Ik zit voor The Father op NPO1. Wat een goeie film. Kan niet stoppen met huilen
.
Keek hem toevallig ook vandaag op HBO, wat goed hè! Zo desoriënterend hoe het is gemaakt. Moest ook huilen!
Ja ben helemaal onder de indruk!
Huh ![]()
Welk een gezelligheid…
Ja of je post hier dan gewoon niet meer ofzo, zo makkelijk kan het ook zijn toch
Denk dat Lula geen fucks geeft maar goed ![]()
Wtf ![]()
jemig ik check een keer ‘s nachts het forum, wie heeft de gremlin eten gegeven?
Kan iemand een samenvatting geven wat er precies aan de hand is ![]()
laten we niet meer olie op het vuur gooien
Niemand weet
Hahaha woooow ik schrik hier een beetje van
Ja die vrouw gaat ineens locoooo ???
Screenshots van de prive berichten graag @Hejira dan kunnen wij ook door
Screenshots s.v.p. !
Dusss!
Weet niet meer wie het zei maar deze laatst gekocht (en dragibus maar die ken ik wel) en zijn erg lekker
Bijna net zo juicy als dit topic ![]()
Ik ben uitgenodigd door een oude vriendin/ kennis voor haar huwelijk. We zien elkaar max 2x per jaar en we spreken eigenlijk nooit met twee af. Ik ken haar omdat ze samen is met één van de vrienden van mijn ex-vriend. Een andere heel goede vriendin van me heb ik ook leren kennen doordat haar ex ook een vriend was van mijn ex-vriend en zij gaat ook.
Ik gaf aan bij mijn goede vriendin dat ik erover denk om niet te gaan omdat ik mijn ex-vriend niet wil spreken. Ik vind dat hij mij mentaal mishandeld en gemanipuleerd heeft. Zij vindt dat ik er boven moet staan en toch gwn moet gaan voor de bruid.
Zij had ook een turbulente relatie met een van die vrienden, maar gaat met haar huidige vriend.
Ik zie het anders. Ik vind dat ik niets hoef te doen waar ik mij niet goed bij voel en wil de negativiteit niet en helemaal niet om anderen te pleasen.
Wat vinden jullie? Als ik niet ga, hoe pak ik dit dan het best aan?