Soms = exact twee keer per jaar bij je tandartsafspraak ja. Ik mag donderdag om 8.45 uur, ik was mild voor m’n toekomstige zelf.
Ik ben net 10min voordat we afgesproken hadden afgezegd door mijn date en het erge is dat hij dit al 2x eerder heeft gedaan. Daardoor was het contact verwaterd… nu dus weer exact hetzelfde. Waarom doen mensen dit? Telkens een nieuw excuus, moest een familielid naar het ziekenhuis brengen, een ontstoken oog, nu plots misselijk… Krijg dan een bericht met oprechte excuses blabla, dit gelooft toch niemand meer?
Het initiatief om af te spreken komt ook telkens van hem dus begrijp er echt niks van.
Ergste van al is dat ik daarvoor was vertrokken bij mijn zieke moeder en liever met haar tijd had doorgebracht.
Jeetje wat een lul Geen kans meer geven hoor
De papierbak/container/kliko/hoejehetookwilnoemen moest aan de weg dus prima, ik dat ding er neer zetten. Heeft een van m’n buren een hele stapel boeken in die van hem/haar gegooid die er gewoon nog prima uit zagen? Paar waren niet meer te redden maar de boeken die er prima uitzagen heb ik gewoon mee genomen, als 't geen leuke boeken zijn kan ik ze altijd nog naar de kringloop of een mini bieb ofzo brengen ben nu dus zo’n 20 boeken rijker
Koudwatervrees denk ik. Ik heb hetzelfde ooit eens meegemaakt en achteraf bleek dat het te zijn. Vanuit mijn eigen ervaring zou ik je afraden dit verder proberen voort te zetten, dat had mij veel verdriet gescheeld.
Klusjesmannen kunnen blijkbaar nooit een tijd aangeven. Ik stond net op het punt om onder de douche te springen toen de bel ging. En nu heb ik de klusjesman binnengelaten in m’n badjas, ontploft haar en restjes mascara onder m’n ogen…kan ook niet gaan douchen nu.
Het is vandaag mijn eerste vakantiedag heb ik heel leuk zodadelijk een tandartsafspraak. Ik weet niet waarom ik dacht dat dit handig was toen ik de afspraak maakte maar ik wil niet. Ik wil in mijn bed blijven liggen met mijn katten en een boek.
ik zit in de ondernemingsraad op mn werk en dat is natuurlijk allemaal geheim enzo, dus op kantoordagen blok ik best vaak een uur of een paar uur in mn agenda zodat ik alleen op een kamertje kan gaan zitten ‘vergaderen’ maar dan ga ik eigenlijk een beetje internetten en dagboekschrijven enzo. om 11 uur mag ik weer
Wat gezellig jongens ik moet ook naar de tandarts vandaag
Ik ook ik was het net weer even vergeten gadverdammeeee
Ik stond vorige week binnen een minuut weer buiten bij de tandarts. Hopelijk is jullie dat ook gegund!!
Had je je vergist in de afspraak?
eindelijk een gebakje voor mij
Hoezo is dat geheim dan?
Nee, ik lag gewoon echt maar 45 seconden in die stoel Ik ben meestal wel snel klaar, maar dit keer geen tandsteen niks, dus mocht meteen weer gaan.
Het was wel een dure minuut
het gaat dan over plannen en wijzigingen en dingen die achter de schermen gebeuren. als iedereen dat zou weten zou het onrust veroorzaken. zegt de directie, wat eigenlijk onzin is want meestal gaat het over wie welke leaseauto mag en of mensen een nieuw scherm kunnen bestellen. maar dat vertel ik natuurlijk niet verder, want nu ben ik Heel Belangrijk
Hahaha whut? Vanessa de synthpop sensation?
Ik luister nog liever naar de Japanse city pop van de kleindochter van Mussolini
Denk dat de Amerikanen niks gemist hebben
Je hebt gelijk, thanks om dit nog eens te benoemen voor mij. Goeie reminder
Zo leuk ineens stond mn beste vriendinnetje op mn kantoor haha. Ze heeft hier gestudeerd en moest nog wat terug brengen dus ze kwam even hoi zeggen zo lief.
Ja, zou kunnen. Nee, ga ik niet meer doen, kan enkel boos zijn op mezelf dan