Wat je even kwijt wil #67

Wellicht de verhuurmakelaar?

2 likes

De makelaar is in dit geval beheerder van het pand, dus ipv dat ik de eigenaar van het pand moet bellen als er iets stuk is moet ik de makelaar bellen. Die hebben dan idd bepaalde bedrijven waar ze een contract mee hebben, dus nu komt de elektricien die een deal heeft met de makelaar en dan wordt de rekening door de makelaar doorgestuurd naar de eigenaar van het pand.

Wat @Scorpiovibes dus zegt idd. Maar dan hoef ik het niet zelf te betalen maar de eigenaar.

Het zijn 3 mannen die samen eigenaar zijn en die samen dus investeren in vastgoed, zij hebben meer dan 300 panden in bezit en besteden het huisbaas zij n qua verhuren/contact met huurders/reparaties uitvoeren dus uit aan een makelaardij.

4 likes

Aha ik snap het, dankjewel.
Hoop iig dat ze je zsm kunnen helpen!

2 likes

Deze dag duurt echt te lang.

4 likes

Heel dit verhaal, het woord ‘kaakie’ en dan mijn visuele beeldvorming hierbij zorgde ervoor dat ik hier echt hardop heb moeten lachen erom.

2 likes

Ik ben op het punt dat ik ook met een matig Mexicaans restaurant genoegen neem. Alhoewel we een taco mundo hebben en dat was gewoon slecht.

Ik heb 1 echt goede hier, maar je kan niet reserveren en het is altijd elke dag helemaal vol

2 likes

Ik ben mijn harde schijf kwijt, heb dat ding overal gezocht maar nergens te vinden. Hoop nu op de kracht van het forum.

8 likes

Ik gebruik op m’n telefoon eigenlijk altijd een app/shortcut van het forum, maar dat lettertype is opeens heel groot :face_with_monocle:

1 like

weer een historisch slechte persoonlijke bonus bij de ap volgende week😭

2 likes

Proberen ze jou ook weer een elektrische tandenborstel aan te smeren?

13 likes

Mij wel in ieder geval, als het aan hen lag stond mijn hele huis vol met elektrische tandenborstels

5 likes

48 likes

ja hahaha

4 likes

Bij mij ook :sweat_smile:

2 likes

Mijn huisgenoot en ik horen de hele tijd iemand hallo?? zeggen maar als we kijken is er niemand. Echt doodeng

19 likes

Dit is zo herkenbaar. Ik ben in november 3 weken weg geweest en kwam toen ik terugkwam echt in een enorme winterdip terecht. Nederland is zo grauw, grijs en regenachtig.

3 likes

Twee keer het hele huis doorzocht en bij de buurman aangebeld maar niks of niemand gezien/gevonden

Ik herken dit ook echt
 Ik ben met kerst teruggekomen van een lange reis& sindsdien zó in een dal door het troosteloze, regenachtige, donkere en grauwe weer. Normaal heb ik er niet zo’n last van omdat het dan normaal voelt of iets? Nu baal ik echt elke dag.

4 likes

Ik kijk misschien teveel tv maar heeft de buurman een vogel?

1 like