Wat je even kwijt wil #67

Tortouce.

14 likes

Ik was alweer vergeten dat de uur achteruit ging, nu ben ik een uur te vroeg wakker.
Waarom heb ik zo een vast ritme😭

4 likes

Hier ook :cry:

Ik heb dat helaas ook ! Altijd ben ik rond het zelfde tijdstip wakker zonder wekker, helaas nu een uur eerder :sleeping:

Ik probeer ook maar wat te doen nu om productief te zijn, maar de rest in huis slaapt altijd echt goed dus die liggen de komende tijd nog
Daar kan ik zo jaloers op zijn

Oh ik vond 't al zo gek dat ik om 7 uur wakker was, is echt niks voor mij in 't weekend hahaha. Maar t was dus eigenlijk 8 uur ja :exploding_head:

2 likes

Mijn sportschool heeft op zondagochtend geen groepslessen en dat vind ik zooo stom. Ik heb op zondagochtend altijd zin om te sporten en tijd, zeldzame combi.

Hier is dat altijd op zaterdag. Spinning voor over 2 weken zit nu onderhand al vol :sweat_smile: Bij geen van de lessen is het zo erg als bij spinning.

1 like

6 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Filmtopic

Als ik volgens de ns planner een overstap niet haal en het vervolgens wel haal voel ik me echt een baas :sunglasses: ik bepaal zelf wel of ik het haalbaar vind ns!!

Ik heb nu net gerend wat niet eens nodig was terwijl ik volgens de planner een half uur moest wachten

47 likes

Ik heb medelijden met de typische bakkers die nu opeens zo’n ding moeten maken om mee te doen aan de hype :joy:
Ik zie echt zo’n bakker Gerrie voor me die denkt: “wtf mot ik met een crompouce?”

16 likes

Heb net in de bios met relaxed seating gezeten en nu wil ik niks anders. Miste alleen nog een dekentje, want anders was ik in de zevende hemel beland.

7 likes

Ja joh, ga meteen in je onesie :stuck_out_tongue:

2 likes

Er was bijna niemand in de zaal, dus het kon. Ik ben alleen nog net niet de schaamte voorbij

3 likes

ik jank om de reacties hier

dit zijn echt zure kantoortrutten

5 likes

Mijn vriend en ik zagen net een poster van een of ander feest, waar Jonna Fraser gaat optreden. Mijn vriend: “Jonna Fraser, dat is toch die voetbalcommentator? Zo’n kleine vrouw, zij heeft meegedaan aan Wie is de Mol” :sweat_smile:

2 likes

Ik ben een keer in Thailand in de bios geweest en daar werden dekentjes uitgedeeld! Dus kan gewoon. Als ik zelf naar de bios ga neem ik altijd een sjaal mee als dekentje 🫣

2 likes

Dit heb ik nodig in mijn leven

1 like

Ja zat er naast en ik ga het niet eens meer aanpassen. Was ook 3 uur snachts dat ik me druk maakte om die ongein.

1 like

Ik wil dat iemand op WhatsApp op me reageert, dus forum, work your magic door het hier te zeggen.

4 likes