Vanavond wordt hier ook de discolamp weer aangeslingerd! Nu mezelf nog van de bank af zien te krijgen om klaar te maken:sleeping:
Heb je echt een gummybeer lamp?? heb je een foto hahah
Ik ben hier inmiddels en ik ben weggestuurd omdat m’n vrienden de taart aan het afmaken zijn die ze voor mn verjaardag gemaakt hebben die ik pas mag zien als ie klaar is en heel deze familie is lekker druk nog het hele huis door aan het rennen en zich klaar aan het maken en ik zit hier in m’n eentje in de woonkamer heel gelukkig te wezen
Fles poedersuiker meenemen. Trick or treat😋
Edit: spuit 11 was niet de enige met deze grap. Blame it on de poedersuiker
Ik moet zometeen 10 minuten fietsen naar het feestje toe en ik zie er zo tegen op. Er gaan continu halve bommen af hier lijkt het wel en ik haaaat vuurwerk. Ben echt bang dat ik per ongeluk op een verkeerde plek fiets waar net wat afgestoken wordt.
Zo blij dat ik lekker thuis ben in mijn pyjama, maar verschillende mensen die ik ken zitten alleen thuis en daar voel ik me dan weer rot over. Maar ook geen behoefte om ze uit te nodigen
Ik heb een soort mank stuk in mijn plafond (denk ik), als ik daar onder ga staan hoor ik supervaak mijn bovenbuurman zingen, zijn laatste repertoire is ‘i’m just Ken’ hahaha zo gezellig om hem luidkeels te horen belten
We lieten dochter net naar vuurwerk kijken. Na veel NEE nee denk ik dat ze er niks om geeft…
Wordt nog wat om 00.00 uur xD
Hij heeft tenminste wel smaak
Nog steeds in mijn pyjama op de bank omdat ik geen zin heb om naar het NYE feestje te gaan… uitstelgedrag
Lekker klaarmaken voor straks, en specifiek bij het klaarmaken voor deze avond (nieuwjaarsfeestje met vriendinnen) neem ik altijd even tijd om terug te blikken op het jaar en word ik zooooo emo. Dat doe ik verder niet op een ander moment, altijd even tijdens dit moment als een soort traditie
love it
Omg jaloers
We gaan straks gezellig met twee vriendinnen en hun partners vieren. En morgen komen het nichtje van mijn vriend en haar man hierheen. Dan gaan de mannen een nieuwjaarsduik doen (en wij met thermosfles thee toe kijken) in een van de vennetjes hier in de buurt en erna gaan we winterbbq’en met picanha, champagne en champagnetaart (om ons nieuwe huis ook weer te vieren en het nieuwe jaar).
Helemaal zin in allemaal
Man en ik zitten heerlijk in onze huispakken op de bank in onze hotelkamer. Tv aan, kaasjes en ham op tafel, wijntje erbij en maar zien of we 0.00 redden of al eerder gaan slapen. Helemaal genieten.
Mijn man had zn telefoon niet vergrendeld in zn broekzak en was per ongeluk een groeps-videogesprek gestart met: de glazenwasser, zijn voormalige baas, een onderzoeksjournalist waar hij een interview mee gehad heeft, een vriend die bij een stervend familielid aan het waken is en mijn oma (die een half jaar geleden overleden is )
Jammer genoeg nam niemand op
Oh oeps niet helemaal handig verwoord haha maar nee it’s all good!!
Eindelijk thuis na een fijn weekje weg. Nu geheel gaar, ben zeer benieuwd of ik 12 uur ga redden. Dutje doen lukt niet met alle knallen die er nu al zijn.
Ik heb voor het eerst in honderd jaar eyeliner opgedaan (wat ik letterlijk 10 jaar lang elke dag droeg!!!) en ik zie er heeel raar uit, vraag me af of het gewoon gewenning is, mijn oudere kop of echt mijn verslechterde skills