Het is hier in Australië 11 uur 's avonds en er komt een dikke zomerstorm aan. Lijkt het toch nog een beetje op een oud en nieuw in Nederland met alle flitsen en het lawaai.
Ik heb niet zo veel met de top 2000, maar ik vind het echt heerlijk om op oudjaarsdag te gaan douchen en me klaar te maken met heel hard de radio aan in de badkamer, heeeeerlijk.
Ik heb gezegd dat ik morgen ga nieuwjaarsduiken, maar was even vergeten dat ik al maanden niet geschoren heb en nu moet ik met grof geschut gaan scheren.
De vriendengroep waar ik mee omga gaat al sinds dat we 15/16 jaar zijn de kroeg in met O&N, en ik (nu 33) ben nog nooit mee geweest en nu zit ik gewoon in de trein onderweg naar die specifieke kroeg. Ik weet niet eens of ik er zin in heb of niet.
Wie weet sta ik met 10 minuten weer buiten en ga ik weer naar huis haha. Ik heb ook nooit fomo hier voor gehad, maar vond dit jaar dat ik het maar eens een kans moest geven.
Hahahaha misschien van het lokale buurt krantje in de vinex
Ik ga ook kaas eten Heb jij nog tips voor lekkere soorten? Ik hou oa van Le Marcaire, Saint Paulin, van Spaanse als Iberico, en niet zo van die hele blauwe kazen. Heb al wat in huis maar meer is beter
Ik heb normaal niet zoveel met deze tijd van het jaar maar dit jaar vermaak ik me echt prima. Ik had echt een vet leuke verjaardag gisteren, 2 keer naar de film geweest (naar the boy and the Heron en een gerestaureerde versie van een van mn lievelingsfilms) en vanavond heb ik een oud en nieuw feestje waar ik ook echt zin in heb, bij de ouders van een goede vriendin en er komen vrienden van haar, van haar broertjes en zusjes en van haar ouders. Ik vind feestjes met van die hele gemengde groepen altijd megaleuk maar ik heb ze niet zo vaak meer dus ben helemaal enthousiast al
Ik heb echt zin in vanavond, sluiten onverwachts ook meer mensen aan. Kijk alleen minder uit naar de hoogstwaarschijnlijke tyfuszooi morgen.
ik heb mn huis net schoongemaakt en opgeruimd voor het nieuwe jaar en ik ga straks een dumplingmand halen, gister gemerkt dat ze dan veel lekkerder zijn dan met bakken. Oh en ik heb gister ook zitten kijken hoe ik komend jaar mn vakanties zo strategisch mogelijk kan plannen qua feestdagen etc. straks nog outfit uitzoeken voor vanavond
Vanochtend naar de nood tandarts geweest met kind welke nu een AB kuur voorgeschreven heeft gekregen met de nodige bijwerkingen
Fun fact: dit natuurlijk net tijdens ons weekendje op Ameland wat een feestje zou moeten zijn 🫤
Een vriend wilde mij meevragen naar een Oudejaarsfeest maar een van die meiden die daar is die vindt dat dat ik niet mag komen want ze kent mij van feestjes en ‘ik heb een reputatie’……
Ik kom de deur nooit uit, laat staan om naar een feestje te gaan. En ik zou ook niet weten wat dat voor reputatie zou moeten zijn want naast werken en slapen doe ik echt niks in mijn leven. Echt een bizarre opmerking weer
Nou ja wat onaardig!
Jeetje, is zij 14 jaar ofzo? Echt een middelbare school opmerking.
Ja. Haha haar reden is dat ze geen cocaïne in huis wil en ze heeft via via gehoord dat ik dat doe. Hahaha. Dan weet ze meer dan ik in ieder geval!
Ja ik ook! Vind bruiloften om die reden ook altijd heel gezellig, lekker op de dansvloer met de oudjes en zo.
Wat een dom gelul joh. Enige reputatie die ik voor jou kan bedenken is dat je een badass bent om alles wat je durft, doet en aanpakt (obv wat ik hier van je lees)
Hier ook zoveel zin in vanavond! Mijn vriendinnen komen straks, hapjes drankjes en dan daarna naar een knaller van een feest tot in de vroege uurtjes!
Ik word net wakker want was gisteren naar een feestje heel last minute besloten maar blij mee want het was super leuk en ook niet zo druk zoals vanavond zal zijn. Ik heb nog nummers uitgewisseld met een man en ga zo lekker met mn half brakke hoofd aan mn borrelplank beginnen
Toen ik thuis kwam rond 5.30 stond er ook echt een rij van 50 man bij de oliebollenkraam toen ik heen ging om 12 uur was ie ook nog open haha misschien is ie niet dicht geweest
Ik ben bij familie in canada en door m’n jetlag telkens voor zevenen wakker, maar iedereen hier slaapt uit tot 11 of 12 dus ik zit me telkens de hele ochtend te vervelen op de bank En ik kan niet naar buiten want ik weet de garagecode niet dus kom het huis niet uit (of dan weer in)
Ik ben echt strontverkouden dus ben blij dat mijn vriend en ik vanavond alleen thuis blijven om het voor de eerste keer in ons eigen huis te vieren.
Hebben net samen in de keuken allemaal hapjes gemaakt, hebben nog oliebollen gehaald en gaan vanavond lekker wat spellen spelen en eten en vooral blij dat we gewoon met z’n tweeën zijn.