Hahaha dit deed ik op een vorige werkplek ook, elke week teamoverleg waarin we dan gewoon chillden en met moeilijke afkortingen die de teamleiders toch niet begrepen de ‘notulen’ vulden
Thank you, forum
Ik heb een nieuwe baan!
Ik heb in een hangry mood mn baas (terug)geappt en dat was misschien niet zo slim
Wayo ik zag net dat iemand van MTV Teen Mom, wat ik al tien jaar niet meer volg, nu 31 is en in verwachting is van KIND NUMMER ZEVEN
fucking insane toch Jezus
Wie??
Is dat die Kailyn Lowry? Die nu zwanger is van een tweeling?
Ja en kennelijk was #5 ook nog niet bekend en die heeft ze nu ook bekend gemaakt.
7 kinderen, minstens 4 vaders. 31 jaar.
Edit: 10 jaar geleden
Toch denk ik bij haar: mijn leven zou het absoluuuuut niet moeten zijn maar zij is wel een van de wat meer capabele ouders uit de serie die afgezien van de vele baby daddies haar kinderen wel stabiliteit en een goed leven geeft. Hoewel dat wellicht meer zegt over de rest dan over haar maar dat laat ik aan jullie lezers over.
Chelsea is de enige serieus capabele van t stel imo
Waarin vind je haar serieus capabeler? Als je bedenkt dat alle andere teen moms enorm dysfunctionele achtergronden (met armoede, verwaarlozing misbruik verslaving etc) hebben. En Chelsea uit een hele welvarende familie komt en haar vader altijd (financieel) voor haar klaar stond, haar rekeningen regelde etc.
En zij ook hele discutabele sterke vriendschappen blijkt aan te gaan met racistische Trumprednecks etc. Op Reddit ook hele sterk onderbouwde analyses (jaja geloofwaardige bron) hoe goed zij profiteert van goeie edits en verhaallijn in teen mom en vanaf begin als America’s sweetheart is neergezet, dit programma is zwaar getypecast
@mikselke in nieuwere seizoenen maar vooral haar uitspraken in eigen podcast laten zien hoe erg Kailyn haar kinderen inzet in strijd met de vaders, zou haar zeker niet meest capabele noemen maar wel handig in publiek bespelen en bepaalde persona neerzetten
Nee ze zijn allemaal The Worst
Hier weet ik niets van dus kan ik ook niets over zeggen. En moet er ook wel bijzeggen dat ik me al jaren niet meer bezighou met hoe t ze überhaupt vergaat dus dit is gebaseerd op wat ik jaren geleden op tv heb meegekregen.
Ben het helemaal met je eens dat Chelsea uit een heel ander milieu komt dan de andere vrouwen en dat dat zeker bijdraagt, maar ik heb het idee dat zij op jongere leeftijd wel veel meer bezig was met hoe ze in de toekomst een gezin wilde vormen. Dus heel bewust relaties aangaan/afhouden, werken aan studie en carriere, niet na een korte relatie al een 2e/3e/7e kindje krijgen waarna de relatie op de klippen loopt en je uiteindelijk overblijft met 7 kinderen van 4 vaders ect.
Daarom zei ik wel een van de meer maar zeker niet de meest. Chelsea vind ik ook discutabel. Heb bij haar het idee dat zij inderdaad in die redneck cultuur zit en dat is voor geen enkel kind een adequate kweekvijver.
Tja ze bleef heel lang nog aan Adam hangen, zelfs na veroordelingen voor dealen en dronken rijden. En wist dat ze mogelijk zwanger kon raken (want slikte antibiotica) bleef met hem afspreken en sprak op tv uit dat ze oepsie misschien weer zwanger was van 2e, hihi (dit werd heel breed uitgemeten, reden waarom ik het nog zo goed weet). Wel idd vaak bezig met (vervolg) opleidingen, vaak op aandringen van vader, en stopte hier mee.
Heeft nu overigens met Cole een home make over programma en kreeg eigen huismerk lijn bij Walmart of Targé (wederom meer vanuit sweetheart imago denk ik)
Omg ik ging ook meteen kijken. Zoooo grappig en BrEeZaH was blijkbaar mijn ding ook
Importanderr hahaha
ineens waardeer ik het taalgebruik van gen z wat meer
Wat staan er in Uden toch lelijke huizen
Haha omg “Oeuwh j0ew mAke mii blu$h” goud