Heb je niet iets om nog naar toe te kijken
Al is het dat je dit rottige jaar afsluit
Ik ga vanavond naar vrienden,maar ik heb nooit echt iets gehad met oud en nieuw. Zo druk overal en al die wilde knallen.
Het komt vast goed maar ik heb het liever 3 maanden verder
Snap je wel hoor. Ik hoop ook dat vandaag heel snel voorbij is hoor. Ondanks dat het best gezellig kan zijn, ik kan gewoon niet goed tegen al die onrust buiten. Beter dan dat kan ik t ook niet uitleggen.
Haha een party badjas
Vanochtend ondergescheten door een duif en in de hondenstront gestapt
Gelukkig is het weekend. Want door de weeks had ik dit heeel raar gevonden.
Vanavond rollend door het huis vanwege de oliebollen, appelflappen, appelbeignets en de mini pizza’s
Sta voor de moeilijke keuze of ik mijn warme huis ga verlaten om een oliebol te halen of niet #heelzwaarleven
Hier net zo! Ik wil niet naar buiten, maar wel een oliebol…
Hier is het helemaal niet zo koud als het lijkt (10 graden) dus als het droog is zou ik gauw gaan, later vandaag ben je blij
ik hou echt van alle kiosk medewerkers op stations!!! zijn m’n homies, shout out
Vanmorgen ontbeten met een oliebol want die had m’n moeder gisteren meegenomen, daarna gesport en toen brunch gehaald en kwam een van de vriendinnen met wie ik dat op ging eten met mimosa’s aanzetten!!! Wat een topdag nu al, hoop dat mijn vrienden en familie me in 2024 veel snacks en drankjes blijven brengen
Vanmorgen1,5 uur in het bos gewandeld, was zo stil daar
Vanavond lekker alleen oud en nieuw vieren. Oliebollen, dumplings en een fles champagne: check! Echt zin in. Puzzel ligt ook al klaar om gelegd te worden
Ik mocht van een van mijn buren een goede boormachine lenen, en nu hangen er wat plankjes, rekjes en schilderijen en echt, het is zoveel gezelliger in huis nu!
Taalcursus Frans of toch een geheel andere taal? Gaat vast leuk worden en je bent in elk geval een ervaring rijker
Aah zo leuk heb net afgesproken om morgen met vriendinnen naar een seafood restaurant te gaan waar je zo lekkrr met je handen krab enzo kan eten.
Ik was hardlopen en kwam een ree tegen. En het was zo stil, vind het echt mooi hier.
waar ben je nu eigenlijk? klinkt heel mooi! (ook oké als je niet wilt delen!)
In Duitsland, in regio Trier-Saarburg.
Maar dan niet in Trier maar ergens verder in een gehucht bij de Moezel bij een woud en bergen.