Wat je even kwijt wil #67

Lekker alleen thuis vanavond.
Zal eerst meegaan naar een feestje maar had ik echt geen zin in.
En het voelt goed om voor mijzelf te kiezen en met een dekentje op de bank te zitten.
Vind oud & nieuw overrated.

13 likes

Ik vind het ook heel heftig. De afgelopen jaren valt me des te meer op hoe extreem sommig vuurwerk is, echt net bommen zijn het inderdaad. Ik woon sowieso al in een grote stad waar geluid versterkt wordt door de hoogbouw, maar ook nog eens naast een soort tunneltje wat het geluid van vuurwerk enorm versterkt. Mijn katten doen het nog redelijk goed, maar zijn duidelijk op hun hoede. Sneu wel, hopelijk is het gauw voorbij. Ik hoop ook dat de wind geen grote vuurwerkongelukken zal veroorzaken.

8 likes

Nu spijt dat ik vandaag niet in de oliebollenrij ben gaan staan :pinched_fingers::pinched_fingers:

6 likes

Hahah mooi einde. Mijn vriezerdeur ging niet dicht en toen ik een beetje ijs wilde weghalen nam ik heel het vriessysteem mee wat bovenin zit.
Wat een pech, vriezer weg. Heb ik wel extra opbergruimte tot ik een nieuwe koop.

5 likes

Mijn schoonouders hadden gisteren hele lekkere verse oliebollen meegenomen dus vandaag fietste ik langs diezelfde kraam, maar ze hadden geen verse bollen dus ik heb ze niet meegenomen. Nu ook spijt :sob:

1 like

IK BEN VERGETEN OM EEN STAATSLOT TE KOPEN aaaaah baal zo :worried:

2 likes

Kan nog steeds online!!!

1 like

Nee!! Er staat dat de verkoop gesloten is nu?

Ow, dacht dat het nog kon :frowning:

1 like

Er is een in een dorp hier heel vlakbij een ongeluk gebeurd en er is een bekende van mijn dochter overleden, een oude klasgenoot, echt verschrikkelijk. Tevens is dit de eerste jaarwisseling die ze niet thuis viert bij ons maar bij haar vriendje. Ze is daar in goede handen hoor maar vind het zo naar voor haar en ik kan er niet voor haar zijn, althans niet in levende lijve. Zit er de hele avond al mee in m’n hoofd, kan het moeilijk loslaten :cry:

19 likes

Mijn 74-jarige onderbuurman zit op mijn bank in z’n nette bloes en vlinderstrik :smiling_face_with_three_hearts: z’n hond heeft ook een strikje om, een vriendin en mijn vriend zijn er ook.

Werd een kerstvakantie die ik zelf niet zo had gepland. Kreeg een telefoontje of ik de week voor kerst al mijn operatie wilde en niet pas halverwege Januari omdat er veel uitval was. Sta al 4 maanden op de wachtlijst dus ja gezegd. Hij kwam 2x op bezoek in het ziekenhuis in 4 dagen tijd, gaf een heel mooi boeket, vroeg mijn vriend en ik om 1ste kerstdag bij hem thuis te vieren en vanavond zit hij hier bij mij thuis mijn zelfgemaakte oliebollen en quarkbällchen te proberen.
Moet even liggen voor wat rust en hoor ze vrolijk doorpraten, geen wilde party vandaag maar wel tranen van geluk, opluchting en ontroering over de afgelopen weken. Uwe, de liefste buurman :heart_eyes:

267 likes

Bleh moet zo naar werk fietsen door dat mega harde geknal, schrik me elke keer een ongeluk bah

Echt heel cute dit!

5 likes

Wat een heerlijke avond dit :ok_hand: eerste O&N dat ik thuis ben en love it.

2 likes

Typisch Nederland hè? Blijer zijn met het bossie bloemen ipv een geldprijs van de Postcode Loterij

Happy new year :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Gelukkig nieuwjaar :sparkles::sparkles::sparkles:

7 likes

Happy new year! :sparkles: :heart:

5 likes

Omgggg 3x raden wie de loterij heeft gewonnen? Not me. Maar heb wel fun gehad met fantaseren. Nu weer op alle sites alles uit mn mandje gooien.

42 likes

Zelfs geen 100 euro? :frowning:

4 likes