Wat gezellig jongens ik moet ook naar de tandarts vandaag
Ik stond vorige week binnen een minuut weer buiten bij de tandarts. Hopelijk is jullie dat ook gegund!!
Had je je vergist in de afspraak?
eindelijk een gebakje voor mij
Hoezo is dat geheim dan?
Nee, ik lag gewoon echt maar 45 seconden in die stoel Ik ben meestal wel snel klaar, maar dit keer geen tandsteen niks, dus mocht meteen weer gaan.
Het was wel een dure minuut
het gaat dan over plannen en wijzigingen en dingen die achter de schermen gebeuren. als iedereen dat zou weten zou het onrust veroorzaken. zegt de directie, wat eigenlijk onzin is want meestal gaat het over wie welke leaseauto mag en of mensen een nieuw scherm kunnen bestellen. maar dat vertel ik natuurlijk niet verder, want nu ben ik Heel Belangrijk
Hahaha whut? Vanessa de synthpop sensation?
Ik luister nog liever naar de Japanse city pop van de kleindochter van Mussolini
Denk dat de Amerikanen niks gemist hebben
Je hebt gelijk, thanks om dit nog eens te benoemen voor mij. Goeie reminder
Zo leuk ineens stond mn beste vriendinnetje op mn kantoor haha. Ze heeft hier gestudeerd en moest nog wat terug brengen dus ze kwam even hoi zeggen zo lief.
Ja, zou kunnen. Nee, ga ik niet meer doen, kan enkel boos zijn op mezelf dan
Hahaha dit deed ik op een vorige werkplek ook, elke week teamoverleg waarin we dan gewoon chillden en met moeilijke afkortingen die de teamleiders toch niet begrepen de ‘notulen’ vulden
Thank you, forum
Ik heb een nieuwe baan!
Ik heb in een hangry mood mn baas (terug)geappt en dat was misschien niet zo slim
Wayo ik zag net dat iemand van MTV Teen Mom, wat ik al tien jaar niet meer volg, nu 31 is en in verwachting is van KIND NUMMER ZEVEN
fucking insane toch Jezus
Wie??
Is dat die Kailyn Lowry? Die nu zwanger is van een tweeling?
Ja en kennelijk was #5 ook nog niet bekend en die heeft ze nu ook bekend gemaakt.
7 kinderen, minstens 4 vaders. 31 jaar.
Edit: 10 jaar geleden
Toch denk ik bij haar: mijn leven zou het absoluuuuut niet moeten zijn maar zij is wel een van de wat meer capabele ouders uit de serie die afgezien van de vele baby daddies haar kinderen wel stabiliteit en een goed leven geeft. Hoewel dat wellicht meer zegt over de rest dan over haar maar dat laat ik aan jullie lezers over.