Wat je even kwijt wil #67

Nu net in seizoen 2 aflevering 2! Maar mag van mezelf pas vanavond weer beginnen! En goede tip van de boeken!

2 likes

Het is hier in de wijk dit jaar echt nog verdomd rustig met vuurwerk.

1 like

Ik heb maar gebeld, en het liep uit. De arts heeft zelfs de vervolgafspraken van vanmiddag verplaatst.

Ze is in goede handen, maar wat een drama is het. Mijn emoties vliegen ook alle kanten op.

5 likes

Bel heel eventjes, dat vinden artsen echt niet erg!

3 likes

Ah, snap ik. Gelukkig niks ergs met haar aan de hand!

1 like

Haha ik had dit laatst ook met mijn huisdier, was ook een spoedje tussengekomen. Helemaal in de stress

2 likes

Ik moet morgen en 1 januari werken en de ORT is wel fijn maar zou veel liever thuis zijn :joy::sob:

7 likes

31e levert toch vrijwel niets op?:sob::sob:

Nog een paar jaar! Dan heb je kantoortijden.

4 likes

Ik werk 30 & 1 maar morgen bij CAO rijk,170% in het weekend ongeacht welke dag, dus morgen is wel heel fijn qua salaris.

2 likes

Ik heb mezelf getrakteerd op de eerste klas in de trein en ik voel me echt een soort royalty.

26 likes

Ik heb sinds kort een elektrische fiets en ik vind het echt heerlijk, middelmatig luxe on top

33 likes

Ooh dat heb ik al bijna 10 jaar

Jamieā¤ļø

8 likes

Middelmatig?! Ik vind het op en top luxe :joy:

10 likes

Begrijp nu ook pas je naam en je avatar! Leuk!!

2 likes

Ben t uitzoeken van m’n zorgverzekering weer lekker aan t uitstellen tot t laatste moment :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

6 likes

Hier ook, staat morgen op de planning!

Heeft bij mij elke weekend van december op de planning gestaan :joy: Wat dat betreft maar goed dat er een deadline aan zit

1 like

Haha deadline nadert dus nu moet je wel, gelukkig is het regelen zo gedaan

1 like

Dit is de eerste keer dat ik het zelf ga uitzoeken, ik zat uit gemak altijd bij de zorgverzekering van m’n vaders werk want korting, maar volgens mij kan 't ondanks die korting alsnog wel goedkoper dus moet er zo toch maar eens induiken.

Volgens mij is het vooral belangrijk toch om te checken of de zorgverzekeraar wel een contract heeft met het ziekenhuis waar je hoogstwaarschijnlijk terecht moet indien er wat gebeurt?

Oh voor tips kun je denk ik even in het zorgverzekering topic kijken of vragen! Ik ben er zelf geen held in, maar denk dat de meeste wel ziekenhuizen naar keus aannemen.

2 likes