Je kunt altijd even overleggen met 0900-8844, tenzij het grote overlast geeft denk ik dat ze er niet direct iets mee kunnen, je mag natuurlijk gewoon schelden in je eigen huis, maar dat kunnen zij beter inschatten.
Dat is zo idd. Al is er nu harde muziek voor in de plaats gekomen heb al even overleg gehad via dat politienummer, ik wilde niet direct dat ze langs zouden komen omdat ik ook niet wil dat het obvious is dat ik heb gebeld. Maar ze hebben wel een melding in het systeem gezet en er wordt contact met mij opgenomen door de wijkagent
Ja klinkt echt als een cozy lifestyle! (Een stuk uit de veel te lange tekst voor een kaasfondue recept)
Cozy, hungry and trying not to die aesthetic
Heel erg herkenbaar helaas haha. Ik moet vaak navigeren in de auto en dan zeg ik vaak i.p.v. rechts/links jouw kant/mijn kant. Misschien is dat een oplossing? Of gewoon een R en L op je hand tekenen.
ik dacht ergens ooit gelezen te hebben dat blogs voor recepten extra lang moeten zijn om er geld aan te verdienen, waardoor er zoveel onzin altijd staat haha
Ik weet niet of jouw kant/mijn kant mij minder kortsluiting geeft, maar het is het proberen waard! Volgende keer sowieso even aangeven bij mijn instructeur dat ik hier soms moeite mee heb. Gelukkig geeft hij ook veel les aan mensen met autisme/adhd die volgens mij soms ook hier last van hebben. Hij is iig een erg geduldig persoon
Ik ben net naar Amazinf oriental geweest hiervoor en die met mango smaak waren nu 4 euro nogiets. Dus je kunt extra inslaan!
Deze 2 dagen (30+31 dec) zijn echt de kutste dagen van het jaar, ookal is het 9 jaar geleden dat mijn moeder storf maar elk jaar kijk ik zó tegen deze dagen op. Die film speelt weer opnieuw af in mijn hoofd. Sorry depri post maar kutzooi
Knuffel voor jou
Maakt niet uit hoe lang of kort geleden, je moeder (of een ander nabij persoon) verliezen is verschrikkelijk. Veel sterkte deze dagen!
“REchTs IS De kANt wAarMeE je SchRIjft”
Thanks a lot you idiot
Ik had dit ook en deed dan gauw duimen kijken. Want met links kan je een L maken. Nu kan ik autorijden en weet ik links/rechts te onderscheiden zonder m’n vingers te gebruiken.
Nog erger: links is de kant waar je duim rechts zit
Maar ik ben linkshandig
Had op een gegeven moment een extra gaatje in mijn linkeroor. Zodat ik het zo kon onthouden (was een puber destijds)
Ik ga vanavond naar een concert met een collega van 50+ en zijn vrouw en dochter (van ongeveer mijn leeftijd) hahaha. Zo grappig vind ik dat, we hebben een gemeenschappelijke interesse in deze muziek. Ben zo blij met mijn collega’s dat dit gewoon kan, en dat zijn vrouw het ook helemaal oke vindt dat ik mee ga
Leuk! Nu ben ik wel nieuwsgierig wat voor muziek
Ik verveel me zo dit weekend. Heb het hele huis schoongemaakt terwijl we gewoon een schoonmaakschema hebben maar ik wist echt niet wat ik anders nog moest doen
Taart, oliebollen, chips, chocolade, kaas. Mijn maag: dikke prima.
Ik: de kerstdagen zijn voorbij, even wat gezonds en normaals eten. Ik maak zelfgemaakte erwtensoep.
Mijn maag: wat de fuck denk jij te doen? Eruit met die meuk
Ja dit is echt bullshit