Wat je even kwijt wil #67

Heerlijk om ga gelijk boeken :heart:

6 likes

Slechtste nacht in tijden gehad en nu wakker worden met 3 gebroken nagels?!

Niet oké :face_exhaling:

7 likes

Tip: betaal die extra 35 euro zodat je een huisje kunt kiezen. Ze zijn echt niet allemaal even logisch qua plaatsing en jammer als je op het pad en de parkeerplaats uitkijkt i.p.v. de natuur :crazy_face:

1 like

Welke nummers raad je aan?

1 like

Ik dacht dus altijd dat het erbij hoorde dat zon screenprotector een beetje troebel was en je er niet haarscherp doorheen kon kijken, maar heb er net een nieuwe op gedaan en er gaat echt een wereld open :joy: Even 1200 van deze bijbestellen brb

14 likes

Ik ben dit weekend bij familie van mijn vriend en ik slaap met zijn nichtje in haar typische puberkamer, vind het zooo chill om hier te zijn. Mag ook lekker neuzen in al haar beautyspullen, echt gezellig!!!

27 likes

Ik heb een top weekend gehad maar moet straks weer naar huis :sob: en op mijn traject zijn werkzaamheden dus doe er een stuk langer over ugh.

2 likes

Bezuinigingen op cultuur :smiling_face_with_tear:

2 likes

Pin me er niet op vast, maar wij zitten in 16, dat is wel een van de betere denk ik. Je hebt minimaal uitzicht op elkaar (alleen links 1 ander huisje nr 15 maar kijk je niet recht op uit) en met name een terras dat uitkijkt op de natuur en het bos. Als ik t zo bekijk denk ik dat 22 ook goed is. Sommige huisjes, zo jammergenoeg ook nr 16 en 22, hebben wel de slaapkamer wel aan de padkant (zitten wel nog wat bomen tussen bij ons) dus seksen in bed met de gordijnen open gaat niet echt haha. De betere huisjes zijn denk ik wel die met sauna en/of hottub, voor wat ik hier op t park zo kan zien zijn dan met name 23, 19 en 20 lekker denk ik? Goed, ik ben erg tevreden met de hoeveelheid natuur en heb echt wel het gevoel dat we met z’n tweetjes zijn, maar het blijft natuurlijk wel ook een (klein) Roompot park. Had wel echt gebaald als ik in een huisje met een laag nummer was geplaatst want die hebben het terras aan het pad of kijken echt op andere huisjes/terrein :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

Hahahah deze gedachte heb ik er ook over omdat dit exact de situatie is op m’n werk (zij hoeven dan niet een app te creëren maar al het andere lukt ook al niet)

3 likes

Ja het is echt vreselijk die ‘update’.

En elke keer ook weer andere nieuwe dingen die fout gaan. Eerst was er die bug dat als je gemist terugkeek dat hij halverwege het programma ergens startte. Dat is nu sinds een aantal weken gefixt.

Wil ik nu net sesamstraat opstarten, staat bij de helft dat het enkel kan met een NPO plus abonnement. Nou dat heb ik dus én ik ben ingelogd :thinking:

Ik uitloggen, nog niet, nog een keer, nog niet. Toen nog een keer geprobeerd een nu kan ik ook de NPO plus dingen weer kijken. Echt niet goed voor mijn bloeddruk dit.

3 likes

Ik heb nog geen problemen gehad met de nieuwe npo app. Bij mij werkt hij wel goed. Maar goed ik kijk ook 1x in de week iets ofzo

Het irritantste aan de NPO app vind ik dat je geen programma’s kan opslaan en je op de startpagina geen kopje ‘verder kijken’ hebt. Ik moet telkens mijn programma’s opnieuw opzoeken

19 likes

Ik heb voor kerst van mijn vriend een mooie (old school compacte) fotocamera gekregen, en waar ik in het begin een beetje in de war was door zijn cadeau omdat ik wel graag dingen vastleg, maar nooit kunstig ben geweest en het wel prima had met de slechte camera van mijn telefoon, ben ik er nu zo blij mee! Iedereen reageert enthousiast als ik dat ding tevoorschijn haal, en ik ben nu voor het eerst sinds ik hem heb de foto’s op mijn computer aan het bekijken - ze zijn zoveel mooier en leuker dan de foto’s die ik normaal gesproken met mijn telefoon maak! En het is ook echt leuk om de foto’s terug te zien die anderen hebben gedaan op bijvoorbeeld oud en nieuw/avonden uit, van die myspaceselfies, of foto’s met heel andere instellingen. :cowboy_hat_face:

48 likes

Mijn zusje was vandaag mee naar het asiel om te helpen bij de katten en daarna wilde ze nog bij de honden kijken en toen mochten we wandelen met een puppy :smiling_face_with_three_hearts:

En natuurlijk heeft ze net al aan het beide ouders gevraagd of ze nu ook een American bully mag, hahaha. Zo schattig

14 likes

Hahah godverdomme ik lees dit steeds terug omdat ik likes krijg op mn post erboven en ga elke keer weer stuk om deze :skull::skull:

27 likes

Ik heb veel afleveringen gekeken dit weekend van ‘echte meisjes in the jungle’ wat op videoland staat. Ik ben nog steeds een beetje verbijsterd dat er zulke vrouwen bestaan. Vooral seizoen 1, hoe vind je zulke personen bij elkaar? My god :skull_and_crossbones:

12 likes

Ik heb echt een leuk weekend gehad :grin:

31 likes

Heb als een overbezorgde bejaarde mijn wandelschoenen aan en ben er helemaal klaar voor :smile:

4 likes

Ik weet niet wat er met me aan de hand is. Maar ik vind die sneeuw helemaal leuk. Als er maar een zonnetje komt.

7 likes