Het voelde als 10.000 hagelstenen in mijn ogen net op de fiets.
Heb je ook de google home app op je mobiel? Want daarin kun je uitzendingen ook pauzeren/terugspoelen! Ik doe dat altijd op die manier want bij heel veel apps weet ie dan opeens niet meer dat ie aan het afspelen is
Ik ga ‘maar’ 1x per week met het ov. Vorige week stond ik met - 6 op een leeg station voor niets te wachten. Vanochtend zat ik opgesloten in een lege bus.
Haat aan het ov
Wat een zielig nummer vind ik dit
Ah sterkte, schaafwonden doen idd zoveel pijn. Heb je het wel goed ontsmet? Ben geen dokter maar dat is er bij mij altijd ingehamerd dat dat belangrijk is.
Sneeuw bos is dan kapot mooi kanonnen
Oeeh wil je fotos maken? Ik zit hier ook in een mooi gebied en word helemaal vrolijk van hoe mooi het eruit ziet.
Ik heb wel zin in sinterklaas nu.
Haha ik weet toevallig dat ze een behoorlijke it-afdeling hebben waar je ook heel prima verdient, dus daar ligt het niet aan! Het budget wat ze hebben is iets van 50 miljoen voor dit jaar.
Afdekken met vet gaas en een pleister wil nog wel helpen
Ik wil boodschappen bestellen bij crisp maar je moet inloggen via een code in je mail. En die krijg ik niet. Waarom kan dat niet gewoon met een wachtwoord?
Nee hij heeft 2 kleine kinderen die hij om de week heeft. Wist ik direct, vind het ook niet erg om daar naartoe te gaan, timing alleen beetje jammer.
niet toevallig in je spambox
Nee de klantenservice heeft me gelukkig wel snel geholpen
Mijn tandarts is echt te lief/aardig. Ze heeft mij al vaker gematst met dingen en 2 weken geleden was ik daar dus omdat een stukje kroon was af gechipt dus heb maar even gebeld net waar de rekening blijft maar die komt niet.
Ik heb het echt naar mijn zin deze middag. Ben thuis aan mijn scriptie aan het werken en allemaal muziek van 10 jaar geleden aan het luisteren. Ben meer aan het mee zingen dan aan het schrijven over een drie-level meta-analyse maar ok. Elk woord is er één
Op een kroon hoor je ook wel garantie te hebben, daar zijn ze duur genoeg voor.
Ik lig echt super wholesome op de bank met een grote kop thee naar de sneeuw te kijken. De vlokjes dansen door de lucht
Ik zag er vanmorgen zooo tegenop om m’n spiraal te laten verwijderen (had 'm ook al een jaar langer dan eigenlijk “mag”) maar het viel ontzettend mee. Leuke dokter en maar 2 sec pijn. Ben allemaal dingen die ik al tijden uitstel aan het aanpakken en dat doet me echt goed .
Goed bezig!
Wij hadden echt een gigantische hoeveelheid overrijpe bananen in huis, dus ik ben nu twee bananenbroden aan het bakken, een gezonde variant (met ei en havermout), en een normale met boter en suiker. Zo naast elkaar is dat verschil echt wel confronterend