Wat je even kwijt wil #67

Hier is alleen de binnenstad vuurwerkvrij, niet dat het werkt.
Maar het is toch sowieso al verboden om nu al vuurwerk af te steken? Dus dan zou je denken dat mensen ook wel maling hebben aan zo’n bordje want ze doen al iets wat niet mag.

3 likes

Ik vind het zo satisfying dat het nieuwe jaar op een maandag begint haha.

64 likes

Dat new year, new me is zo vervelend soms haha.

Maar ik doe kei hard mee want ik heb spontaan een afspraak gemaakt voor morgen bij de kapper om mijn haar compleet een andere kleur te geven :nail_care:
Vandaag ben ik alles aan het verzamelen voor naar de kringloop, vrienden of de afvalstort en maak ik mijn huis van top tot teen helemaal schoon, voor het nieuwe jaar natuurlijk.

Dus ik hoor nu bij die vervelende groep mensen.

14 likes

Op naar Twente vandaag zodat ik het meeste vuurwerk hier kan vermijden. Ik moet wel mijn regenlaarzen mee. Het schijnt nogal nattig daar te zijn.

2 likes

Hier hetzelfde.

Kerstboom opgeruimd. Straks lekker stofzuigen en dweilen.

Vanavond mijn wenkbrauwen laten doen!

2 likes

Twente lijkt mij de place to be om te karbiet schieten. Gelukkig heb je je laarzen mee voor in t weiland.

31 likes

Ik ben begonnen met de serie ‘you’ (lekker late to the party) maar nu kan ik echt aan niks anders denken, heb ik een crush op de hoofdrolspeler en had ik ook nog een seksdroom over hem. Zieke geest heb ik echt. Maargoed, goedemorgen :joy:

3 likes

Ik heb dit met de serie outlander! Ben deze week begonnen en wil niets anders doen dan non stop outlander kijken (en dat doe ik nu al 2 dagen op rjj tot 2 uur s nachts) en ik moet ook de hele tijd aan de hoofdrolspeler denken. Komt denk ik ook vooral doordat ik net in mijn ovulatie zit!! Voel me zelfs een beetje verliefd :joy:

15 likes

Karbiet schieten op een natte ondergrond is wel een beetje lastig

4 likes

Ik had dit met de serie ‘Normal People’ en Paul Mescal hahaha. Heb iets met Ierse mannen kennelijk.

5 likes

Zo herkenbaar ook dat tot 2 uur snachts kijken, bizar wat een serie met je kan doen

4 likes

Zo’n leuke serie, welk seizoen ben je? Je zou de boeken ook nog kunnen lezen als je de serie uit hebt. Kan je alles nog een keer beleven.

6 likes

De boeken zijn toch niet per se 1op1 als de serie? Begreep dat soms meerdere boeken (en gedeeltelijk) tot 1 seizoen waren gecombineerd.
Ik heb het niet aangedurfd omdat het zo erg gedetailleerd was en veel ook! Jij?
Plus begreep dat veel verhaallijnen toch iets anders in de boeken stonden (wat wel logisch is, met beperkte tijd). Maar ook personages anders werden neergezet

1 like

IDat klopt wel idd dat het niet een op een is. Ik vind de serie wat dat betreft ook wel beter denk ik wat minder uitgesponnen en gedetailleerd.

Ik heb ze wel allemaal gelezen in het Nederlands en ben ongeveer 2 maanden bezig geweest. In het boekentopic had ik er over gepost maar kan het zo niet weer vinden. Het was soms wel doorzetten hoor want dan was ik er wel zat van maar op de duur was het toch weer leuk om te lezen.

Wat ik zelf wel leuk vind is dat je van sommige dingen veel meer achtergrond informatie mee krijgt en het wat makkelijker te volgen is daarna in de serie. Maar bijv die peetoom van Jamie is al in boek 3 ofzo dood ipv in seizoen 5 de serie
wat ik dan wel weer jammer vind. De sfeer is verder wel vegelijkbaar met de serie waardoor het wel heerlijk verdwijnen is in een verhaal. Het is niet een dit moet je lezen zooo goed aanrader maar ook geen afrader.

*spoiler is ook voor outlander de serie zou het niet lezen als je nog niet bij seizoen 6 bent.

3 likes

Ik vind het grappig dat juist jij op @Negativ reageert met je Penn Badgley konijn profielfoto :biggrin:

@Scorpiovibes Als je toch een poging wil wagen dan kan je de kringloop proberen. Die hebben die boeken regelmatig liggen. Als het dan niks blijkt te zijn, verlies je maar een euro ofzo

8 likes

Mijn paard staat op de kliniek en ik ga dood…

Voor aanvang zei de arts dat het tot een uur of 11 zal gaan duren. Het is nu 12 en ik heb nog niets gehoord.

Sorry, moet het even kwijt. :cry:

8 likes

Komt vast goed! Als het niet goed was, dan had je echt wel wat gehoord al. Maar ik snap dat je je zorgen maakt natuurlijk.

4 likes

Ik was net aan het fileparkeren en iedereen die langs liep was me zo’n rare thumbs up aan het geven? Haha wat is dit? Ik was niet heel raar aan het doen ofzo dus ik snap het niet

6 likes

Waren het toevallig allemaal mannen die dat deden?

8 likes

Uiteraard! :joy:

2 likes