Ik heb nog nooit gezien dat er op het ff om 7 uur maar 7 mensen online waren
Voor iedereen een warm nieuwjaar gewenst
Een heel warm, liefdevol en gelukkig 2024 gewenst! Dat we weer een gezellig forum feminarum jaar hebben
Cheers to een jaar alcoholvrij! (waarvan een halfjaar zwanger maar ok )
Voor de mensen die dry januari doen of als goede voornemen niet drinken. Drinken jullie dna ook niet na het aftel moment?
Beste wensen voor het nieuwe jaar allemaal
Zou je aan deze simpele ziel willen uitleggen wat dit betekent?
Google zegt dit:
De gewoonte, die zijn oorsprong vindt in het 19e-eeuwse Spanje, houdt in dat je om middernacht 12 druiven eet, waarbij elke druif symbool staat voor geluk voor één maand van het komende jaar . Mensen moeten nadenken over de betekenis van elke druif terwijl ze deze eten bij elke klokslag.
Damn ik hád dus druiven in de koelkast!!!
Hele jaar pech voor jou!
Happy new year.
Eerste hardloop ronde weer gehad, en een eekhoorn gezien.
Ik kom in januari altijd in zo’n “zwart gat” qua muziek. Vanaf november luister ik eigenlijk bijna alleen kerstmuziek, na kerst heb ik de top2000 op en nu op 1 januari moet ik opeens weer gaan nadenken over wat ik wil horen
Jawel dry january begint 2 januari toch
Same! Ik heb ook vaak Serious Request aanstaan voor de top 2000. Echt weer even zoeken zo!
Dus de hele nacht wakker gelegen omdat de achterburen de hele voorraad vuurwerk in NL hebben afgestoken en tot in de ochtend bezig waren
Heb nu maar een concertfilm opgezet dus ben weer 3 uur zoet
Ik wil lekker ontbijt bestellen maar alles is dicht
Maccie ook?
Mijn buurman begon om 9 uur vanochtend met klussen! Vind ik knap hoor dat je daar vandaag zin in hebt.