Ja daarom zei ik dat ook!
Zo blij dat ik al ruime tijd niet meer in NL ben als ik al die vuurwerk verhalen lees.
Ik snap hem ook niet!?! Een ook gewoon een plastic zakje.
Neemt het minder ruimte in tijdens transport, is dat het voordeel?
Nee zacht plastic is makkelijker te recyclen
Schijnt dat dat plastic beter afbreekbaar is of zoiets las ik laats haha. Ik vind dat ze die saus in een papieren rietje moeten gieten. Om het nog kutter te maken.
(Ja ik maak me dr druk om terwijl ik bijna nooit in de maccie kom haha)
Oh, wist ik niet! Nou dan vind ik het iets beter te snappen.
Op marktplaats zetten joh
Is that you?
Was ‘t maar waar
Ik krijg een soort van paniek gevoel als ik zie hoe groot de wereld is of hoe groot bepaalde landen zijn. Gestrekte oppervlaktes of duizenden huizen en flats. En dan te realiseren dat daar allemaal mensen wonen.
Maar het ergst is als een bebouwd gebied leeg lijkt te zijn, geen mens op straat. Dystopische, vervelende nachtmerrie gevoel.
Ik zag een filmpje voorbij komen dat ze hier in de wijk vanuit een raam (bovenste verdieping) vuurpijlen aan het afsteken zijn, echt doe normaal
Hoe reageerde hij?
Ik heb net alle treinen geboekt om met m’n moeder naar Sicilië te gaan in april echt zoveel zin in!!!
Haha, hij begreep me wel! Hij vond het niet erg en kon zijn stuff nog later in de oven plaatsen dus all good.
Morgen geef ik een groot feest en had beloofd oliebollen te gaan bakken, heb nu al spijt, belofte maakt schuld.
bij de lidl zijn ze 10 stuks voor 3 euro
Haha mooi kopen. Doei
Eindelijk licht aan het einde van de tunnel. Dit is de 1e keer na 5 fucking dagen (!) ziek zijn dat ik mezelf wat beter voel. My god, heb me nog nooit zo beroerd gevoeld als deze keer. Echt een hardnekkige griep die dit keer door volgens mij heel NL gaat.
Ik heb echt een slecht nacht gehad, zovaak wakker.
Ben nu helemaal chagrijn en heb geen zin meer in vandaag, ik had al niet zoveel zin in oud en nieuw