnt. Kan hier enorm van genieten
Lekkage in m’n nieuwbouwhuis op de versgestucte muren happy Christmas!!
Haha er is een groepje jongens in mn gym die allemaal een kerstmuts ophebben gezellie.
Mijn visum is zonder reden geweigerd en nu ligt er een nieuwe aanvraag, maar er is kans dat die weer wordt geweigerd. Ik kan morgen een fysiek visum aanvragen maar dan wordt de andere aanvraag gecancelled. Maar bij de nieuwe aanvraag is er een kans dat dat noet op tijd is afgerond. Volgende week donderdag vertrekken we en dus kans dat het hele feest niet doorgaat hierdoor.
Wat een enorme kutzooi dit. Omdat iemand gewoon een visum afwijst.
Ik heb een eersteklas upgrade gekocht maar nu is deze trein bijna helemaal leeg. Daar gaat mn voordeel hahaha, voortaan maar in de spits gebruiken
Oooo ik wilde vandaag naar m’n oma maar dit is al dag 6 met echt een knalpositieve test terwijl ik zo goed als klachtenvrij ben en nu voel ik me heel zielig, sowieso ben ik heel late to the party want dit is mijn eerste keer Corona dus ben zeer ontevreden
Maar zou je dan nog besmettelijk zijn? Al snap ik heel goed dat je het risico niet wil nemen met je oma. Hopelijk heb je snel een negatieve test!
Mijn 1ste kerstdag is een beetje uit de hand gelopen, we zouden 1 drankje gaan doen. Helaas werden er dat een veel aantal meer haha. Gezellig met een kater naar de schoonfamilie
Toevallig hadden we het er gisteren over en we zijn van plan om deze traditie in stand te houden, met of zonder vriend
Yeeeessss!! Goed idee
Die test kan nog tot 2 maanden na je eerste positieve positief uitslaan toch?
Het weer is hier zo bizar. Het ene moment lig je in het zwembad in de zon te zweten en het volgende moment vallen er enorme hagelstenen in het zwembad, worden er bomen ontworteld door rukwinden en is het vijftien graden kouder.
Edit: in Australië dus
Dit klinkt niet als nederland. Ik vond het al erg vreemd dat je aan het zwembad ligt
ja dat is forumetiquette als je in het buitenland bent of een mooie foto plaatst van iets wat duidelijk niet NL/BE is, eerst ambigu doen over “hier” of “niet in nederland” zodat er altijd iemand vraagt “waar ben je”