Wat je even kwijt wil #67

Jaa mn favoriet, de ouders die dan helemaal loskomen op de dansvloer!

3 likes

Omg ja die dure badjassen waar Mascha en iedereen op tv in 2008/2009 in liep. Dat zijn wel leuke party badjassen.

2 likes

Ga dr heen! En neem voor de lol een klein envelopje mee met poedersuiker.

42 likes

Deze ochtend ook zoals iedereen ontbeten met oliebollen. In de middag nog een left over lava cake op want morgen pas ip dieet.
Ga zo nog heel mijn buik vol eten met heerlijk Vietnamees eten.
Daarna door naar een karaoke, bordspel, snack feestje. Heeeeel veel zin in!

6 likes

Jaa helemaal gelijk haha, ik ga hem zodra iemand wakker is meteen in m’n telefoon zetten zodat ik de rest van de maand niet elke ochtend opgesloten zit :rofl:

2 likes

Onderweg naar het feestje :partying_face: zo een zin in. We gaan eerst met zijn allen eten en daarna komt de rest van de groep voor het huisfeestje. We blijven ook met best veel slapen en ik vind dat altijd zo gezellig. Iedereen brak in pyjama, ontbijten en chillen.

18 likes

Ahhh dit is zo leuk, lekker recappen terwijl iedereen brak is.

2 likes

Jaa vind ik altijd een van de leukste momenten van thuis feestjes :grin: Ook echt leuk dat we het als groep blijven doen nu er ook een aantal kinderen hebben.

2 likes

Heh wat moet je zo teringvroeg bij de oliebollenkraam? Ohh of bedoel je half 6 's avonds?

1 like

Volgens mij bedoelt ze echt ochtend haha.

Klein?? Ik haal mn hele assortiment tevoorschijn.

3 likes

Gewoon ongegeneerd poedersuiker gaan verkopen😂

Wat bedoelde je nou precies met die reputatie meid?! Wil je ook een zakje?

2 likes

Haha nee vanmorgen! Toen ik nog in Rotterdam woonde was het ook wel vaak vanaf 7 uur de eerste aanloop, maar deze kraam heeft blijkbaar goeie oliebollen want het was er echt zo druk om half 6. Er stond ook beveiliging bij

5 likes

Ik ga vanavond weer eens de discolamp aanzetten

24 likes

Meid maak je het niet te gek

45 likes

Jawel, ga denk ook mijn gummybeer lamp aan doen!!!

11 likes

Super leuk!

Wij gaan weer voor disco lamp XXL, de 2.0 versie. Dit keer met 2 vrienden erbij💃🏼🪩

Zal kijken of het lukt om het op een foto te krijgen. Het is een beetje uit de hand gelopen, haha.

5 likes

Jaaaa! Ik wil ook al heel lang nog meer discobollen en discolampen in mn woonkamer.

4 likes

Vanavond wordt hier ook de discolamp weer aangeslingerd! Nu mezelf nog van de bank af zien te krijgen om klaar te maken​:sleeping::sleeping:

4 likes

Heb je echt een gummybeer lamp?? heb je een foto hahah

3 likes