Wat je even kwijt wil #67

En een tijdje werd er in het “wjewk foto editie” gezegd van hey, kun je de bestemming erbij zetten. Dat werd vervolgens 2 keer gedaan ofzo en nu moet iedereen weer vragen :joy:

1 like

ja ik ben ook absoluut een mededader in dit opzicht

maar ik doe m’n best :face_exhaling:

1 like

Oh sorry, Australië, dacht dat ik het erbij had gezet want dat is inderdaad irritant.

4 likes

Ik weet alleen dat jouw foto’s meestal in scandinavie zijn, iig denk ik haha. Als het je thuisplek is snap ik dat je het niet zo specifiek op een forum deelt, maar een landschap van een vakantiebestemming. Wat is de moeite om te zeggen waar, om vervolgens 10 keer de vraag te krijgen waar het is?

2 likes

:pleading_face: all I want for christmas is Lulu

51 likes

Vind het nket irritant hoor, maar moest echt ff 2x nadenken😂

hahahahha ik zag net een advertentie in de krant voor thermen barendrecht

lekker joh, zweten onder het oog van willem van oranje. zou t er extra warm van krijgen :hot_face::hot_face:

35 likes

Awh wil je echt een hondje of kijk je alleen?

Ik heb dit jaar écht hele leuke cadeaus gehad. Van mijn moeder een wollen plaid voor op de bank. Had ik ook gevraagd maar het is precies wat ik in m’n hoofd had. Van m’n broertje oorwarmers, ook precies wat ik wilde.
En van m’n man een “wandeling”, dus hij heeft een plek uitgekozen waar hij me dan heen rijdt en dan kan ik lekker wandelen naar een restaurant en daar zit hij dan met de kinderen en gaan we gezellig lunchen en daarna gaat hij weer naar huis kids naar bed brengen en ik krijg dan nog een massage daar in de buurt.
Echt super top. Heel blij mee en voel me echt gekend door mijn naasten nu.

76 likes

Ik zit zelf nu naar katten te kijken. Hopelijk woon ik binnen 1-2 jaar wat groter. Ik zag al al allemaal oude, rustige katten die goed bij mij passen :sweat_smile:

3 likes

Nee ik kijk alleen (is mijn hobby) een hond kan helaas niet met mijn xenofobe kat

5 likes

Ahh haha herkenbaar, verhuisdieren.nl is mijn go to

2 likes

Haha mijn kinderen kijken All you need is love mee terug en kijken bij ieder emo moment mijj kant op of ik alweer aan het huilen ben.

11 likes

Verplicht op de bank rust houden vandaag en het ene borrelhapje na de ander wordt gebracht door m’n vriend :sparkling_heart:

17 likes

Oh great, hond heeft me een kopstoot waardoor ik nu een bloedneus heb, terwijl we net op het punt stonden naar de schoonfam te vertrekken. 🫠 Geweldige timing.

18 likes

Saved by the dog.

43 likes

Doet me denken aan de keer dat ik alleen de hond mee mocht nemen in de buggy in een museum, nou vooruit dan maar maar die buggy was voor teckels enz

41 likes

Wow, klinkt top!!

1 like

Hoe zien ze dit voor zich bij een blindengeleidehond? Dat die hond vanuit de buggy rechts of links blaft?

3 likes

Of als je echt een rolstoel hebt ofz heb je er ook weinig aan

2 likes