Bij een bestelling heb ik blijkbaar mijn naam ingevuld terwijl ze alleen de voorletters vroegen, want ik zie nu in de bevestigingsmail staan: K.E.R.M.I.T. de Kikker. Zo agressief.
Oh wauw! Geinig dat je ām gevonden hebt. Ik heb een soortgelijke zoektocht gestart laatst, zonder succes nog.
Moest denken aan vroeger toen ik als klein meisje een enge thriller heb gezien (nog op zoān klein dik vierkant tvātje stiekem op de slaapkamer van mijn broer). Ik zie het nog zo voor me maar het enige dat ik weet is dat er een kind was ontvoerd en in de kofferbak van een auto werd gestopt en volgens mij kwam het kind na jaaaaaren weer terug thuis. Het was gewoon op tv en ik denk dat het een jaren 80 film is, of early 90s.
Altijd onthouden omdat ik het zo spannend en eng vond. Zit dan zo in een tunnelvisie dat ik het moet weten al is het echt verspilling van mijn tijdš¤£
Oehh lastig! Er zijn aardig wat films waarin een kind wordt ontvoerd in een kofferbak denk ik.
Ik gebruikte de subreddit Tipofmytongue. Misschien weet iemand daar het?
echt zo irritant inderdaad dat je het dan ook gewoon per se wil weten! Maar aan de andere kant ook weer leuk om uit te zoeken, want zit nu af en toe als tijdverdrijf ook films voor andere mens te zoeken
De naam Annemiekel komt in deze aflevering voor???
Haha een vriend van mij heeft dat met zān museumkaart, daar staat het dus ook echt op zān pas alleen dan was er niet genoeg plek voor alle letters van zān voornaam als initialen dus staat er K.E.R.M.I. De Kikker. Het lukt hem ook niet om het te wijzigen dus ieder jaar stuurt hij mij weer een foto van zān nieuwe pas
Hahaha ja Yannicks hele naamlijstje! Deelde hij eerder tijdens dumpertreeten, daar postte ik
Ooit twee jaar geleden??? over haha
Haha nooit geweten dat dit daar vandaan kwam! Ik dacht dat het een FF original was
Hahah ik ken een freerk, zoān lelijke naam
Ik zit voor The Father op NPO1. Wat een goeie film. Kan niet stoppen met huilen .
Keek hem toevallig ook vandaag op HBO, wat goed hè! Zo desoriënterend hoe het is gemaakt. Moest ook huilen!
Ja ben helemaal onder de indruk!
Huh
Welk een gezelligheidā¦
Gaat het? Je had het over pestgedrag, maar ondertussen heb je tegen Evert gezegd dat je hoopt dat ze in haar slaap sterft en nu noem je rozevarken een c*nt.
Ja of je post hier dan gewoon niet meer ofzo, zo makkelijk kan het ook zijn toch
Denk dat Lula geen fucks geeft maar goed
Wtf
jemig ik check een keer ās nachts het forum, wie heeft de gremlin eten gegeven?
Kan iemand een samenvatting geven wat er precies aan de hand is