Wat je even kwijt wil #67

Elke keer als ik de vaatwasser inruim moet ik denken aan die bachelorette deelnemer die aan een oog blind was omdat ie ooit op een mes of vork was gevallen toen de vaatwasser openstond. Heeft echt mijn leven verrijkt, dat fragment :+1:t2:

17 likes

Het was niet verschrikkelijk maar ook niet voor herhaling vatbaar. Aan het einde van de date wist ik alles van hem en hij vrijwel niets van mij. Hoe kan iemand dat niet in de gaten hebben, dat je zo veel over jezelf aan het woord bent? Ik vroeg hem naar zijn relaties en hij zei dat hij er een aantal had gehad maar ze meestal na een jaar uitgaan, omdat die ex-vriendinnen “gekke borderliners” waren. Ik vind dat altijd zo transparant; je hebt meerdere relaties en ze eindigen allemaal vanwege vergelijkbare redenen en de enige constante factor is hij zelf. Dus het lijkt me vrij sterk dat het elke keer aan die vrouwen lag.

Hij appt me nu elke dag maar ik denk dat ik hem morgen even bel om te zeggen dat het niets gaat worden voor mij.

20 likes

Omg same!! Het was wel Prince Charming volgens mij…

2 likes

Ik vind sowieso vaatwassers die niet zo’n besteklade aan de bovenkant hebben maar zo’n bakje onderin waarin messen rechtop staan echt doodeng.

Zoveel makkelijker en veiliger als ze gewoon bovenin horizontaal liggen.

10 likes

Maar als de vaatwasser helemaal open staat, steekt de deur toch nog verder uit? Of bedoel je met het pakken van dat mandje, dat je er dan middenin grijpt? Ik ben zelf zo’n handigerd, dat als er een mes valt, ik ga proberen die te vangen :expressionless:

3 likes

Ik snap niet wat je vraagt

1 like

Wat er eng is aan de rechtopstaande messen

2 likes

Ik voel me niet lekker :expressionless:

1 like

Dat als je in de buurt van de vaatwasser valt, je je hoofd op die messen spiest. Vind ik een vrij onaangename gedachte maar voor jou misschien anders.

9 likes

Dat je dus je oog uit kunt steken als je er bovenop valt

3 likes

Nou nee zeker niet maar ik moet zeggen dat voor ik het jou zag typen ik er nog nooit bij stil had gestaan dat dit kon gebeuren

3 likes

Hahaha in de post waar dit gesprek mee begon benoemt iemand dit specifiek

2 likes

Ja en daarvoor had ik me deze situatie nog nooit gerealiseerd 🫣

2 likes

Ik vind het leuk voor de bakkerijen dat de crompouce nu zo’n hype is, en het niet in de supermarkt te vinden is.

25 likes

Het is gebeurd…

11 likes

Ik wil een besteklade in mijn volgende vaatwasser! Greep laatst inderdaad volop in een mes toen ik een dop die ik in dat mandje had gegooid eruit wilde graaien :disguised_face:

3 likes

Ok om dit verhaal nog even af te maken: ik heb hem net gebeld en gezegd dat ik het leuk vond om hem te ontmoeten maar niet voldoende klik voel om verder te gaan. Zegt hij “ja, ik zat al te twijfelen wanneer ik je het zou zeggen, voor mij is de klik enkel fysiek maar niet qua persoonlijkheid.” Kijk, dat kan natuurlijk, maar dit doet me toch een beetje denken aan Lang Leve de Liefde waarbij persoon 2 eigenlijk wel wilt verlengen, maar dan zegt persoon 1 dat ze niet wilt verlengen, en dan zegt persoon 2 heel salty “ja ik vond er ook niets aan”.

24 likes

Ik ben voor!

2 likes

Ik moet daar ook altijd aan denken, dus echt een paar keer per week. Ben benieuwd wanneer deze gedachte weggaat :face_with_spiral_eyes:

Als ik nog een ding in een tompoyche zie veranderen word ik helemaal gek.
Het is echt wachten tot er ergens zon fushion gekkie gele room en glazuur op een tortilla smeert en het dan een tompouche frep noemt.

25 likes