Ja wil ook weten waar of welke regio!
Oh dan zat ik in de verkeerde metro
Ik zal een krant met twee rondjes erin voor me houden.
Delft/Den Haag ![]()
Was het Mr Bean?
(Is mn favoriete fragment van hem, gebruik hem vaak naar collegaās)

Hahaha het leek hier wel op jaa.
Heerlijk het nieuwe jaar beginnen met corona en niet kunnen werken dus geen geld, sad ![]()
Wow ik ben echt dom. Al jaren koop ik geen open tassen want āis niet veilig zonder rits, zo verlies je je spullenā. Ookal vind ik een shopper/tote echt mooi. Maar ik besef me net dat ik de tas met rits die ik al 3 jaar hebā¦misschien maar 3 keer heb dicht geritst. Dus nu moet ik maar een nieuwe tas kopen ![]()
Dus omdat je bedenkt dat je je rits niet dicht doet moet je een nieuwe tas? Das wel bijzondere logica
Girlmath
Nouja, niets moet echt natuurlijk behalve dood gaan.
Het enige wat moet, is op het toilet
Teeering wat gaat het buiten tekeer. En get getik van de regen hoor je nog extra goed op de aluminium vensterbanken buiten. Geniale uitvinding uit de jaren 70 š«
Ben de hele vakantie niet lekker, vandaag eerste werkdag en weer helemaal fit. Wel fijn hoor, maar had dat ook niet even gekund toen ik vrij was ![]()
Ik hou echt heel veel van kibbeling maar alle jezus wat stinken mijn kleren (vooral trui) als ik bij de visboer ben geweest.
Ik had me heel erg verheugd op mijn week vrij en de dingen die ik gepland had. Maar ik ben ongesteld, het is stom en valt tot nu toe tegen. ![]()
Belt een gast van Ziggo; begint popi jopi te doen nou ga maar zitten want ik wil niet dat je omvalt van de prijs hihaho. Ok zeg nou maar gewoon waar je over belt.
Ze willen hier perse een kabel komen aanleggen voor glasvezel. Dus ik stel wat vragen en ik vraag naar de kosten. Ik zou met overstappen veel meer gaan betalen dan wat ik nu doe. Dus ik zeg nee dat heeft dan geen nut.
Zegt hij ja maar er zijn toch meer factoren dan alleen de prijs. Ik zei ik zou toch gek zijn als ik meer ga betalen. En vervolgens hangt hij zo op ![]()
haha ok wtf ![]()
Afgelopen zondag heb ik geen oliebollen meer gehaald en ik had daar zoān spijt van. Heb sindsdien echt een enorme craving naar oliebollen en ze zijn natuurlijk nergens meer te krijgen. Net heb ik daarom āeven snelā oliebollen gebakken en echt, 10/10.
Dat is dan wel een voordeel aan het wonen in de grote stad. Hier staan veel oliebollenkramen nog tot eind januari. ![]()