Wat je even kwijt wil #67

We haddem gisteravond een feestje hier voor de deur, allemaal heel gezellig met tenten, eten en drinken etc. Wordt er een halve vuurwerkbom onze richting op gegooid, we schrokken ons helemaal kapot. Paar mensen achteraan gegaan maar niemand gevonden. Even later, weer en nog dichterbij. Toen hebben ze zo’n joch van 12 of zo kunnen aanhouden en meegenomen om hem aan te geven waar ze wel helemaal mee bezig zijn. Even later komt de moeder van die jongen aanrennen en begint om zich heen te slaan, paar mensen hebben een klap gekregen. Wat een tokkievolk. En weg feestje want kans dat ze terugkwamen met meer man. Dus binnen verder gegaan.

Maar man man, wat een kutmensen heb je toch. Zo jammer dit.

12 likes

Dat vind ik niet echt lekker hahah.
Maar bagels en beans is open intussen!

4 likes

Ben nu even klaar met alles. Nog steeds goed ziek en in het eerste trimester, te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd. En nu? :sweat_smile:

Ik kreeg opeens de ingeving om even op Stuvia te kijken en mijn tegoed was €46 aan verkochte samenvattingen van 4-8 jaar geleden. KACHING. :joy:

41 likes

Ohhhh ik ging ook ff kijken en heb in totaal €206 verdiend waarvan ik nog €92 uit kan laten betalen :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

32 likes

Haha waaauw! Waarom niet de volledige €206 dan??

4 likes

Dat heb ik al ooit uit laten betalen! Toch lekker met een samenvatting van 9 jaar geleden :joy:

7 likes

Ooh zo! Dacht even dat het verjaard was ofzo :joy:

Ja precies, mooi meegenomen!

1 like

Ja op zich wel, maar we waren wel teleurgesteld dat het dus blijkbaar zo moet gaan.

1 like

Ik had daar tijdens mn studie een soort bijbaantje. Zij stuurde me via bol boeken die ik moest samenvatten voor een bepaalde deadline. Meestal werden ze goedgekeurd zonder al te veel moeite en kreeg ik ong 200-250 euro per boek. Jammer dat dat is gestopt.

8 likes

Oh chill zeg! Maar wel boeken die je sowieso al moest leren? Anders vind ik het nog best veel werk namelijk.

Nee het waren wel random boeken, meestal gericht op zelfontwikkeling of leiderschap en dat soort dingen. Er zat een limiet aan het aantal woorden en dat was best beperkt, dus je kon alle pagina’s beetje scannen en er wat uit pikken om op te schrijven. Het enige kutte boek dat ik ooit heb gehad was een boek voor autotheorie haha. Oja en die boeken mocht ik daarna zelfs houden dus die verkocht ik ook nog op marktplaats. Alleen op een gegeven moment stopte ze met zelf samenvattingen maken en verkopen, denk dat het toch niet heel winstgevend was.

4 likes

Pff net de kerstboom afgetuigd maar je mag hem maar op twee momenten inleveren?! De eerste was na kerst en de tweede is vrijdag pas. Gezellig, zo’n kale boom

Hier gooi ik hem gewoon in het gras

3 likes

Rebel

6 likes

Een vriend gaf gisteren een trui terug met de mededeling dat die trui van mijn man was. Hij was hem tegengekomen tijdens het opruimen van de kast. Mijn man zei dat hij hem al een tijdje kwijt was. Ik had die trui nog nooit gezien, dus dat ‘tijdje’ betekent al meer dan vijf jaar haha

21 likes

Dat vond ik ook van de 15 hardlopers die ik tegenkwam toen ik naar huis fietste vanmorgen.

1 like

Ik zag echt serieus iemand hardlopen om 10 over 12 vannacht??? Die neemt z’n goede voornemen wel heel serieus

25 likes

Hahaha ja dat filmpje had je echt op TikTok ofzo moeten posten. Ging stuk.

4 likes

Wauw! :joy: Nou, inderdaad een heel enthousiast iemand met goede voornemens.