Ik kan iedereen trouwens Duco en Roy op NPO aanbevelen, echt heel erg kutte humor*, een fantastische gastrol van Jim Bakkum en heel erg quotebaar.
- wordt super veel kanker gezegd; dus niet kijken als je dat niet leuk vindt.
Ik kan iedereen trouwens Duco en Roy op NPO aanbevelen, echt heel erg kutte humor*, een fantastische gastrol van Jim Bakkum en heel erg quotebaar.
Gooi het eens in chatgpt. Heeft mijn leven zoveel makkelijker gemaakt.
Ik in pyama en blijf ik voorlopig ook in.
Ik wilde een lui dagje gamen maar heb zelfs daar geen concentratie voor
Jongens dit licht buiten!!! Doet gewoon pijn aan mijn ogen wat fijn 🫶 Kou en zon is echt beste everrrrr.
Heb dankzij Reddit een film teruggevonden, waarvan ik vaag een paar details wist. Een man met een soort Nick Carter Backstreet Boy kapsel die een meisje zoent. Zij zegt dat ze dan ineens niet kan ademhalen en hij rijd weg in een blauwe auto.
Deze herinnering popt echt al 15 jaar af en toe op en dan probeerde ik altijd die film te vinden zonder succes.
Had binnen een halfuur antwoord van iemand ben echt onder de indruk.
Het was dus Sleepwalkers uit 1992.
Haha dit overweeg ik nu, maar ben bang dat de materie daar iets te complex voor is. Ik ga wel een poging wagen
Ik vind het knap dat die film gevonden is. Want dit kan echt iedere man in de jaren 90 zijn
Jaa inderdaad! En mn herinnering was ook niet helemaal correct, want de man had niet echt een Backstreet Boy kapsel
Ik dacht altijd dat “Het werd zomer” van Rob de Nijs over een zomerliefde tussen tieners ging, maar het blijkt een pedolied te zijn over een jongen van 16 en een vrouw van 28 (wat expliciet benoemd wordt in de tekst) Voor boomers is dit blijkbaar geen enkel probleem want het staat in de top 2000. Wtf.
Ben bezig met het opruimen van de kerstboom en alle spullen en dan stofzuigen en dweilen. Ben op de helft en heb nu geen zin meer
Even doorzetten nog! Ik ben hier net mee klaar en het lucht echt op. Ik doe alleen niet aan dweilen
Ik heb er zelfs gitaarles op gehad, haha. Maar als je te tekst luistert is dat wel meteen duidelijk. (Ik was zestien, en jij was achtentwintig)
Waarom ziet dit eruit alsof het in Madurodam is
Ik zit nog steeds in badjas. Heerlijk
Vanaf morgen is mijn vakantie weer voorbij en moet ik weer aan het werk. En ondanks dat ik mijn werk hartstikke leuk vind heb ik zo geen zin om morgen weer aan de slag te gaan.
Same ik heb er zelfs net om gehuild (maar ook hormonaal hahaha)
Pff ja ik moet morgen ook weer na twee weken vakantie en zie er ook weer een beetje tegenop. Ik slaap ook altijd slecht de nacht voor ik weer moet starten. Alsof ik nerveus ben ofzo
Hahaha jaa vind het zon heerlijke serie omdat het zo nergens op slaat.