Geen idee, hij zei dat zn vrouw veel hoestte maar dat er verder niks was dat geluid kon maken dus als hij een pratende vogel had had hij dat vast wel gezegd
Oooh ik had uit je bericht niet begrepen dat de buurman open deed. Jammer, ik hoop dat het de enige keer was dat je zo door je huis moest
Was niemand aan het bellen zonder dat diegene het door had ?
Was je vriendin je niet gewoon aan het trollen
Nee we waren met zn 2en thuis en we hebben echt overal gekeken. Ook buiten voor en achter en bij de buren dus. @Xiomara ik denk van niet want ze was banger dan ik en heeft ook dr moeder gebeld, haha. Maarja maakt verder ook niks uit, we weten het niet.
Was het geen mauwende kat ergens haha
Ik ga vanavond naar een karaoke bar, en ik heb altijd al een keertje you’re beautiful willen zingen in mijn James blunt imitatie stem Maar ja ik ben uiteraard schijterig en denk dat ik er de ballen niet voor heb eigenlijk haha. Misschien als ik super dronken ben ofzo. Mijn vriendinnen verwachten het wel van me, maar ja we gaan het zien vanavond
hahah
Doe het
Doen!
Ik wil graag beeldmateriaal
@anon86562306 @Mrs.Fraser @Bunnyslippers zal vanavond extra moed indrinken en hopen op het beste hahaha maar ben een beetje bang dat het verkeerd gaat vallen en mensen alleen maar denken wat een fucking weirdo haha. Ik denk wel dat mijn vriendinnen me sowieso gaan filmen als ik het doe haha
Doen!! En dan ook je metal versie van het Koningslied. Mijn man en ik zingen die nog steeds op jouw manier
Hahahaha omg noooooo dat durf ik al helemaal niet
Die mensen zie je toch nooit meer
Ik denk dat niemand in een karaoke bar denkt “Wauw die persoon heeft zon talent!!”
En als dat al zo is zijn dat de irritantste mensen van de karaoke. Ik kom niet voor jouw middelmatige idols auditie maar voor een full in valse interpretatie van unbreak my heart
Gevonden! Hij lag gewoon in de la waar hij altijd ligt, alleen dan helemaal tegen de kant aan. La is zwart en de harde schijf ook👍🏻
Jaaa kijk er ook echt naar uit! Merk dat ik echt even de zon nodig heb en bovendien wordt het ook nog eens mooi winterweer (lekker koud)
Ik heb op 31 december in paniek nog wat laatste soort van bestellingen / aankopen gedaan, en ik kom er nu achter hoe chill Spotify premium is!
Hoezo in paniek op 31 december?